Siis mitkä muka?Trollit vai kompostilaisetko Paatilla riehuu, ihan älyttömiä juttuja.
Ups. Ei siis ole tämä Ona eikä oma, mutta silti kivaKopsattu talteen, ei ona:
Kris: I've made this schedule for Jere's visit.
B: Mmm...looks good, thanks.
Kris: Is the date correct? I want to be sure it's the right one.
B: Yes yes...it's the right one...
Nace: Bojan tell the truth?
B: Yes! Let me see again...yes it's the right one...
Nace: I know that look, you're lying!
B: No I'm not.
Kris: Are you telling me I have to do this again!
Nace: Bojan are you trying to keep something from us?
B: Are you?
Kris: That don't work with us!
Nace: Are you planning to keep Jere for yourself?
B: No!
Nace and Kris: Bojan!
B: Yes!
Itse tykkäsin tästä tilhin uusimmasta:Onko jotain hyviä ficcisuosituksia? En ole nyt hetkeen ehtinyt lueskelemaan?
Kiitos, täytyy ottaa aamuyön unettomia tunteja varten talteen.Itse tykkäsin tästä tilhin uusimmasta:
Ding - tilhi - Käärijä (Musician) [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Joymuffinin uusin suomeksi kirjoitettu Grindr Mayhem oli kans kivaKiitos, täytyy ottaa aamuyön unettomia tunteja varten talteen.
Kiitos taas tästä!Joku huuteli mun perään vauvalla? Tein työtä käskettyä. Hyvää matskua siellä tänään
Jos olet allerginen tateille, ehkä turvallisinta olla avaamatta seuraavaa linkkiä.
Annaliisa Kökkönen on Instagram: "Tarina tatista ja sen lakista. #nautadombest #herkkutatti #tietäjättietää"
10 likes, 1 comments - annaliisakoekkoenen on September 11, 2024: "Tarina tatista ja sen lakista. #nautadombest #herkkutatti #tietäjättietää".www.instagram.com
T. Kökkis
Minä huutelin ja ihana kun vastasit, kiitos <3Joku huuteli mun perään vauvalla? Tein työtä käskettyä. Hyvää matskua siellä tänään
Jos olet allerginen tateille, ehkä turvallisinta olla avaamatta seuraavaa linkkiä.
Annaliisa Kökkönen on Instagram: "Tarina tatista ja sen lakista. #nautadombest #herkkutatti #tietäjättietää"
10 likes, 1 comments - annaliisakoekkoenen on September 11, 2024: "Tarina tatista ja sen lakista. #nautadombest #herkkutatti #tietäjättietää".www.instagram.com
T. Kökkis
Ja heidän välissä Deadpool ja WolverineKärtsä ja Bojan trendaavat Tumpussa samaan aikaan. Siinä ei sinänsä ole uutta, mutta Bojan on kerrankin päällä!
Kiva että tavoitin sut täältäMinä huutelin ja ihana kun vastasit, kiitos <3
No siinä oliskin kyllä aikamoinen voileipäJa heidän välissä Deadpool ja Wolverine
Anna-Liisa, voiko kysyä millä ohjelmalla teet nämä taidepläjäykset? Jatka vaan samaan malliin!Joku huuteli mun perään vauvalla? Tein työtä käskettyä. Hyvää matskua siellä tänään
T. Kökkis
Halloween asut heille, Boitsu Deadpool ja Kärtsy Wolverine MRSNo siinä oliskin kyllä aikamoinen voileipä
Nämä erittäin kökköiset pikajutut väännän Picsart -nimisellä kännykkäsovelluksella.Anna-Liisa, voiko kysyä millä ohjelmalla teet nämä taidepläjäykset? Jatka vaan samaan malliin!
Trendaavissa on viittaus myös legendaariseen hijack-ficciin! (”The plane has… is hijack”) /vJa heidän välissä Deadpool ja Wolverine
Kannatan!Halloween asut heille, Boitsu Deadpool ja Kärtsy Wolverine MRS
Tuo ensimmäinen on Ljubljanan kentältä, kun olivat lähdössä Helsinkiin. <3Ihanat Jokerit Discord-pätkiä:
klo
March 2024, I miss you ❤️ 1: Café de la Danse, Paris - 22.03.2024 2-3: Trix, Antwerpen - 23.03.2024 I just sent these to @occhi-verdi-come-il-mare and it made me nostalgic and reminded me I neve…www.tumblr.com
rabbit (shit)hole
www.tumblr.com
Vtun urpo älä tuo tänne Kompostin juttuja.Trollit vai kompostilaisetko Paatilla riehuu, ihan älyttömiä juttuja.
Ei ole taidetta nähnytkään, eikä kovin romanttista kuvastoa.Kökkis, oot ihana!