Onkos kukaan leikannut pitkää tukkaansa ihan lyhyeksi?

..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ole päivääkään katunut, kun leikkasin puoleen selkään olevat hiukset ihan lyhyiksi. On niin helppo hoitoiset ja mikä tärkeintä, saa äkkiä kuivaksi.
Mulla on vaan niin letku tukka, että piti puunata ja föönata paljon enmmän lyhyenä kun pitkänä! Lyhyt tukka muka helppohoitoinen...my ass... Siis tällä tukkalaadulla.
 
Sone
Olen monesti leikkuuttanu tukkani lyhkäseks, sit taas kasvattanut. Vaihtelu virkistää! Nyt meen ottaa pidennykset tammikuun lopulla :)

muoks* oon siis ihan kaljukskin joskus pistäny.. :xmas:
 
kkki
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ole päivääkään katunut, kun leikkasin puoleen selkään olevat hiukset ihan lyhyiksi. On niin helppo hoitoiset ja mikä tärkeintä, saa äkkiä kuivaksi.
Mulla on vaan niin letku tukka, että piti puunata ja föönata paljon enmmän lyhyenä kun pitkänä! Lyhyt tukka muka helppohoitoinen...my ass... Siis tällä tukkalaadulla.
mä leikkasin kans puoleen selkään olevan tukan joskus melkein 10 vuotta sitten aika lyhyeks ja se oli KAUHEE...mulla taas luonnonkihara tukka ja sitä sai sit väääntää ja kääntää että näytti ees jollain päin hyvältä, ei ollu mun juttu, enää en leikkaa, kyllä pitkä tukka on helpompi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
http://www.hairstylesdesign.com/members/gallery/photo_47_47.php Tällainenkin olis ihana, tässä vaan taitais olla vähän laittamista...
Tämä on myös kiva. Sama kuva oli vähän aikaa sitten jossain toisessa ketjussa ja joku väitti kananperseen näköiseksi :/ . Mun mielestä ei ole kyllä mitään yhteneväisyyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
http://www.hairstylesdesign.com/members/gallery/photo_47_47.php Tällainenkin olis ihana, tässä vaan taitais olla vähän laittamista...
Tämä on myös kiva. Sama kuva oli vähän aikaa sitten jossain toisessa ketjussa ja joku väitti kananperseen näköiseksi :/ . Mun mielestä ei ole kyllä mitään yhteneväisyyttä.
Vai kananperse :xmas: Ei kyllä yhtäkkiä tulis mulle mieleen... Tässä tulee kyllä ihan hulluksi, netti väärällään ihania hiustyylejä
 
Mä ketjussa aiemmin taisin sanoa, että mietinnässä on. No, uuden vuoden aattona vetäisin pään kaverin hiustenleikkuukoneella. 25-millisellä terällä(vai mikä ikinä onkaan) huitelin menemään.

Eikä vieläkään ole itkettänyt. Ihanaa olla rekkalesbo. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Vitsi mitkä silmät :eek: :eek: :eek: Aivan mahtavat ja edelleen tunnen sut jostain :wave:

Ja tukkakin on kiva :D
Kiitos :D Jostain me tunnetaan, hiton häiritsevää kun ei muista mistä :xmas:
Mä luulen että baarista. :D
:LOL: Mitä luultavammin. Se selittää myös tän muistiongelman
 
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Mä ketjussa aiemmin taisin sanoa, että mietinnässä on. No, uuden vuoden aattona vetäisin pään kaverin hiustenleikkuukoneella. 25-millisellä terällä(vai mikä ikinä onkaan) huitelin menemään.

Eikä vieläkään ole itkettänyt. Ihanaa olla rekkalesbo. B)
Kuulostaa hyvältä :D Pistäs kuvaa jos on
 

Yhteistyössä