Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja edelleenkään en saa vastausta Ymmärrän kyllä että mitäpä tuohon vastaisi. Janne fanilaumoineen ON tekopyhä ja kaksinaamainen. Ja sitähän sinä tai muut vatipäät ette voi myöntää. Joten teidän vastauksenne on aina näitä luokattoman huonoja Mutta kiitos taas päivän nauruista!
Mihin sä haluat vastauksen? En jaksa mennä taaksepäin hullujen keskustelussa, mutta katsotaan nyt jos mä saisin selvää sun kysymyksestä ja jos mä jopa jaksaisin vastata jos siinä mitä utelet on järkeä. Mutta jos se on tuota samaa vollottamista, että miksi uutta juontajaa saa haukkua (ja kukaan ei ole sanonut että saa) mutta Jannea ei, niin sitten en viitti vastata kun se on jo vastattu monta kertaa. Ja vastaus on, että ketään ei tarvitse haukkua.
 
vierailija
Jos otetaan jälleen kerran (!!) tämä haukkumis asia niin meneppä takaisin ja lue kirjoittamasi kommentti uudestaan. Koska olet myös itse tekopyhä ja kaksinaamainen, koska sinun mielestä Katrieta ei saa haukkua mutta Jannea saa. Eli miten se on parempi asia? Että sinun mielestä Jannen haukkuminen on ihan oikeutettua? Enkä tarvi mitään vastausta tähän; on vaan toteamus.
Vastaan nyt kuitenkin! Katsos kun ero minun ja Jannen välillä on siinä, että minä en huutele "Ei kiusaamiselle!" Minä en esitä olevani jokin tekopyhä kiusattujen ja sorrettujen puolustaja. Minä olen avoimesti tällainen k*sipää, joka kertoo rehellisesti mielipiteensä. Myös ne ei-niin- mukavat mielipiteet. Mutta Janne fanilaumoineen leikkii tätä "ei kiusata eikä haukuta ketään" leikkiä. Mutta kuitenkin haukutaan, kunhan ei haukuta kuningas Jannea.
 
vierailija
Vastaan nyt kuitenkin! Katsos kun ero minun ja Jannen välillä on siinä, että minä en huutele "Ei kiusaamiselle!" Minä en esitä olevani jokin tekopyhä kiusattujen ja sorrettujen puolustaja. Minä olen avoimesti tällainen k*sipää, joka kertoo rehellisesti mielipiteensä. Myös ne ei-niin- mukavat mielipiteet. Mutta Janne fanilaumoineen leikkii tätä "ei kiusata eikä haukuta ketään" leikkiä. Mutta kuitenkin haukutaan, kunhan ei haukuta kuningas Jannea.
Minä taas en ole kusipää avoimesti enkä salaisesti.
 
vierailija
Joku nainen oli taas haukkunut Katrieta Jannen facessa. Sanoi että Katriesta ei ole juontajaksi, kun ei osaa kirjoittaa taululle. Hänen pitää ohjaajalta kysyä miten joku automerkki kirjoitetaan... No Janne se vasta osasikin kirjoittaa 😂 Milloin luki taululla delffiini, milloin sebra, jaguari...... Paitsi että Janne ei osannut kirjoittaa, ei hän myöskään osannut puhua. Miten nykyään Onnenarvan soittajat tietävät kuka saa soittaa, kun Katrie ei jankkaa "Pitää olla täyttä ikää..."
 
vierailija
Joku nainen oli taas haukkunut Katrieta Jannen facessa. Sanoi että Katriesta ei ole juontajaksi, kun ei osaa kirjoittaa taululle. Hänen pitää ohjaajalta kysyä miten joku automerkki kirjoitetaan... No Janne se vasta osasikin kirjoittaa Milloin luki taululla delffiini, milloin sebra, jaguari...... Paitsi että Janne ei osannut kirjoittaa, ei hän myöskään osannut puhua. Miten nykyään Onnenarvan soittajat tietävät kuka saa soittaa, kun Katrie ei jankkaa "Pitää olla täyttä ikää..."
Minä en tunnista yhtään ainoaa automerkkiä jotka tuossa kilpailussa on olleet kyseessä. Ihmettelen jos kukaan ikinä tietää sen oikean vastauksen.
 
vierailija
Joku nainen oli taas haukkunut Katrieta Jannen facessa. Sanoi että Katriesta ei ole juontajaksi, kun ei osaa kirjoittaa taululle. Hänen pitää ohjaajalta kysyä miten joku automerkki kirjoitetaan... No Janne se vasta osasikin kirjoittaa Milloin luki taululla delffiini, milloin sebra, jaguari...... Paitsi että Janne ei osannut kirjoittaa, ei hän myöskään osannut puhua. Miten nykyään Onnenarvan soittajat tietävät kuka saa soittaa, kun Katrie ei jankkaa "Pitää olla täyttä ikää..."
Se on ihan hyvä sanoa ääneen, se 18v ikäraja. Todistettu on monta kertaa, että ihmiset ei enää lue mitään. Tosin kuka nuori edes soittaisi tuohon ohjelmaan? Eiköhän soittajat yleensä ole 60+.
 
vierailija
Joku nainen oli taas haukkunut Katrieta Jannen facessa. Sanoi että Katriesta ei ole juontajaksi, kun ei osaa kirjoittaa taululle. Hänen pitää ohjaajalta kysyä miten joku automerkki kirjoitetaan... No Janne se vasta osasikin kirjoittaa Milloin luki taululla delffiini, milloin sebra, jaguari...... Paitsi että Janne ei osannut kirjoittaa, ei hän myöskään osannut puhua. Miten nykyään Onnenarvan soittajat tietävät kuka saa soittaa, kun Katrie ei jankkaa "Pitää olla täyttä ikää..."
Sä varmaan luet jokaisen fanin kommentin Jannen Facessa tosi huolella. En ite nähnyt mitään tämmöistä kommenttia, mutta sitten mä en lue kaikkia Jannen fanien kommentteja pakonomaisesti.
 
vierailija
Joku nainen oli taas haukkunut Katrieta Jannen facessa. Sanoi että Katriesta ei ole juontajaksi, kun ei osaa kirjoittaa taululle. Hänen pitää ohjaajalta kysyä miten joku automerkki kirjoitetaan... No Janne se vasta osasikin kirjoittaa Milloin luki taululla delffiini, milloin sebra, jaguari...... Paitsi että Janne ei osannut kirjoittaa, ei hän myöskään osannut puhua. Miten nykyään Onnenarvan soittajat tietävät kuka saa soittaa, kun Katrie ei jankkaa "Pitää olla täyttä ikää..."
Tässä taas hyvä esimerkki siitä että se on ihan ok haukkua Jannea muttei Katrieta 🙄.
 
vierailija
Sä varmaan luet jokaisen fanin kommentin Jannen Facessa tosi huolella. En ite nähnyt mitään tämmöistä kommenttia, mutta sitten mä en lue kaikkia Jannen fanien kommentteja pakonomaisesti.
Kyllä tämä kommentti Jannen facesta löytyy:

"Ei se ollut syy, minä tykkäsin hänen selvä puheisuudesta ja minusta muutenkin hyvä juontamaan, en katso enää, kun tämä uusi kova ääninen nainen ei osaa edes kirjottaa oikein kun kysytään jotain auton merkkiä 😅 rupee kirjottamaan, et mitenkäs tää kirjotetaan, on niin tyhmä tosiaan. Kyllä Janne oli aivan mahtava persoona siinä Onnen Arvassa!! En ole katsonut sitä enää, kun näin tämän ihme juontajan siinä eka kerran, katsominen loppu siihen.. Toivottavasti Janne tulee takas, toivon niin 😉👌"

Mutta hei, EI KIUSAAMISELLE!
 
vierailija
Kyllä tämä kommentti Jannen facesta löytyy:

"Ei se ollut syy, minä tykkäsin hänen selvä puheisuudesta ja minusta muutenkin hyvä juontamaan, en katso enää, kun tämä uusi kova ääninen nainen ei osaa edes kirjottaa oikein kun kysytään jotain auton merkkiä rupee kirjottamaan, et mitenkäs tää kirjotetaan, on niin tyhmä tosiaan. Kyllä Janne oli aivan mahtava persoona siinä Onnen Arvassa!! En ole katsonut sitä enää, kun näin tämän ihme juontajan siinä eka kerran, katsominen loppu siihen.. Toivottavasti Janne tulee takas, toivon niin "

Mutta hei, EI KIUSAAMISELLE!
Varmaan sinäkin voisit lopettaa haukkumisen. Et ole yhtään parempi kuin ne joiden perään huudat.
 
vierailija
Janne-fanit on varmaan nyt ihan täpinöissään. Lupasihan arpajumala Janne kertoa viikonlopun aikana "uutisia". Eli Jannella lienee uusi työpaikka? Itse kyllä veikkaan että tämä "uusi" työpaikka on Onnenarpa 😂 Eli Janne olisi lopultakin saanut nuijittua palkkavaatimuksensa läpi. Joo Janne haistatti jo p*skat kyseiselle ohjelmalle ja uhkasi kertoa totuuksia tuosta kusetusohjelmasta. Mutta jos työnantaja myöntää Jannelle palkankorotuksen, niin Jannehan menee ilosta kiljuen takaisin. Nyt sitten vain odotellaan koska arpajumala kertoo nuo "uutisensa".
 
vierailija
Janne-fanit on varmaan nyt ihan täpinöissään. Lupasihan arpajumala Janne kertoa viikonlopun aikana "uutisia". Eli Jannella lienee uusi työpaikka? Itse kyllä veikkaan että tämä "uusi" työpaikka on Onnenarpa Eli Janne olisi lopultakin saanut nuijittua palkkavaatimuksensa läpi. Joo Janne haistatti jo p*skat kyseiselle ohjelmalle ja uhkasi kertoa totuuksia tuosta kusetusohjelmasta. Mutta jos työnantaja myöntää Jannelle palkankorotuksen, niin Jannehan menee ilosta kiljuen takaisin. Nyt sitten vain odotellaan koska arpajumala kertoo nuo "uutisensa".

Toivottavasti uutinen olisi jotain parempaa

-Poistuu Somesta kokonaan
-Lopettaa eläinhoitolan ja muuttaa pois Suomesta Afrikkaan

-Alkaa käyttäytymään kuin 54vuotias ja lopettaa lapselliset kitinät

Mutta ei, tuskin tulee tapahtumaan
 
vierailija
Tuotantoyhtiö saanut vihiä että Janne aikoo kiukkupäissään ja katkerana laukoa totuuksia Onnenarpa-tuotannosta. Kuten esim. siitä, kuinka tuotanto manipuloi sitä kuka otetaan lähetykseen vastaamaan.. Tästä pelästyneenä työnantaja ottanut Janneen yhteyttä ja luvannut että saat sen palkankorotuksesi, jos pidät turpasi kiinni. Tämä on minun veikkaukseni.
 
vierailija
Janne-fanit on varmaan nyt ihan täpinöissään. Lupasihan arpajumala Janne kertoa viikonlopun aikana "uutisia". Eli Jannella lienee uusi työpaikka? Itse kyllä veikkaan että tämä "uusi" työpaikka on Onnenarpa Eli Janne olisi lopultakin saanut nuijittua palkkavaatimuksensa läpi. Joo Janne haistatti jo p*skat kyseiselle ohjelmalle ja uhkasi kertoa totuuksia tuosta kusetusohjelmasta. Mutta jos työnantaja myöntää Jannelle palkankorotuksen, niin Jannehan menee ilosta kiljuen takaisin. Nyt sitten vain odotellaan koska arpajumala kertoo nuo "uutisensa".
Taitaa olla että te Jannen inhoajat olette enemmän innoissaan kun täällä sitä puitte 😂
 
vierailija
Janne lähti mustan makkaran perässä Ghanaan. Eikö kukaan voinut kertoa Jannelle, että kyllä Suomestakin mustaa makkaraa saa? Ei sen takia nyt olisi tarvinnut Ghanaan asti lähteä 😔
 
vierailija
Odotinkin juuri tuollaisia alhaisia kommentteja kun mainitsin Afrikan. Kyllä tässä maassa on hirvittävää sakkia. Rasistista menoa päällä ja onneksi en tunne ketään teistä. Tarvitsette apua.
 
vierailija
Väittikö tuo kirjoittaja että Afrikka olisi maa? Afrikka on maanosa, josta löytyy useita valtioita. Kuten vaikka Ghana. Ghanastahan Janne tuon HIV:nsä kävi hankkimassa. Jollet tiennyt.
Ei käynyt. Raiskaus on ihan eri asia. Minut on raiskattu. Kerro minulle enemmän raiskauksesta kun kerta sanot ihmiset hakee sitä. Innolla odotan sinun kommenttia.
 

Yhteistyössä