Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauva.fi on nykyään aivan p*rseestä! Ei siellä kannata enää mitään kirjoitella. Täällä kaksplussalla sentään vielä saa kirjoittaa "Janne" tai "Onnenarpa" eikä ketju katoakaan....
Vauva.fi ennen oli hyvä,oli kiva keskustella eri asioista vaikka sinne välillä eksyi outoa porukkaa mut sit sit sinne eksyi myös jannefanit riehumaan ja pilasivat foorumin
 
vierailija
No Katrie lupasi tehdä saman työn halvemmalla. Vielä ei ole Jannea aneltu takaisin, vaikka Jannen fanit uhosivatkin että nyt meni Nelonen ja Onnenarpa boikottiin. Kyllä Katriesta vielä hyvä juontaja tulee, kun oppii rentoutumaan. Vielä on turhan tönkköä ja ylivirallista hänen tv-esiintyminen.
Ei tule hyvää juontajaa tuolla falsetilla ikinä!
 
vierailija
Huoh. Onko sulla ikinä mitään uutta?
Huoh. Tuo nyt ei varsinaisesti ole mikään vastaus. Vaan tapa kiertää hankala aihe. Olisi ihan kiva kuulla miksi Katrien ulkonäköä ja ääntä saa haukkua, mutta Jannesta ei saisi sanoa mitään pahaa?! Tähän kaipaisin selkeää, siis selkeää vastausta! Enkä mitään kiertelyä, kaartelua, kysymyksen väistämistä, turhaa lässytystä ja huoh huoh huoh!
 
vierailija
Huoh. Tuo nyt ei varsinaisesti ole mikään vastaus. Vaan tapa kiertää hankala aihe. Olisi ihan kiva kuulla miksi Katrien ulkonäköä ja ääntä saa haukkua, mutta Jannesta ei saisi sanoa mitään pahaa?! Tähän kaipaisin selkeää, siis selkeää vastausta! Enkä mitään kiertelyä, kaartelua, kysymyksen väistämistä, turhaa lässytystä ja huoh huoh huoh!
Kylläpä te aina ”vaaditte” vastauksia 😂. Sä et tykkää Jannesta, mä en Katriesta. Se on niin helppoa. Tuo sun jankutus ettei kiertelyä ja kaartelua on myös vanhaa, eritoten kun sulle vastaa ihan suoraan ja selvästi, et vieläkään ymmärrä mitä luet. Mutta joo, se siitä. Tosin nyt taas vastaat, että siellä se fani kiertelee ja kaartelee 😂😂. Huohhhhh.
 
vierailija
Kylläpä te aina ”vaaditte” vastauksia . Sä et tykkää Jannesta, mä en Katriesta. Se on niin helppoa. Tuo sun jankutus ettei kiertelyä ja kaartelua on myös vanhaa, eritoten kun sulle vastaa ihan suoraan ja selvästi, et vieläkään ymmärrä mitä luet. Mutta joo, se siitä. Tosin nyt taas vastaat, että siellä se fani kiertelee ja kaartelee . Huohhhhh.
Hankala aihe? Ootko tosissasi?? Tämä ei ole hankala eikä edes mikään aihe. Turhaa lässytystä vaan ees taas.
 
vierailija
Huoh. Tuo nyt ei varsinaisesti ole mikään vastaus. Vaan tapa kiertää hankala aihe. Olisi ihan kiva kuulla miksi Katrien ulkonäköä ja ääntä saa haukkua, mutta Jannesta ei saisi sanoa mitään pahaa?! Tähän kaipaisin selkeää, siis selkeää vastausta! Enkä mitään kiertelyä, kaartelua, kysymyksen väistämistä, turhaa lässytystä ja huoh huoh huoh!
Politiikka ja uskonto ovat hankalia aiheita. Ei joku idioottimainen TV ohjelman juontajat. Et kai tosiaan sanonut, että tämä on hankala aihe? Ei voi olla totta!
 
vierailija
Janne julistaa facessa EI KIUSAAMISELLE! Ja aivopestyt fanit ulvoo kuorossa että juurikin näin! Janne vielä lisää että hän on erittäin allerginen kaikelle negatiivisuudelle ja kiusaamiselle. Ja silti kuitenkin Jannen facessa haukutaan niin Katrien ulkonäköä kuin ääntäkin! 😂 Janne aivopestyine akkalaumoineen on kyllä niin täys vitsi ettei mitään rajaa! 😂
 
vierailija
Politiikka ja uskonto ovat hankalia aiheita. Ei joku idioottimainen TV ohjelman juontajat. Et kai tosiaan sanonut, että tämä on hankala aihe? Ei voi olla totta!
Hankala aihe todellakin! Janne julistaa facessa EI KIUSAAMISELLE! Ja fanilauma ulvoo kuorossa että juurikin näin, hyvä Janne! Janne vielä kertoo olevansa erittäin allerginen KAIKELLE negatiivisuudelle ja kiusaamiselle. Sitten kuitenkin tuo sama Jannen fanilauma haukkuu niin Katrien ulkonäön kuin äänenkin 🤔 Sori vaan mutta mä en ihan ymmärrä.... Aika kaksinaamaista ja tekopyhää touhua, eikös vaan????????????
 
vierailija
Hankala aihe todellakin! Janne julistaa facessa EI KIUSAAMISELLE! Ja fanilauma ulvoo kuorossa että juurikin näin, hyvä Janne! Janne vielä kertoo olevansa erittäin allerginen KAIKELLE negatiivisuudelle ja kiusaamiselle. Sitten kuitenkin tuo sama Jannen fanilauma haukkuu niin Katrien ulkonäön kuin äänenkin Sori vaan mutta mä en ihan ymmärrä.... Aika kaksinaamaista ja tekopyhää touhua, eikös vaan????????????
Osaatko kirjoittaa mitään uutta? Ei pahalla, mutta siis oikeasti tämä on nähty jo niin monta kertaa täällä, että sillä on jo oma postinumero.
 
vierailija
Hankala aihe todellakin! Janne julistaa facessa EI KIUSAAMISELLE! Ja fanilauma ulvoo kuorossa että juurikin näin, hyvä Janne! Janne vielä kertoo olevansa erittäin allerginen KAIKELLE negatiivisuudelle ja kiusaamiselle. Sitten kuitenkin tuo sama Jannen fanilauma haukkuu niin Katrien ulkonäön kuin äänenkin Sori vaan mutta mä en ihan ymmärrä.... Aika kaksinaamaista ja tekopyhää touhua, eikös vaan????????????
Ei kaikkea tarvi aina ymmärtää.
 
vierailija
Hankala aihe todellakin! Janne julistaa facessa EI KIUSAAMISELLE! Ja fanilauma ulvoo kuorossa että juurikin näin, hyvä Janne! Janne vielä kertoo olevansa erittäin allerginen KAIKELLE negatiivisuudelle ja kiusaamiselle. Sitten kuitenkin tuo sama Jannen fanilauma haukkuu niin Katrien ulkonäön kuin äänenkin Sori vaan mutta mä en ihan ymmärrä.... Aika kaksinaamaista ja tekopyhää touhua, eikös vaan????????????
Minä en ole ikinä haukkunut Katrieta, että eipäs tungeta kaikkia ihmisiä samaan ämpäriin. Olen ainoastaan todennut en pidä hänestä juontajana. Varmaan hyvin mukava nainen. Mutta juontajaksi ei paras mahdollinen monestakin syystä.
 
vierailija
Osaatko kirjoittaa mitään uutta? Ei pahalla, mutta siis oikeasti tämä on nähty jo niin monta kertaa täällä, että sillä on jo oma postinumero.
Ja edelleenkään en saa vastausta 😂 Ymmärrän kyllä että mitäpä tuohon vastaisi. Janne fanilaumoineen ON tekopyhä ja kaksinaamainen. Ja sitähän sinä tai muut vatipäät ette voi myöntää. Joten teidän vastauksenne on aina näitä luokattoman huonoja 😂 Mutta kiitos taas päivän nauruista! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 
vierailija
Minä en ole ikinä haukkunut Katrieta, että eipäs tungeta kaikkia ihmisiä samaan ämpäriin. Olen ainoastaan todennut en pidä hänestä juontajana. Varmaan hyvin mukava nainen. Mutta juontajaksi ei paras mahdollinen monestakin syystä.
Jos Jannelle kirjoittaisit että "En Janne pidä sinusta juontajana. Olet varmasti hyvin mukava mies, mutta juontajaksi et paras monestakin syystä." Niin sinä saisit lähdöt Jannen facesta että pätkähti, ja toki Janne myös uhriutuisi ja itkisi kun sai taas noin ilkeän törkykommentin. Jannen fanilauma olisi saman tien lynkkaamassa sinut, ja toteaisi että olet vain kateellinen Jannelle. Pisteenä iin päälle uhkailu rikosilmoituksesta. Näin se vaan menee kun on Janne Antin kyseessä 🤷
 
vierailija
Hankala aihe todellakin! Janne julistaa facessa EI KIUSAAMISELLE! Ja fanilauma ulvoo kuorossa että juurikin näin, hyvä Janne! Janne vielä kertoo olevansa erittäin allerginen KAIKELLE negatiivisuudelle ja kiusaamiselle. Sitten kuitenkin tuo sama Jannen fanilauma haukkuu niin Katrien ulkonäön kuin äänenkin Sori vaan mutta mä en ihan ymmärrä.... Aika kaksinaamaista ja tekopyhää touhua, eikös vaan????????????
Jos otetaan jälleen kerran (!!) tämä haukkumis asia niin meneppä takaisin ja lue kirjoittamasi kommentti uudestaan. Koska olet myös itse tekopyhä ja kaksinaamainen, koska sinun mielestä Katrieta ei saa haukkua mutta Jannea saa. Eli miten se on parempi asia? Että sinun mielestä Jannen haukkuminen on ihan oikeutettua? Enkä tarvi mitään vastausta tähän; on vaan toteamus.
 
vierailija
Ja edelleenkään en saa vastausta Ymmärrän kyllä että mitäpä tuohon vastaisi. Janne fanilaumoineen ON tekopyhä ja kaksinaamainen. Ja sitähän sinä tai muut vatipäät ette voi myöntää. Joten teidän vastauksenne on aina näitä luokattoman huonoja Mutta kiitos taas päivän nauruista!
Sulle on turha vastata, kun ainakin itse olen vastannut sulle nyt vähintään 20 kertaa, muttet suostu ymmärtämään. Huutelet vaan päiväsi ratoksi ja nimittelet ihmisiä.
 
vierailija
Jos Jannelle kirjoittaisit että "En Janne pidä sinusta juontajana. Olet varmasti hyvin mukava mies, mutta juontajaksi et paras monestakin syystä." Niin sinä saisit lähdöt Jannen facesta että pätkähti, ja toki Janne myös uhriutuisi ja itkisi kun sai taas noin ilkeän törkykommentin. Jannen fanilauma olisi saman tien lynkkaamassa sinut, ja toteaisi että olet vain kateellinen Jannelle. Pisteenä iin päälle uhkailu rikosilmoituksesta. Näin se vaan menee kun on Janne Antin kyseessä
Mutten kirjoita sitä Jannelle enkä myöskään Katrielle. Eli mikä sinun pointti on tuossa?
 
vierailija
Jos Jannelle kirjoittaisit että "En Janne pidä sinusta juontajana. Olet varmasti hyvin mukava mies, mutta juontajaksi et paras monestakin syystä." Niin sinä saisit lähdöt Jannen facesta että pätkähti, ja toki Janne myös uhriutuisi ja itkisi kun sai taas noin ilkeän törkykommentin. Jannen fanilauma olisi saman tien lynkkaamassa sinut, ja toteaisi että olet vain kateellinen Jannelle. Pisteenä iin päälle uhkailu rikosilmoituksesta. Näin se vaan menee kun on Janne Antin kyseessä
Voi että tämänkin olet kirjoittanut täällä jo monta kertaa. Samat sanat mutta aina välillä eri järjestyksessä. Kun keksit jotain uutta, vastaa minulle sitten. En tajua mikä levy sinulle on jäänyt päälle.
 

Yhteistyössä