Onko vielä muita jolla LA Lokakuulla?

Eli varovaisesti selailin jos joku toinenkin olisi jo saanut lasketun ajan Lokakuulle osumaan. Itselläni kaikki niin alussa että hissunkissun varovasti tänne kurkistin vain Odottajat puolelle. Jos kaikki menee hyvin olisi la 2.10.2009.

Muita?


Kassu :wave:
 
Onnea kovasti! :flower: Mä saan testailla vasta viikon päästä, että en vielä tiedä kuuluisinko tähän, mutta toive on kova! Siksi tätä ketjua oonkin jo etsinyt tässä... :wave: Palailen mikäli tuo plussa viikon kuluttua tulee!
 
Jippii!!! Täällä ilmoittautuu toinen onnellinen!!! Tein äsken testin ja hailakka plussa sieltä ilmaantui, laskurin mukaan LA olisi 3.10!!! Tätä on niin toivottu ja toivotaan että odotus jatkuu!

Onnea Kassu ja toivottavasti miltski tulet mukaan ja myös moni muu!
 
Hei miltski :toivottavasti saat tulle tänne meidän kanssa ja IHANAA moksa :heart: VOI TÄTÄ ONNEA! Yritittekö kauan? Kerrottaisiko jotain itsestämme? Voin aloittaa. Olen 31-vuotias onnellisesti naimisissa oleva onnekas ihminen (plussaa kun saimme....ja muutenkin, tietty). Meillä on 4 lasta ennestään: tyttö -03 ja pojat -04 ja -06 sekä tyttö -07. Tätä viidettä haaveillessamme onkin sitten sattunut kaikenlaista. Odotin kaksosia viime kesänä, joista toinen kuoli kohtuun ja samamunaisina toisen elinmahdollisuudet olivat minimaaliset, joten päädyimme kaavintaan. Sen jälkeen yritimme koko syksyn ja nyt siis plussa ilmestyi testiin. Tätäkin alkua varjosti verenuoto koko viime viikon. Se oli niukkaa ja neuvolasta sanoivat että ihan normaalia, mutat itseäni pelottaa yhä mennä vessaan vaikka vuoto lakkasi lähes kokonaan eilen. Menen maanantaina mittauttamaan hCG-arvoni, että miltäs siellä kenties sen puolesta näyttää.


Ja tässä listaa, jota joku hieman parempi tietokoneihminen voisi päivitellä :wave:


Kassu...............5.lapsi.................la 2.10.............synnytyssairaala TYKS
moksa.............. ................. la 3.10.............synnytyssairaala
 
hei! mäkin piipahdan tällä listalla, kun mulla tahtoo nua lasketut ajat aina ylittymään, ja niin varmaan nytkin, joten lokakuun puolelle tuleva synnytys varmaankin sijoittuu, mikäli onnellisesti loppuun asti pääsee. laskettuaika mulla 25.9.2009, mutta sehän vaan viitteellinen, ja ylihän se menee...... se on mun asenne. niin ja viides lapsi tulossa.
 
kai tänne yksi syyskuulainen mahtuu vielä?
Saas nähdä mitä tämä lapsukainen haluaa tehdä, kun esikoinen päätti tulla maailmaan meilkein kolme viikkoa etuajassa.. :LOL:
Mulla olisi LA 28.9.2009 toinen lapsonen tulossa ja synnäri on TAYS
 
Kiitos. Ja onnea teille muillekin plussasta! =)

Jos sitte kerron vähä jotain pientä... Oon 21v, ja aviomies 27v, esikoinen on nyt siis tuloillaan. Yritystä ehtikin tulla vajaa 2,5 vuotta. Luomuna tuli (vyöhyketerapia vauhdittamassa), aiemmin (reilu vuosi sitten ja siitä puoli vuotta eteenpäin) oli clomit, mutta ne ei tuonu apua. Asutaan p-pohjanmaalla, sanottaisko että sielä etelärajoilla. :D Haaveissa iso perhe, siltä varaa rakennettiin jo oma iso taloki. :D Ei vielä aivan valmis mutta sen verran kunnossa, että syksyllä muutettiin jo. Siinä mielessä ihan hyväki, että vauva anto itseään odotuttaa, saatiin talo hyvälle mallille. Mitäs täsä sitte muuta...työttömänä olen, vaikkakaan en työkkärin listoilla (en tiiä pitäskö ilmottautua), tuli muutama koulu lopetettua kesken heti alkuunsa, ja töitäkään ei tämmösessä pikkukaupungissa taho olla. :| No, mies on kuitenki vakitöissä. :)

Kerrottiin jo raskausuutisesta vanhemmilleki, ja mun sisarukset ja yks miehen sisaruksista tietää. Mun vanhemmat tietysti aivan onnessaan, heistä tulee mummo ja pappa. Puhu sit koko illan kaikkea vauvoihi liittyvää. :D Miehen vanhemmat ei tuumannu mitään...tai no anoppi sano vaan jotain "jaa no sehän on aina mukava..." ja pitkään yritysaikaan tuumas "no sehän on aivan normaalia.." (Tosi normaalilta tuntuu joo... :| Oliko se 80% vai 90% jotka raskautuu ekan vuoden sisään.) Appiukko jatko vaan töllön katselua eikä puhunu mitään. Eipä nuo ruukaa muutenkaan. :kieh: Miehen sisko oli taas oikee ilonen asiasta, oli hän jo toivonuki tämmösiä uutisia.

Muutama vähän hassu juttu tästä yrityksen varrelta... =) =) =)

7.10.2007 näin unen jossa synnytin pojan. Eli 2 vuotta ennen kuin tämän la.

7.3.2008 puolivalveuni, jonka yhtenä osana mulle kerrottiin "joku kuolee ja tulee tänne" ja taputti mun mahaa. Nyt joulun tienoilla isän täti kuoli...

11.1.2009 melkein valveilla ollessani päähän putkahti ajatus "äiti, isä, täältä tullaan!".

Että semmosta pälätystä heti alkuun. =)
(Joskus ei ole mitään sanottavaa, silloin en myöskään kirjottele, joskus tulee sit näitä hirveitä litanioita..)
 
Moi!!
Oon niin epäuskonen saamani plussan suhteen että en ole uskaltanut sitä ääneen sanoa muuta kuin miehelleni... Toivottavasti ei ole huonoa karmaa ilmaista se täällä...
Vähän taustaa skeptisyydelle... Olen siis kohta 33 v. ja mieheni 34 v. 4 vuotta on vauva toiveita pidetty yllä. 2 viimeistä vuotta ollaan oltu Tays:ssa hedelmättömyyspolin asiakkaita, takana 3 IVF hoitoa ja lähemmäs 10 pakastealkionsiirtoa. Pakkasessa Tays:ssa on tälläkin hetkellä 8 alkiota. Seuraava PAS oli suunnitteilla ensi viikolle, 1. kiertopäivästä piti aloittaa Zumenonit valmistamaan siirtoa varten. Viime sunnuntaina aloin ihmettelemään missä se 1. kp viipyy koska UÄ oli jo gynelle sovittuna 30.1. Norm. kiertoni on 26 pvää ja sunnuntaina siis mentiin päivässä 30. Niinpä...Seurasi 5 kpl plussa testejä (epäuskoisuutta???) ja maanantaina HCG 805. Eli ihan "luomusta" kaiken tämän jälkeen olisi kyse...
Nyt olis gynen laskujen mukaan 4+2 menossa ja viikolle 7 on varattuna UÄ aika että tarkistellaan näkyykö sydämensyke.
Hirveästi tekisi mieli iloita ja jakaa asia kaikille jotka ovat myötäeläneet meidän kanssa kaikki nämä vuodet.... Kuitenkaan uskaltamatta tehdä sitä... Kauheen ristiriitaiset fiilikset....

Onko jo oireita??? Mulla tuntuu jatkuvaa juilimista alavatsalla, selkeetä pahoinvointia ei ole. Rinnoissa hieman arkuutta ja viime yönä piti nousta pissalle kesken unien!

Epäuskoinen kun olen soitin tänään työterveyteen ja sain työterveyshoitajalta vielä toisen HCG lähetteen. Käyn perjantaina tai maanantaina (jos jaksan odottaa sinne asti...) labrassa...

Niin joo LA olisi 1.10.

Nyt se on sanottu ääneen... :)
 
Mariska75 Ihanaa, että tuli luomuna hoitojen keskellä! Onnea kovasti! :)



Minäki tahtoisin mittauttaa hCG arvot. Pitääkö siihe olla jotain syytä että sen saa mitattua jo, antaako ne neuvolasta lähetettä vai pitääkö odottaa siihe asti että tulee kaikki muutki verikokeet?
 
Mariska75:voi hurja miten mahtava olisi että pikkuinen tuollaisen taivalluksen jälkeen pysyisi matkassa ja vieläpä ihan luomusti alkaneena :heart: Ymmärrän kyllä ettet uskalla iloita! Ajattele, että meillä on jo 4 lasta ja tätä viidettä yritimme kaavinnan jälkeen puolisen vuotta ja sekin tuntui IKUISUUDELTA ja nyt tuo alkutaipaleen tiputtelu vielä päälle ja olen ollut hermoheikko :kieh: Mutta ota sinakin asenne, jonka päätin itse ottaa. Nauti raskauden joka päivästä nyt ja jos jotain ikävää sattuu, surraan vasta sitten. joo, helpommin sanottu kuin tehty :headwall:

Orion:minulle neuvolan terveydenhoitaja ehdotti että menisin mittauttamaan arvot kun oli sitä vuotoa. Vaikkei ne huimia lukuja ollut (se 700) , sanoin etten halua enää mittauttaa ja miettiä ja odottaa tuloksia, vaan menen yksityiselle sitten myöskin alkuraskauden ultraan joskun viikolla 7 ja tarkistetaan silloin missä mennään. Yksityisellä mittaavat aika edullisesti (n.35 euroa paikasta riippuen) jos haluat ihan muuten vain ilman sen kummempaa syytä mittauttaa. Se on yksi pikainen verinäyte.

Ja vielä Mariska75:tämä palstahan on mukava paikka kertoilla näitä asioita, kun ei ole tutuista kyse ja vieläpä samassa tilassa ollaan. Me ei haluta kertoa tästä ennenkuin näkyy (mulla ei mene kauaa kyllä kun on viidennestä kyse) , ihmetystä ja kummastusta ihmetyttää aina, on tehnyt niin jo kolmannesta odotuksesta asti. Me vaan rakastetaan tätä suurperhettä :heart: eipäkähän se kenellekkään kuulu jos haluamme lapsia lisää :LOL:

Tuhannesti tarrasukkia meille kakille :heart:
 
Ollaan reilu 4 vuotta lasta haaveiltu ja koettu siinä ajassa 2km ja kohtukuolema. Inseminaatiota yritettiin parisen vuotta sitten jolloin lääkäri sanoi ettei mitään mahdollisuutta raskautua näin. Miehellä kun on niin vähän siittiöitä ja ne vähäisetkin ovat laiskoja ja uivat miten sattuu. Niinpä sitten ilmottauduimme ivf/icsi hoitojonoon...

No, alkuviikosta alkoi olla outoa tunnetta ja alavatsaa nipiseli koko ajan, tänään sit testi näytti positiivista eli luomuna tämä raskaus sai alkunsa vaikka siihen oli huonot mahdollisuudet. =)
Nyt sitten rauhassa eteenpäin kun noi aiemmat km:t ovat edelleen takaraivossa. :(
Ja LA menee syys-lokakuuhun kun kierto ollut epäsäännöllinen niin en tiedä missä vaiheessa raskaus on...
 
Vielä hyvin varovainen olen, mutta plussattu on tänään (eilen viel haamu) ja la olis 12.10.
Minä olen 29 ja aviomies vuoden nuorempi. Yrityskerralla neljä sitten tärppäsi. Meillä on useampi koira ja ollaan muuttamassa kevään aikana omakotitaloon. Jännittää kovasti. Oireita on mm. rintojen herkkyys ja vatsan nippailu/viiltely.
 
täällä on myös yksi hiljattain plussannut :wave:

Ekan haamun tein viimeviikon keskiviikkona dpo13 ja seuraavana päivänä taas hiukan vahvemman, mutta haamun, sitten lauantai aamuna haalean plussan dpo16 ja nyt maanantaina vahvan plussan...ei ole tämä pää helposti uskoteltavissa :LOL:

Eli tänä päivänä rv4+5 menossa ja toinen lapsukainen olisi saapuva 4.10, jos vain kaikki sujuu parhain päin =)
 
Moi! Ihmeitä tapahtuu niin kuin Mariskallekin! Meilläkin hedelmällisyyshoidot takana ja siitä aikaan saatu yksi raskaus josta keskenmeno. Karmea kokemus. Nyt kuitenkin kaikkien lääkäreiden vakuutteluista huolimatta olen luomusti raskaana. Eka ultra takana yksityisellä klinikalla. Viikot eivät ehkä ollutkaan ne mitä luultiin, mutta pieni toukka näkyi ja sydämen sykekin löytyi. Alkio oli vähän pieni ja syke hidas alkuperäiseen viikko arvioon nähden, mutta jos viikot on vähemmät, asia ok. Kahden viikon päästä uusi uä. Kamalan kamala paniikki koko ajan odottaa! Toki itkin onnesta sydämen sykkeen nähdessäni, mutta vielä ei olla selvillä vesillä. Viikot noin vajaa 7.
 
Pidän nipsu08 peukkuja ja koita jaksaa tämä parin viikon epätietoisuus :hug:
Kuinka moni teistä meni/menee yksityiselle ultraan näillä varhaisilla viikoilla? Mä meinasin varata ajan, mutta vasta kolmen viikon päähän kun nyt mulla on meneillään vasta 3+3. Enkä sitä aikaakaan viitsi vielä varmuuden vuoksi varata kun ei tiedä miten käy...
 
Huomenia! Erittäin varovaisesti tungen itteni tähän joukkoon... Juuri testasin haamun. Maanantaina vasta menkkojen pitäisi alkaa, että saas nähdä kuinka käy. Varmaan testailen silloin uudestaan. Mutta ihan uskomaton olo, kyynel silmässä täällä kirjottelen! Nyt on vielä meidän esikoisen sairastumisen vuosipäivä, hän sai vuosi sitten aivoinfarktin, joku teistä on voinut lukeakkin siitä tuola mitäs nyt puolella. Poika siis voi jo hyvin, lapsethan on uskomattomia parantumaan. :heart:

Minä siis oon 29v. ja mies on pian 32v. Meillä on kolme poikaa (-99, -02, -05), että neljättä tässä ootellaan. Kymmenen vuotta ehtii melkein tulla ikäeroa esikoiseen, kun laskettu näyttäisi olevan 13.10. Asutaan täällä Vaasan seudulla omakotitalossa, ja meiltä löytyy kaksi isoa koiraa, akvaario ja kuningaspython. Eläinrakkaita ollaan ja enemmänkin varmaan olis eläimiä, jos ei vähän toisiamme toppuuteltais, aina kun joku ihana jostain löytyy! :D

No, katsotaan nyt vahvistuuko tuo haamu tuosta. Kun menkkaoireitakin on muutamia, mutta olisko ne sitten kuitenkin raskausoireita? :heart:
 
miltskille suuri :hug: ja on ne lapset uskomattomia, siinä kuinka nopeasti todella paranevat pahemmistakin asioista, toivotaan ,että plussaksi muuttuu maanantaina :heart:

Ja onnea teille muillekkin plussanneille.

Itse ajattelin maanantaina plussan tehtyäni, että varhaisultraan mennään, mutta meilläpäin nuo hinnat on yksityisillä ihan kamalat kelankorvaustenkin jälkeen, joten joulunjälkeinen rahatilanne ei kyllä anna saumaa siihen...mutta jos nyt ilmenee jotain epätavallista kipuilua tms. niin kunnalliseenkin silloin pääsee, joten urheasti yritän vain odotella siihen ensimmäiseen ultraan (nt-ultra), joka toivottavasti osuisi rv12 suunilleen :D
 
No jos minäkin nyt tänne ilmoittaudun :) tosiaan, tuossa tunti sitten sain testistä kaksi viivaa :) testiviiva yhtä vahvana kuin toinenkin..menkat on nyt sen 4 päivää myöhässä ja joitakin raskauteen liittyviä oireitakin on :) mutta pakko se on vielä tehdä viikonlopun aikana testi, josko sitten uskoisi paremmin tämän todeksi :) onko teillä kellään kokemuksia tuosta apteekin omasta raskaustestistä??
Ja onnea teille kaikille plussanneille :)
 
Mä kävin vielä tk:ssa testin tekemässä kun sairasloma paperin hain ja plussaa se sielläkin näytti. Mutta edelleen matalalla profiililla...tämä on siis 5 raskaus eikä mikään ole edennyt loppuun asti joten tässä vaiheessa ei vielä uskalla kamalasti hihkua. :(
Mutta itse olen kyllä ajatellut siihen varhaisultraan mennä kun en tiedä nytkään mikä viikko on menossa kun en muista milloin edelliset menkat joulukuussa olivat. :whistle: eli siellähän sekin sitten selviäis.
 

Yhteistyössä