Soliskuopassa herneen kokoinen patti. APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on siis todella pieni ja liikkuu minun mielestä..

Joo. Kuitenkaan 100% varmuutta sä et täältä voi saada onko se syöpä vai ei. Mene lääkäriin jos huolestuttaa, on kuitenkin sen verran pieni, että tuskin saa ohutneulanäytettä ja ultrakaan kun ei välttämättä totuutta kerro. Että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo. Kuitenkaan 100% varmuutta sä et täältä voi saada onko se syöpä vai ei. Mene lääkäriin jos huolestuttaa, on kuitenkin sen verran pieni, että tuskin saa ohutneulanäytettä ja ultrakaan kun ei välttämättä totuutta kerro. Että näin.

No miten ne lääkärissä voi selvittää mikä se on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No miten ne lääkärissä voi selvittää mikä se on?

No ei välttämättä mitenkään. Mullakin patti kaulalla ollut useamman vuoden, ohutneulanäytteitä yritettiin ottaa 3-4krt ja ei onnistunut. Eli odotellaan kasvaako vai ei. Ei siinä muu auta. Ultrallahan voi aina tarkistuttaa, mut sekään ei oo ilmaista eikä ainakaan tkssa kovin usein sitä suostuta tekemään.