M
mangoshampoo
Vieras
Olen ollut kohta kaksi vuotta blogin lukija, luen joka päivä ja oikein odotan kauniita kuvia ja päivityksiä. Nyt mulle tuli jotenkin pelottava aavistus ja tunne ettei Johannalla ole kaikki hyvin... En tiedä miksi, mutta siitä viimeisestä videopostauksesta se tunne tuli
Oli jotenkin erilainen.. alakuloinen? Tai jotain.. en osaa selittää.. Pelästyin että nyt ne eroaa tai jotain, välillä siitä Johannasta huokuu yksinäisyys ja surumielinen haikeus. Tulee mieleen omat ajat expattina miehen mukana kaukana kotoa..
Tää on nyt varmaan ihan tyhmää ja vainoharhaista mutta musta tuntuu etten enää lue tuota blogia, en varmaan kestäis jos se yhtäkkiä ilmoittais että he eroaa tms.. Joo tiedän, olen ihan hölmö kun mietin tällaista mutta kun on itse raskaana ja tunteet pinnassa "herkillä" niin ei kaipaa mitään extra-draamaa elämäänsä... ;(
Tää on nyt varmaan ihan tyhmää ja vainoharhaista mutta musta tuntuu etten enää lue tuota blogia, en varmaan kestäis jos se yhtäkkiä ilmoittais että he eroaa tms.. Joo tiedän, olen ihan hölmö kun mietin tällaista mutta kun on itse raskaana ja tunteet pinnassa "herkillä" niin ei kaipaa mitään extra-draamaa elämäänsä... ;(