Onkos kukaan leikannut pitkää tukkaansa ihan lyhyeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on ollut melkein perseeseen asti musta letti, pari vuotta sitten leikkasin siitä 10cm pois. Ja tällä hetkellä on sillä tavalla epäsymmetrisesti leikattu, että pisimmät hiukset on yli olkapäiden, päälaelta saa pystyyn ja toiselta sivulta on ihan klani :D .
Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta kuontalolta =) Jotakin erikoista mäkin tähän päähäni kaipaan, lähinnä epäsymmetrisiä leikkauksia tms. Kuitenkin tukka sais olla mahdollisimman helppohoitoinen, mulla ei riitä taito eikä kärsivällisyys päivittäiseen kääntelyyn, vääntelyyn ja tököttien kanssa läträilyyn...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Onko sulla nätti takaraivo/kallo? Se mun mielestä sanelee, sopiiko sänki vai ei :) Jos on tasanen kun pohjanmaa, niin kannattaa pitää sänki korkeintaan sielä jaloissa. Hyvällä kallolla tyylikäs.
En mie tiijä, ei oo paljon omaa kalloa tullu kahteltua :D

Mut tässä sivukuva..

 
..
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tämmöseks olen itse uskaltanut...tosin tässä sitä ei ole laitettu mitenkään. Pitäs olla silleen sekaisin ja pystyssä tuo..
Sulle sopii paremmin tuo kuin pitkä!!! oot kiinnostavamman näköinen :) Ja sulosemman =)
kiva kuulla tuokin mielipide. Yleensä kaikki taas sanoo, että näytän lyhyellä vanhemmalta.
No musta päinvaston! Siis ainakin noilla näkemilläni kuvilla. Pidä tuo pörrö vaan!
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lyhyt tukka vanhentaa
Ei välttämättä.
Joskus pitkässä tukassa näyttää paljon vanhemmalta ku sähäkässä lyhyessä.
Se riippuu aina mallista!
Totta! Ei sitä lyhyttä tarvi vetää tätitukaksi :D
Eikä pitkän tarvii olla tasapitkä tätitukka :)
Juu =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Meinaan tehdä tälle yli olkapäiden ulottuvalle rehulleni jotakin radikaalia leikkauksen ja värjäyksen muodossa. Koskaan mulla ei ole ollut lyhyttä tukkaa ja nyt mietin kuumeisesti, uskaltaisinko kokeilla :D Onko muutos ollut tosi järisyttävä, positiivinen vai negatiivinen?
Kolmekymppisenä leikkasin silloin hivenen yli hartioiden ulottuvat hiukseni aivan lyhyeksi.

Mun silloinen työkaveri, noin 5-kymppinen mies katsoi mua hetken aikaa ja totesi: "ei aina tarvitse olla oikeassa, kunhan on varma asiastaan".

Jee että tuota on naurettu.

Nyt mulla on taas hivenen yli olkapäiden ulottuvat hiukset ja taidan ne pitääkin.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No musta päinvaston! Siis ainakin noilla näkemilläni kuvilla. Pidä tuo pörrö vaan!
tokihan näytän nuoremmalta jos vertaa nykykuvia....onhan se 7vuotta vanha kuva :D
muoks...anteeksi siis 9vuotta vanha kuva.
 
Ihan tismalleen samaa asiaa olin tulossa tiedustelemaan! :D

Mullakin vähän yli olkapäiden ja olen niin väsynyt tähän. Kaiken lisäksi mun tukka on ohut enkä jaksa sitä mitenkään laittaa... Tää näyttää tällä hetkellä kamalalta. Mulla on ollut lyhyt tukka monta kertaa, siis tuollaista kuin BootyPepin kuvassa, ja lyhyempääkin. Mutta nyt ajattelin vetää ihan ekstralyhyeksi. Parturiin en aio mennä, vaan leikkaan itsekseni, niin voin sitten kylppärissä itkeä pilattua elämää. :xmas:

Nyt olisi hyvä ajankohtakin, kun jos on aivan superkamala, niin voi kulkea pipo päässä muutaman kuukauden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Nyt mullakin tuli tukanmuutoshimo!
Hankala vaan mitään tehdä kun on tämä ah, niin ihana kasvatusvaihe päällä.
Jos värjäis siniseksi?
Tummansininen voisi olla upea :D
Mulla olis värikin valmiina hyllyssä :whistle:
Anna mennä ja paa sitten kuva tänne =) Mä vähän tuumailin sellaista tummanpunaisen ja mustan sekoitusta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Ihan tismalleen samaa asiaa olin tulossa tiedustelemaan! :D

Mullakin vähän yli olkapäiden ja olen niin väsynyt tähän. Kaiken lisäksi mun tukka on ohut enkä jaksa sitä mitenkään laittaa... Tää näyttää tällä hetkellä kamalalta. Mulla on ollut lyhyt tukka monta kertaa, siis tuollaista kuin BootyPepin kuvassa, ja lyhyempääkin. Mutta nyt ajattelin vetää ihan ekstralyhyeksi. Parturiin en aio mennä, vaan leikkaan itsekseni, niin voin sitten kylppärissä itkeä pilattua elämää. :xmas:

Nyt olisi hyvä ajankohtakin, kun jos on aivan superkamala, niin voi kulkea pipo päässä muutaman kuukauden.
Muitakin löytyy :D Mäkin kelasin että näin talviaikaan saattaa olla optimaalisinta kokeilla jotakin uutta, virhearvioinnin jälkeen voi sitten turvautua pipoon :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on ollut melkein perseeseen asti musta letti, pari vuotta sitten leikkasin siitä 10cm pois. Ja tällä hetkellä on sillä tavalla epäsymmetrisesti leikattu, että pisimmät hiukset on yli olkapäiden, päälaelta saa pystyyn ja toiselta sivulta on ihan klani :D .
Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta kuontalolta =) Jotakin erikoista mäkin tähän päähäni kaipaan, lähinnä epäsymmetrisiä leikkauksia tms. Kuitenkin tukka sais olla mahdollisimman helppohoitoinen, mulla ei riitä taito eikä kärsivällisyys päivittäiseen kääntelyyn, vääntelyyn ja tököttien kanssa läträilyyn...
Mulla on tosi huonoja hiuskuvia, kaikissa aina letti päin persettä :D . Mutta voin tähän laittaa muutaman kuvan, niin saa vähän käsitystä. Kummassakin kyllä vähän lässähtänyt kampaus mulla :whistle: .

Eli tässä toiselta sivulta



Ja tässä toiselta



Ihmisten ilmoilla liikkuessani vedän tuosta päältä vielä pystyyn fledan.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Nyt mullakin tuli tukanmuutoshimo!
Hankala vaan mitään tehdä kun on tämä ah, niin ihana kasvatusvaihe päällä.
Jos värjäis siniseksi?
Tummansininen voisi olla upea :D
Mulla olis värikin valmiina hyllyssä :whistle:
Anna mennä ja paa sitten kuva tänne =) Mä vähän tuumailin sellaista tummanpunaisen ja mustan sekoitusta...
En taida tänään mut jos uudeksi vuodeksi. Pitää blondata ensin.
Mulla oli vasta ihanan pinkki tukka. Vai joku aniliini mikälie.
Se oli :heart:
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on ollut melkein perseeseen asti musta letti, pari vuotta sitten leikkasin siitä 10cm pois. Ja tällä hetkellä on sillä tavalla epäsymmetrisesti leikattu, että pisimmät hiukset on yli olkapäiden, päälaelta saa pystyyn ja toiselta sivulta on ihan klani :D .
Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta kuontalolta =) Jotakin erikoista mäkin tähän päähäni kaipaan, lähinnä epäsymmetrisiä leikkauksia tms. Kuitenkin tukka sais olla mahdollisimman helppohoitoinen, mulla ei riitä taito eikä kärsivällisyys päivittäiseen kääntelyyn, vääntelyyn ja tököttien kanssa läträilyyn...
Mulla on tosi huonoja hiuskuvia, kaikissa aina letti päin persettä :D . Mutta voin tähän laittaa muutaman kuvan, niin saa vähän käsitystä. Kummassakin kyllä vähän lässähtänyt kampaus mulla :whistle: .

Eli tässä toiselta sivulta



Ja tässä toiselta



Ihmisten ilmoilla liikkuessani vedän tuosta päältä vielä pystyyn fledan.
Tykkään!
 

Yhteistyössä