K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joskus kannattasi myös miettiä, että mikä saa ihmisen reagoimaan niin vahvasti huumori kommentteihin, että niitä on pakko kieltää täällä päivästä toiseen. Se ei liity siihen mediakasvatukseen mitenkään, vaan kuuluu enemmänkin psykologian puolelle.
Totta. Minusta on jopa vähän huolestuttavaa että joku henkilö on niin syvällä shipissä, että ottaa sen täysin todesta ja kokee puolustavansa täällä Bojania ja hänen rakkauttaan Jereen. En usko että häntä kannattaa enempää kannustaa siinä shippaamisessaan, vaan hieman herätellä noista ajatuksista reaalimaailmaan oikeiden ihmisten pariin.
 
vierailija
B on ilmaissut olevansa kiinnostunut naisista ja useasti kertonut, että minkälainen hänen unelmanainen on. Sen lisäksi on sanonut, että miespuolisten kavereidensa kanssa puhuvat usein naisista. Siksi mä täällä lähtökohtaisesti mietin ihan ekaksi, että minkälaisen naisen B:n tulee löytämään. Tottakai voi olla niin, että hän ei uskalla ääneen kertoa, että myös miehet kiinnostaa, mutta joskus asia on niin kuin toinen sen sanoo eli B on kiinnostunut naisista, ei miehistä. Komeaa suomalaista lentokapteenia minäkin hänelle toivoisin, mutta en näiden fantasioideni takia yritä vääntää hänestä väkisin muuta kuin mitä hän sanoo olevansa.
❤
 
vierailija
Toivoisin" hyvä ystävä, toivoisin. Toki hän valitsee sellaisen kenen kanssa on onnellinen, mutta tuo nyt oli vastaus siihen kun vertailtiin juoruja sadiesta ja siitä toisesta kuvitellusta tytöstä.
Ihan turha jeesustella ettei halua täällä määritellä mitään bojanin elämässä, kun kaikki täällä kirjoitettu on meidän omassa päässämme luoma kuva bojanista ja hänen elämästään.
Mulla se perustuu leikkisästi siihen, mitä hänestä on oikeasti nähty Jere Pöyhösen kanssa, se, että hänelle keksitään elämää, josta ei ole nähty vilaustakaan on epämiellyttävää.
 
vierailija
Joskus kannattasi myös miettiä, että mikä saa ihmisen reagoimaan niin vahvasti huumori kommentteihin, että niitä on pakko kieltää täällä päivästä toiseen. Se ei liity siihen mediakasvatukseen mitenkään, vaan kuuluu enemmänkin psykologian puolelle.
Joskus kannattaisi myös miettiä, että miksi vain itse luodut kuvitelmat ja pohdiskelut Bn elämästä on huumorikommentteja, mutta muiden mielipiteet onkin sitten tosikkomaista jankkausta? Useimmista viesteistä se huumori ei ulospäin tule ilmi, vaatisi jo aikamoista rivien välistä lukemista ja ennen kaikkea kasvokkain olemista ja toisen tuntemista, että tunnistaisi näistä viesteistä kaikki huumorivivahteet.
 
vierailija
Joskus kannattaisi myös miettiä, että miksi vain itse luodut kuvitelmat ja pohdiskelut Bn elämästä on huumorikommentteja, mutta muiden mielipiteet onkin sitten tosikkomaista jankkausta? Useimmista viesteistä se huumori ei ulospäin tule ilmi, vaatisi jo aikamoista rivien välistä lukemista ja ennen kaikkea kasvokkain olemista ja toisen tuntemista, että tunnistaisi näistä viesteistä kaikki huumorivivahteet.
Ei kaikki ole huumorikimmentteja mutta jos luet taaksepäin, niin huomaat mitä tuossa tarkoitetaan. Sitä samaa jatkuu päiviä, viikkoja ja varmaan kuukausiakin.
 

Yhteistyössä