Onkos kukaan leikannut pitkää tukkaansa ihan lyhyeksi?

Meinaan tehdä tälle yli olkapäiden ulottuvalle rehulleni jotakin radikaalia leikkauksen ja värjäyksen muodossa. Koskaan mulla ei ole ollut lyhyttä tukkaa ja nyt mietin kuumeisesti, uskaltaisinko kokeilla :D Onko muutos ollut tosi järisyttävä, positiivinen vai negatiivinen?
 
Rokkivosu
mä oon monestikin. ja lyhyestä kaljuksi.
kaikkea oon kokeillu, koska mikään ei oo niin tylsää kuin pitää samanlaista tukkaa aina.
kasvaa se takaisin jos ei miellytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
mä oon monestikin. ja lyhyestä kaljuksi.
kaikkea oon kokeillu, koska mikään ei oo niin tylsää kuin pitää samanlaista tukkaa aina.
kasvaa se takaisin jos ei miellytä.
Mä olen ollut tän tukkani suhteen oikea konservatiivi ja nyt se loppuu! Sama kuontalo vuodesta toiseen :| Todellakin, kysehän on uusiutuvasta luonnonvarasta joten ei muuta kuin sakset heilumaan :p Meidän äitee luultavasti purskahtaa itkuun...
 
:wave:
Muutos oli tervetullut... Miulla kesti sellanen puoltoista vuotta kun oli taas pitkä... 2004 vuoden jälkeen taas lyhkäseks ja välillä ollu kaljukin tai no millin sänki :LOL: Nyt taas omasta mielestä ruuhkatukka :whistle: Mutta onneksi siihen saa muutosta huomena varmaan :)
 
minä
Mulla oli 15 vuotiaaksi asti tonne peppuun ulottuva täyspitkä, ja kun 15 täytin niin leikkasin olkapäille (se oli mun mielestä lähes saman kuin jollekulle siili) nyt on 10 senttiä siitä lyhyempi ja en kadu. Ihana kun ei tarvitse esim suunnitella koska pesee hiukset kun siihen kuivumiseen ei mee päivää =)
 
mimsku86
tulihan tukka kerrran nyrhästyä ja kyllä on harmittanutkin!=)mutta nyt jo ihan kivasti lähteny kasvamaan=9ja kun pidennykset on käytössä niin rauhas saavat kasvaakin=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä on pitkä tukka?
Pitkien hiusten määritelmä lienee vähän tulkinnanvarainen mutta itse ajattelisin, että yli olkapäiden ulottuva tukka on pitkä. En tiedä löytyykö pitkälle tukalle virallisempaakin määritelmää :)
Mulle pitkän tukan määritelmä menee siinä, että tarvii kaksi väriaineseospurkkia tukan värjäämiseen. Tosin, monella on niin paksut hiukset, että sen takia tarvii olla useampi purkki, mutta jos on ihan normaalit hiukset ja niihin tarvitsee laittaa 2 tai useampi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Mulla oli persiiseen asti tukka, leikkasin sen sillai että just meni korvan taa pisimmät. Jao n ollu totuttelu. peiliin kattoessa ja muutenkin... ehkä tahtoisin pitkät takas.. :snotty:
Hullu! :D Mä nään joskus painajaisiakin, että leikkaan lyhkäseks ja sit vollotan paniikissa, että haluan ne takaisin :D Jep, en leikkaa lyhyeks...
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä on pitkä tukka?
Pitkien hiusten määritelmä lienee vähän tulkinnanvarainen mutta itse ajattelisin, että yli olkapäiden ulottuva tukka on pitkä. En tiedä löytyykö pitkälle tukalle virallisempaakin määritelmää :)
Mulle pitkän tukan määritelmä menee siinä, että tarvii kaksi väriaineseospurkkia tukan värjäämiseen. Tosin, monella on niin paksut hiukset, että sen takia tarvii olla useampi purkki, mutta jos on ihan normaalit hiukset ja niihin tarvitsee laittaa 2 tai useampi.
mulla ei mee ees olkapäille hiukset ja tarviin 2 kokonaista purkkia kun värjään...
 
kinuski
Leikkautin vuosia sitten pitkät hiukseni lyhyeksi. Tykkäsin kyllä, mutta muutaman vuoden jälkeen kyllästyin kun piti jatkuvasti käydä leikkauttamassa, vahaa ja kaikkia tököttejä meni hirveesti ja kesti aina laittaa sitä tukkaa. Nyt olen taas kasvattanut pitkät, ja tääkin ottaa päähän kun töissä on pakko pitää hiuksia kiinni ja myssyä päässä, niin menee tosi huonoon kuntoon tää tukka. Ja pitää tätäkin käydä väh. 2kk välein parturoimassa, väriä ja hiuslakkaa menee tolkuttomasti. Joku polkkatukka tms vois olla helppo, mutta en halua sellastakaan. Vaikeeta on....
 
mie
Olen montakin kertaa leikannut puoleen selkään olevan tukan ihan lyhyeksi (ei nyt ihan siiliksi, mutta silleen , että takaa on muutaman sentin pituista). Minusta se on aina ollut piristävä ja kivaa :) Ja aika pyöreäkasvoinen olen ja kovasti on lyhyttä tukka kehuttu :) Viimeksi leikkasin kaksi vuotta sitten ja nyt taas tukka jonkun matkaa olkapäiten alapuolella....
 

Yhteistyössä