onkohanmun vauvan alku kuollut masuun ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murheellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murheellinen

Vieras
Mulla on nyt rv 10+6 ja todella tyhjä olo ollut viikon verran, ihan kun masussa ei mitään olisikaan, eilen illalla ja tänään aamulla painelin mahaa enkä tuntenut enää missä kohtu on (viikko sitten tunsin sen hyvin) eikä tuntunut mitään muutakaan, ei aristusta ei mitään ;(
Mull aei enää vihlo mahaa eikä oikein väsytäkkään ja nyt pelottaa et vauvan alku on kuollut ja siksi en mahassa tunne mitään.

Huomenna ois neuvola lääkäri mutta pakko purkaa nyt tänne kun tuntuu että pää sekoaa epätietosuudesta :(

hei :hug: ensiksi: veä syvään henkeä ja huokase ulos ne kaikki pahat ajatukset.

monasti tuossa vaiheessa ku on kohtu pyöristelly, on ne alkion kiinnittymiskivutki jo ohi, niin tuntuu tuommoselta. mutta ei sen tarvi mittään merkitä. elä ajattele ensin sitä pahinta mahollista (vaikka se vaikiaa onki, mie tiiän sen ite), ku mitä suuremmalla toennäkösyyellä asiat on toisinpäin.

ei se sinnuu palvele ollenkaan jos sie nyt murehit asioita joita et tiiä varmaksi. jos nyt kuitenki jottain on sattunu niin et sie pysty sille mittään kuitenkaan tekemään.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja murheellinen:
Mulla on nyt rv 10+6 ja todella tyhjä olo ollut viikon verran, ihan kun masussa ei mitään olisikaan, eilen illalla ja tänään aamulla painelin mahaa enkä tuntenut enää missä kohtu on (viikko sitten tunsin sen hyvin) eikä tuntunut mitään muutakaan, ei aristusta ei mitään ;(
Mull aei enää vihlo mahaa eikä oikein väsytäkkään ja nyt pelottaa et vauvan alku on kuollut ja siksi en mahassa tunne mitään.

Huomenna ois neuvola lääkäri mutta pakko purkaa nyt tänne kun tuntuu että pää sekoaa epätietosuudesta :(

oli pakko tungetella kun mulla nyt rv 11 tasan eli lähellä ovat la aikamme
toivottavasti sinulla kaikki hyvin,ja uskon että on

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta onko normaalia että en tunne mitään mahaa painellessa en tosiaan aristustakaan en mitään?

Mie en itse tuntenut mitään erilaista vatsan alueella ennen kuin rv 17. Vatsa oli toki jo hiukan tuolloin pyöristynyt, mutta mielestäni ei tuntunut yhtään erilaiselta painellessa.

Kiitos kaikille, mä taidan olla aika vauhko taas, olen muutenkin pelännyt koko tän alun keskenmenoa, joten kaikki saa mut ihan hysteeriseksi, toivotaan et kaikki on huomenna kunnossa kun lääkäri ultraakin samalla.

Mä ymmärrän ton paniikin kyllä varsin hyvin, mutta silti kehottaisin oleen murehtimatta... :hug:

Mulla on ihmeellinen kohtu... Mulla jo raskaus pitkällä, 29 viikkoo, mut välillä tuntuu, et kohtu "häviää" vallan, on vaan veltto maha, vaikka kuinka koittas sitä etsiä. Joskus taas vauvamaha oikein selvästi pullottaa esillä. Välillä housut kiristää, mut seuraavana päivänä samat housut saa vain vyöllä pysymään ylhäällä... Näin oli myös edellisessä raskaudessa.

Sulla kuitenkin vielä viikkoja niin vähän, ettei kohtu vielä "maallikon" käsiin välttämättä niin hyvin tunnukkaan. Joten älähän hermoile, toivotaan että kaikki on hyvin! Jos vuotoa tai kipua ei ole ollut, niin eiköhän se pikkukirppu mahassa köllöttele! =)

No höh, jos et pysty huomiseen oottamaan niin sinuna soittaisin tänään neuvolaan jos pääsisit vaikka ultraan :hug: mä tiedän miltä susta tuntuu koska mulla epäiltiin noilla viikoilla keskenmenoa mutta ultrassa näkyikin elossa oleva vauva :heart:

Ap, täällä samanlainen tilanne. Tosin olen viikon pidemmällä kuin sinä. Reilun viikon minullakin on ollut tyhjä tunne. En ole missään vaiheessa tuntenu kohtua mitenkään. Varhaisultrassa kaikki kuitenkin oli vielä ok. Huomenna minullakin on totuuden hetki, pääsen ultraan. Mutta kyllä pelottaa!

Alkuperäinen kirjoittaja minnilii:
Ap, täällä samanlainen tilanne. Tosin olen viikon pidemmällä kuin sinä. Reilun viikon minullakin on ollut tyhjä tunne. En ole missään vaiheessa tuntenu kohtua mitenkään. Varhaisultrassa kaikki kuitenkin oli vielä ok. Huomenna minullakin on totuuden hetki, pääsen ultraan. Mutta kyllä pelottaa!

Voi ei, tiedän tunteesi kyllä tasan tarkkaan, toivotaan että meill kummallakinon kaikki hyvin.

Ihmetyttää vaan kun en todellakaan tunne painellessa yhtään mitään =/

en usko että sulla on syytä huoleen, vaikka vauva olisikin kuollut, eikä ole tullut ulos niin kyllä se siellä silti on ja tuntuu jos on tuntuakseen.
Sulla on varmaan vaan kohtu siirtynyt jotenkin ettet sitä osaa tunnistaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en usko että sulla on syytä huoleen, vaikka vauva olisikin kuollut, eikä ole tullut ulos niin kyllä se siellä silti on ja tuntuu jos on tuntuakseen.
Sulla on varmaan vaan kohtu siirtynyt jotenkin ettet sitä osaa tunnistaa :)

Niin, pitäshän se tuntua vaikka vauva olisikin kuollut ;(
Mutta mihkäse on voinut hävitä, samoin aristukset jakaikki tunne mahasta?

kohtu voi painaa "selkään" minulla ei tuntunut mitään kuin vasta viikoilla 20,kohtu oli taakse kääntynyt silleen jännästi,viikoilla 7-8 oli raskaus oireet ja sitten ne vain katosi:=O,menin kanssa ultraan uudestaan kun pelkäsin että nyt se sitten kuoli mutta kaikki oli hyvin:).kun sinulla ei ole vuotoa tai kipuja niin toivoa on:)turha stressi ei tee sinulle hyvää joten koita vain olla vaikka tuntuisi kuinka paniikki.toivotaan että kaiki hyvin ja tulehan meille sitten kertomaan kuinka asia oli.

Yhteistyössä