Onko vaatetta mitä et lapsellesi pukisi? :)

  • Viestiketjun aloittaja tuoppi
  • Ensimmäinen viesti
mie
Tartteeko ne villamyssyt tehä niin helvetin rumiks? Just tota raitaa ja värit niin out ku olla ja voi. Voisi kai niihin saada jotain inhimillisiä, nättejä värejä, kuvioita, yksityiskohtia? Vai ei?

Niin kauan ku noi myssyt on tota tasoa, ei meillä niitä näy. Yökötysrefleksi tulee noista raidallisista hatuista.

Pääkalloja en pojilleni pue.
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä en pukisi lapsilleni rumia vaatteita - paitsi jos ne rumat on todella käytännöllisiä, kuten esim. kanamyssy paukkupakkasella =)
Sitä, mikä on mielestäni rumaa, en ala sen tarkemmin erittelemään.
mää voisin peesata tätä! :) paitsi että tytöllä on yks aivan todella ruma my little pony -paita mutta sai sen kummisedältä niin olkoon nyt sitten.. :whistle: :saint:
Ja meidän sällillä on Puuha Pete-collegepaita. Kulahtanut ja ihan hirveä. Mutta pojalle niin rakas. Joten hän saa sitä käyttää =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja JeNNiNeN:
vaikee laittaa pikkuselle venkujalle jalkaan, kun siinä ei oo tarroja eikä nauhoja, vaan on umpinainen, ja sit jää jalkaki huonosti sinne...ostin ens talvee oottamaan tarralliset talvipopot :p
Kuomallahan on niitä korkeavartisia tarrallisia kenkiä myös. jotain trekking -tyylisiä. Meillä on ostettu niitä (ovat tavallisia kuomia paljon kalliimpiakin). Ja tosi hyvät kengät pakkaseen!

Meillä on kans semmoset tarralliset Kuomat, putkivartiset on kyl vihoviiminen veihtoehto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä en pukisi lapsilleni rumia vaatteita - paitsi jos ne rumat on todella käytännöllisiä, kuten esim. kanamyssy paukkupakkasella =)
Sitä, mikä on mielestäni rumaa, en ala sen tarkemmin erittelemään.
mää voisin peesata tätä! :) paitsi että tytöllä on yks aivan todella ruma my little pony -paita mutta sai sen kummisedältä niin olkoon nyt sitten.. :whistle: :saint:
Ja meidän sällillä on Puuha Pete-collegepaita. Kulahtanut ja ihan hirveä. Mutta pojalle niin rakas. Joten hän saa sitä käyttää =)
juuh.. kyllä sitä vähän voi joustaa... :saint: :)

 
Gluteus maximus
Pääkallokuviointi, napapaidat ja bikinit (tytölle), myös rintaliivit pienillä tytöillä on kyllä karseuden huippu!!!! Kohta varaan alkavat stringejä tekemään 5v. hyi! :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Pääkallokuviointi, napapaidat ja bikinit (tytölle), myös rintaliivit pienillä tytöillä on kyllä karseuden huippu!!!! Kohta varaan alkavat stringejä tekemään 5v. hyi! :x
no se ois kyllä jo aika karmeeta.. :x bikinejä meillä kyllä on ja noita tissiliivejä saa käytttää roolileikeissä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ferti:
mää taas just retroa puen=)
Mä en muuta pukisikaan, jos se olisi minusta kiinni =)
Ihanat silmät siun lapsilla=)
Kiitos =)
Isot silmät, näkee hyvin, kuten tyttö aikoinaan totesi :D
:D mää voisin sit todet itestäni et suuret korvat kuulee hyvin.. :kieh: :saint:
 
rapu
Kuomalla on myös vetoketjullisia talvikenkiä, ne on ihan ykköset ollut pukea pienelle. En saanut tarrallisia Vikingejä mitenkään pojan jalkaan survottua.

En pue: mitään sarjakuvahahmovaatteita, puuhapetejä, digimoneja yms.
collegepaitoja tai -housuja

Mutta puen :aitoa retroa ja uusretoa (småfolk, katvig, lindex) :)
 
minun täytyy puolustaa putkikuomia, olen tykännyt, enkä pidä niitä yhtään hankalina laittaa jalkaan, hyvin menee ja 2,5vuotias usein ite astuu niihin ja polkasee.Riippuu tietty lapsen iästäkin, ymmärtääkö "polkasta"
Itse en laittas kulahtaneita,nukkasia vaatteita, kun en sellasissa itsekkään viihdy:)
 
punaista ja sinistä
Jos vain minä päättäisin, lapsilla ei olisi ikinä Bamsea, Disneytä, Nalle Puhia, Spidermania tai mitään muutakaan typerää "lohkeilevat kuvat rinnassa"-collegevaatetta. Kaappi olisi täynnä Småfolkin ja POPin värikkäitä kuoseja, kirkkaita perusvärejä ja kaikkeen sopivaa farkkua.
 

Yhteistyössä