V
vieras
Vieras
Kun terapeutilla tms terveydenhuollon henkilökunnallahan on velvollisuus tehdä lastensuojeluilmotus...?
mä oon lyönyt lastani. Kahdestikin, kerran aika lujaa. Ja tukistanut ja nipannut. Kyseessä 2-vuotias lapsi. Tiedän että olen kauhea ihminen. Haluaisinkin tappaa itseni jos vaan uskaltaisin. Ja tietäisin että miten.. Inhoan itseäni yli kaiken, mutta en kerta kaikkiaan osaa enkä pysty kontrolloimaan vihan tunteitani.
Apua olen hakenut, mutta pitkät jonot on
Nyt mietityttää (aika säälittävää edes miettiä tällasta) se, että jos/kun terapeutti tekee noista lastensuojeluilmotuksen niin tehdäänkö niistä myös rikosilmoitus? Ja tuleeko mulla merkintä rikosrekisteriin? Olen itekki opiskelemassa terveydenhuoltoalalle ja varmaan vaikuttais aika paljon tulevaisuudessa töitä hakiessa.
mä oon lyönyt lastani. Kahdestikin, kerran aika lujaa. Ja tukistanut ja nipannut. Kyseessä 2-vuotias lapsi. Tiedän että olen kauhea ihminen. Haluaisinkin tappaa itseni jos vaan uskaltaisin. Ja tietäisin että miten.. Inhoan itseäni yli kaiken, mutta en kerta kaikkiaan osaa enkä pysty kontrolloimaan vihan tunteitani.
Apua olen hakenut, mutta pitkät jonot on