Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:et ainakaan niitä samoja töitä saa, joista irtisanottu porukkaa. mutta jos ei siis haet johonkin muuhun hommaan, niin kokeile vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:et ainakaan niitä samoja töitä saa, joista irtisanottu porukkaa. mutta jos ei siis haet johonkin muuhun hommaan, niin kokeile vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pallero:et ainakaan niitä samoja töitä saa, joista irtisanottu porukkaa. mutta jos ei siis haet johonkin muuhun hommaan, niin kokeile vaan.
ja sä tiedät sen mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja hinni:Mä en välttämättä ilkeis mennä töitä kysymään, jos itse olisin aikaisemmin irtisanoutunut.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:irtisanouduin itse viime elokuussa ?
tiedän, että varmaan saisin jotain sieltä, mutta .. onks tyhmää ? *ja joo, varmaan tyhmää tällasta miettiä ,mut.. *
I
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:irtisanouduin itse viime elokuussa ?
tiedän, että varmaan saisin jotain sieltä, mutta .. onks tyhmää ? *ja joo, varmaan tyhmää tällasta miettiä ,mut.. *
I
en kehtais hakea jos kerta ite oisin irtisanonu itteni ja tuskin ees otettais tollases tilantees enää takas ku kerta on ite lähteny menee.miks irtisanouduit alunperin jos saa kysyy?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä sun tilalle on jo otettu joku ja tuskin sellasta sit takas otetaa,ei se äippäloma syy ainakaan auta asiaa