Onkos kukaan leikannut pitkää tukkaansa ihan lyhyeksi?

Maria
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja no...:
sinuna en leikkaisi kun on pyöreä naama, niin ei tosiaan sovi lyhkäset...
Hmm... Naama on kyllä pyöreä, mutta ehkä kuitennii jokin malli sopis? :xmas:
No todellakin löytyy sopiva malli. Ja leikkaa ihmeessä, se piristää uskomattoman paljon. Ja, kun lyhyessä tukassa on niin monia eri tyylejä laittaa esim. räväkästi pystöön tai sit ihan päänmyötäisesti tai jotain siltä väliltä...ei koskaan tarvi olla kahta päivää samannäköinen tukka. Tosin on pitkätukkaisilla, aina vuodesta toiseen samannäköinen pää...ei hyvä. Tukka kyllä kasvaa tarvittaessa takaisin ja joku sen jo hyvin sanoikin ettei mikään ole tylsempää kuin sama pitkä tukka vuodesta toiseen jota ei muka millään raski leikata :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
vartooja, ihan huippuhieno! =)
Kiits. Mie ite viihdyin tosi hyvin ja kesän kolkutaessa meinaan taas ajella hiukset pois...
Näin talvella hieman enemmän karvaa päässä... Tosin onneks huomena (toivottavasti ) saan tätä taas lyhennettyä ja värjättyä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
vartooja, ihan huippuhieno! =)
Kiits. Mie ite viihdyin tosi hyvin ja kesän kolkutaessa meinaan taas ajella hiukset pois...
Näin talvella hieman enemmän karvaa päässä... Tosin onneks huomena (toivottavasti ) saan tätä taas lyhennettyä ja värjättyä...
Mulle taitaiskin tuollainen muutaman millin siili olla paras hiusmalli, en näet välitä tukan laittamisesta ollenkaan... Oon sellainen wash and go-henkinen.
 
haluan taaas naisellisen tukan.
Itse leikkasin tonne lapaluiden väliin asti olevan tukan lapsen saannin jälkeen IHAN lyhyeksi ja kaduttaa niin saakelisti. Tässä nyt kasvatellaan sitten sitä pitää takaisin.
 
hehe
Musta on niin hauskaa kun täällä sanotaan "aina on hiuksia kehuttu kun leikkasin lyhyeksi" kuinkahan monella kaverillakin olis pokkaa tulla sanomaan että sun uus kananpersetukka näyttää ihan hirveelle tai kuinka moni kampaaja vastaa rehellisesti ettei sun pallinaamalle sovi lyhyt malli? :D
 
Rukoilijasirkka
Joskus pahassa unessa olen. Huh. Siis kauhea uni sen takia, että jos ei halua lyhyttä, mutta silti vaan unessa menee leikkaamaan puolivahingossa. Karmea uni, kontrolli poissa.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Musta on niin hauskaa kun täällä sanotaan "aina on hiuksia kehuttu kun leikkasin lyhyeksi" kuinkahan monella kaverillakin olis pokkaa tulla sanomaan että sun uus kananpersetukka näyttää ihan hirveelle tai kuinka moni kampaaja vastaa rehellisesti ettei sun pallinaamalle sovi lyhyt malli? :D
mun kampaajaainakin sanoo rehellisesti, eikä koskaan suostuis leikkaa mulle semmoista tukkaa joka ei käy mulle.
Tosin siihen kaljuun en käyttäny parturia ja se vähän siitä mulle sit sanoikin :D
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Meinaan tehdä tälle yli olkapäiden ulottuvalle rehulleni jotakin radikaalia leikkauksen ja värjäyksen muodossa. Koskaan mulla ei ole ollut lyhyttä tukkaa ja nyt mietin kuumeisesti, uskaltaisinko kokeilla :D Onko muutos ollut tosi järisyttävä, positiivinen vai negatiivinen?
Joo, ihan pitkän tukan leikkasin poikatukka-lyhyeksi. Ja tuli identiteettikriisi :D En enää tahdo lyhyttä, pitkä tukka on mun tukka =) Tykkään kyllä lyhyistäkin, mutten itselläni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Musta on niin hauskaa kun täällä sanotaan "aina on hiuksia kehuttu kun leikkasin lyhyeksi" kuinkahan monella kaverillakin olis pokkaa tulla sanomaan että sun uus kananpersetukka näyttää ihan hirveelle tai kuinka moni kampaaja vastaa rehellisesti ettei sun pallinaamalle sovi lyhyt malli? :D
No miulle ainakin parturi ystäväni (mies ) tuossa jokin aika sitten sanoi että takas sänkitukka kun olin antanu hiukan kasvaa... Kai sekin sitten vaan valehteli päin naamaa :D
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Mun tukka oli tämmöinen pari kuukautta sitten :D



Poistan ton kohta :D
Sori, mutta näytät syöpäpotilaalle tolla lyhyellä tukalla.
Enhän mä väittänykään et se hieno olis ollu :LOL:
Mummot katteli mua säälivästi kun olin ilman huivia kaupassa :LOL: :LOL:
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Musta on niin hauskaa kun täällä sanotaan "aina on hiuksia kehuttu kun leikkasin lyhyeksi" kuinkahan monella kaverillakin olis pokkaa tulla sanomaan että sun uus kananpersetukka näyttää ihan hirveelle tai kuinka moni kampaaja vastaa rehellisesti ettei sun pallinaamalle sovi lyhyt malli? :D
No miulle ainakin parturi ystäväni (mies ) tuossa jokin aika sitten sanoi että takas sänkitukka kun olin antanu hiukan kasvaa... Kai sekin sitten vaan valehteli päin naamaa :D
Onko sulla nätti takaraivo/kallo? Se mun mielestä sanelee, sopiiko sänki vai ei :) Jos on tasanen kun pohjanmaa, niin kannattaa pitää sänki korkeintaan sielä jaloissa. Hyvällä kallolla tyylikäs.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Mun tukka oli tämmöinen pari kuukautta sitten :D



Poistan ton kohta :D
Sori, mutta näytät syöpäpotilaalle tolla lyhyellä tukalla.
Hmp. Aika iloinen syöpäpotilaaksi kyllä. :whistle: Syöpäpotilas ei muuten ollenkaan näytä pahalta välttämättä. Yhdellä kaverilla oli rintasyöpä ja ihmettelin aina, miten hyvältä se silti näytti. Se tykästyi sittemmin lyhyeen tukkaan ihan muutenkin.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tämmöseks olen itse uskaltanut...tosin tässä sitä ei ole laitettu mitenkään. Pitäs olla silleen sekaisin ja pystyssä tuo..
Sulle sopii paremmin tuo kuin pitkä!!! oot kiinnostavamman näköinen :) Ja sulosemman =)
 
Mulla on ollut melkein perseeseen asti musta letti, pari vuotta sitten leikkasin siitä 10cm pois. Ja tällä hetkellä on sillä tavalla epäsymmetrisesti leikattu, että pisimmät hiukset on yli olkapäiden, päälaelta saa pystyyn ja toiselta sivulta on ihan klani :D .
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tämmöseks olen itse uskaltanut...tosin tässä sitä ei ole laitettu mitenkään. Pitäs olla silleen sekaisin ja pystyssä tuo..
Sulle sopii paremmin tuo kuin pitkä!!! oot kiinnostavamman näköinen :) Ja sulosemman =)
kiva kuulla tuokin mielipide. Yleensä kaikki taas sanoo, että näytän lyhyellä vanhemmalta.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on ollut melkein perseeseen asti musta letti, pari vuotta sitten leikkasin siitä 10cm pois. Ja tällä hetkellä on sillä tavalla epäsymmetrisesti leikattu, että pisimmät hiukset on yli olkapäiden, päälaelta saa pystyyn ja toiselta sivulta on ihan klani :D .
varmaan just semmoinen mitä mä oon miettin :D
pitää vaan ensin vähän kasvattaa.
 

Yhteistyössä