V
"Vieraana"
Vieras
Kesällä huomasin ensimmäisen kerran tuossa korvanlehden alapuolella kaulassa pieneen herneen kokoisen patin. En kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota, koska minulla oli juuri nielutulehdus päällä silloin. Syksyn aikaan sitä räpläsin ja mietin, että pitäisi käysdä lääkärissä. Se jotenkin kuitenkin unohtui ja muutama päivä sitten huomasin, että patti on edelleen siinä! Lääkäriaika parin viikon päästä.
Patti on minusta aika kova, eikä kummemmin mulju. Kun painan sitä niin se kyllä painuu tuonne leukaluun väliin, mutta muuten tuntuu aika liikkumattomalta. Nyt sitten pelkään ihan tosissani, että se on imusolmukesyöpää! Olisikohan minulle tullut jo muita oireita tässä ajassa jos se on syöpää? Pelkään ihan kamalasti! Auttakaa! :/
Patti on minusta aika kova, eikä kummemmin mulju. Kun painan sitä niin se kyllä painuu tuonne leukaluun väliin, mutta muuten tuntuu aika liikkumattomalta. Nyt sitten pelkään ihan tosissani, että se on imusolmukesyöpää! Olisikohan minulle tullut jo muita oireita tässä ajassa jos se on syöpää? Pelkään ihan kamalasti! Auttakaa! :/