Onko vielä muita jolla LA Lokakuulla?

Heippa kaikille! Ja kaikille uusille plussanneille onnittelu :hug: ! Mulla alkaa olla epätoivonen olo tän raskauden suhteen, ku kaikki oireet niin siihen viittaavia, että menkat alkaa ihan kohta. :( Pitää ny koittaa, vaikka huomenna aamulla testailla, että vieläkö plussaa näyttää. Tuun ilmottelemaan sit kuinka mun kävi...
 
miltski:
Kuukautiskipuja muistuttavat jomotukset on ihan normaaleja alkuraskaudessa, joskus voivat olla todella kovia ilman mitään vakavempaa syytä...kipuilu johtuu kohdun kasvusta.
Mutta ei varmistelu mitään haittaa, jos se saa mielen rauhallisemmaksi :hug:
 
Peppi

Sulle on yv:tä :wave:


Niin siis noihin kerhoihin sen verran että mä siis perustin semmosen kerhon tuonne kerho puolelle.
Se kerhot- valikko löytyy tuolta etusivulta :wave:
Meet sinne ja sitten etit semmosen kerhon ku Lokamassut 2009

Siinä tulee sitten semmonen et hae jäsenyyttä.
Laitat sen jäsenhakeumuksen tulemaan niin mä sitten hyväksyn sen ja pääset mukaan kirjottelemaan :D
 
moi kassu!En tiedä vielä varmuudella,et kuulunko tänne,mutta eiköhän tuo viikon sisällä selviä...Oireita on,mutta eka testi näytti negaa :'( Laskurin mukaan mulla olis laskettu aika 5.10,jos nyt olis plussaa.Kovasti toivotaan täällä sitä,sekä äiti,tyttäret ja perheen uusi iskä! :)
 
tein sitten tossa pari päivää sitten uuden testin, kahta selvää viivaa näytti..pääsis vaan nyt äkkiä sitten neuvolaan ja sais tän todelliseks...maha kovasti turvonnut on ja selässä menkkamaisia särkyjä..kuinkas teillä muilla?? ootteko jo neuvolaan soitelleet heti kun ootte plussannu?
Ja onnea vaan kata186 :)
 
Moi ja onnea kaikille!
Eilen olisi pitänyt tädin tulla vierailulle, onneksi jätti kyläilyt väliin ja tänä aamuna se plussa sitten tuli! Eli yk2... ja LA olis 10.10 ja rv 4+1
Ennestään meillä on 05/00 syntynyt tyttö ja 05/07 syntynyt poika, nyt sitten toivottavasti kolmonen pysyy mukana menossa :)
Sitten olotilasta: heikotusta ja huonoa oloa on ollut, ellei ole tarpeeksi usein syönyt, vihlaisuja alavatsalla ja rinnat arkana... ja minä myös syön noita multitabisin raskausvitamiineja tänään aloitin... viime raskaudessa söin niitä kokoajan... tosin kyllä siltikin oksentelin :(
Mä olisin kanssa sinne kerhoon mielelläni tulossa :D
 
Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan!! :flower: =)

pikkumyyh:
itse soitin seuraavana päivänä neuvolaan, mutta siis alunperin varatakseni pojalle 1v tarkastus aikaa ja päätin sitten varata itsellenikin samalla soitolla :D
 
VL-
Moi taas!

Saisinko faktaa, neuvoja ym. sellaiseen asiaan, että onko mitään särkylääkkeitä mitä saa
käyttää raskaana ollessa?

Kärsin ihan kauheasta migreeni- ja päänsärky päästä. :ashamed:
Tänä aamuna heräsin kauheaan päänsärkyyn joka on muuttumassa migreeniksi kun en uskaltanut mitään mömmöä ottaa, ettei tule vain ongelmia.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Huomenta! Kyllä testi näytti, että meidän papu kovasti on matkassa mukana... :heart: Eikö kukaan olisi halukas päivittämään tätä meidän listaa, ja nimenkin vois myös tälle antaa. Mulla ei rahkeet siihen riitä. Vai onko kaikki nyt sitten vaan kerhopuolella? Kyllä mäkin sinne aioin, mutta eikös myös täällä pitäisi olla pino? :D

miltski ja papu 4+0 :heart:
 
:wave: Huomenta!
Varovaisesti voisin tähän pinoon ilmoittautua. Tänään aamulla saaliina haalea plussa :heart: Eli lokavauvaa täällä ainakin tällä hetkellä odoteltaisiin :heart: :heart: LA olisi laskureiden mukaan 10.10.09, mutta menen vielä n. 3vkon päästä varhaisultraan (jos raskaus toivottavasti sinne asti jatkuu) varmistamaan tuota päivää ja saamaan mielenrauhan :)

(Haha, oon niiiiiiiin pitkään halunnu päättää kirjoituksen näin :LOL: )

Kuumeilija ja pienen pieni pippuri 4+2 :heart:
 
VL-
[/b]Talvicci

Kerrotko viel miten sinne kerhoon pääsee? Menin aikaisempien ohjeittesi kautta anomaan jäsenyyttä, mutta koneeni meinaa temputella ihan koko ajan ja mistään ei taida tulla mitään.

Onko kenelläkään muulla ollut taipumusta ärtyisyyteen ja pienoiseen "masikseen"?
 

Yhteistyössä