Onko vaarallista jos lapset kuulee rakastelun äänet (kovaäänisen voihkimiseni/huutamiseni)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekstailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ja taas opetetaan lapsille että seksi on likaista ja väärin.. Huoh. Kaikista vastauksista se paistaa läpi, ihan oikeasti. Ei tietystikään ole pakko huutaa niin lujaa kuin kurkusta lähtee, mutta minkäpä sille voi jos sattuu olemaan sellainen tunne.. ;) Kyllä multakin tulee joskus ääntä, eikä sille tosiaan voi mitään, en sen vuoksi ala selibaattiin.

No voihan. Meneekö nyt puurot ja vellit sekaisin? Lapsille voi ja pitääkin opettaa että seksi on luonnollista ja kivaa. Mutta tää on niitä juttuja, joita ei kuulu havainnollistaa omalla esimerkillä.

Eikä lapsi saa siitä kivaa käsitystä, jos kuuluu kauheaa huutoa, ihan kuin ois jossain kivuissa.

no just... koittakaahan nyt ymmärtää sekin että jotkut huutavat ihan tiedostamattaan

Varmasti, mutta lapsi ei sitä varmaan kuitenkaan ymmärrä, vaan luulee, että äiti siellä tuskissaan huutaa.

Ja taas opetetaan lapsille että seksi on likaista ja väärin.. Huoh. Kaikista vastauksista se paistaa läpi, ihan oikeasti. Ei tietystikään ole pakko huutaa niin lujaa kuin kurkusta lähtee, mutta minkäpä sille voi jos sattuu olemaan sellainen tunne.. ;) Kyllä multakin tulee joskus ääntä, eikä sille tosiaan voi mitään, en sen vuoksi ala selibaattiin.

No voihan. Meneekö nyt puurot ja vellit sekaisin? Lapsille voi ja pitääkin opettaa että seksi on luonnollista ja kivaa. Mutta tää on niitä juttuja, joita ei kuulu havainnollistaa omalla esimerkillä.

Eikä lapsi saa siitä kivaa käsitystä, jos kuuluu kauheaa huutoa, ihan kuin ois jossain kivuissa.

no just... koittakaahan nyt ymmärtää sekin että jotkut huutavat ihan tiedostamattaan

En tiedä sitten oliko oma äitini tätä sakkia. Paha sanoa. Mutta eipä se ainakaan kivaa ollut kuunnella sitä. Ei sen puoleen katsellakaan...

No pistä joku kapula suuhus, jollet pysty yhtään itseäs hallitsemaan!
Toi on oikessti lapsen korville kamalaa kuunneltavaa!
Nimim. kokemusta on

Sen takia lapset juuri oppivat että seksi on likaista ja väärin kun joutuvat kuulemaan ja näkemään sellaista mihin eivät ole vielä kypsiä. Pitäisi aikuisen tajuta...

No kyllä minunkin mielestä lapsen on aika pelottavaa ja ällöä kuunnella vanhempiensa seksiääniä....luulisi aikuisen ihmisen osaavan ajatella asioita lapsen kannalta eikä vain oman nautintonsa. Etovaa sakkia.

Alkuperäinen kirjoittaja muhkeamami:
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
no ei kai vaarallista mut ällöö :x sen verran pitää osata tukkii turpansa jos lapset kotona..

Juuri näin.

Ja sitäpaitsi, jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin se voihke on vain sellainen teeskentelylisä siihen hommaan. :x

Heh, huomaa että tässä on äänessä nainen joka ei ole ikinä varmaan saanut oikeasti orgasmia. :D Ehkä joillekin on teeskentely muttei minulle ainakaan! Mitä järkeä nyt on huvikseen huutaa??

Peesi tummennettuun. Tai ei ainakaan niin voimakasta orgasmia.

Samaa mieltä kuin suurin osa eli ei kuulu lapsen korville!
Tästä tulikin mieleeni: mitä olette mieltä, mitä 4-vuotias ajattelee nähneensä, kun löysi puistosta pelikortin, jossa alaston nainen levitteli itseään ja kaksin kappalein oli seisovia yrpiäkin kuvassa. Toi kortin mulle, mutta ei ottanut enempää puheeksi, joten en mäkään. Miten olis pitänyt toimia ja mitä mahtoi lapsi miettiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja muhkeamami:
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
no ei kai vaarallista mut ällöö :x sen verran pitää osata tukkii turpansa jos lapset kotona..

Juuri näin.

Ja sitäpaitsi, jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin se voihke on vain sellainen teeskentelylisä siihen hommaan. :x

Heh, huomaa että tässä on äänessä nainen joka ei ole ikinä varmaan saanut oikeasti orgasmia. :D Ehkä joillekin on teeskentely muttei minulle ainakaan! Mitä järkeä nyt on huvikseen huutaa??

Peesi tummennettuun. Tai ei ainakaan niin voimakasta orgasmia.

:laugh: Täähän menee hauskaksi. Mitäs jos tekisit ihan oman aloituksen orgasmeistani?

Alkuperäinen kirjoittaja mieti mitä kysyt:
Sinänsä ihme kysymys, jos ääntelet vain orgasmin aikana ja lapsetkin sikeä unisia..

No tätä minäkin ihmettelen. Lapset kuitenkin noinkin vanhoja ja nyt vasta asia alkanut mietityttämään??
Toivoa sopii että lapset on nukkuneet aina niin sikeästi etteivät ole huutoa kuulleet, mutta jos kerran ihminen TIEDOSTAA huutavansa TIETYLLÄ hetkellä, niin miten vaikeaa on tunkee vaikka tyynyn nurkka suuhun juuri ennen tulemista?? Jos se jotenkin vähentää nautintoa tai sotkee seksihommat, niin sitten en tiedä mitä vastausta ap odotti tästä ketjusta. Huostaanotto kai se on seuraava vaihtoehto kun selibaatissakaan ei voi olla....

no kyllä se seksi silti tuntuu ihan yhtä hyvälle vaikkei samalla tavalla enää "voi" äännellä kuin ennnen lapsia olen itse aika kova ääninen en sellainen raakkuja mitä te olette täällä kuvaillu
mut kuitenkin silloin kun lapset on kotona mä puren tyynyä koska kerran kun pääsi vahingossa isompi ääni ja kuopus heräsi siihen oli ihan hädissään ja juoksi mua vastaan itkien omasta huoneeesta ja kiljui äääiiittiiii!!!!!

ja sen jälkeen olen vielä tarkemmin purrut tyynyä sillä hetkellä kun tuntuu et tarttis huutaa ja ihan yhtä hyvää se seksi silti on...

Mä en muuten edes halua saada semmoista orgasmia että pitää karjua kitarisat pihalle. Ainakaan lasten ollessa kotona. Jos tunnen jääväni paitsi jostakin, niin pakko kaiketi varata hotellihuone ja mennä sinne terrorisoimaan muita asukkeja.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Entäs kotieläimet?Pupu ja koiruus,saako nekin traumoja äänistä...

Onko sun mielestä kotieläimet sama asia kuin lapset? Mun mielestä lapsien ei tartte olla vanhempiensa seksielämään millään lailla osallisia, edes kuuntelemalla.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Entäs kotieläimet?Pupu ja koiruus,saako nekin traumoja äänistä...

enpä usko meiän pervo kissat änkee joka kerta makuuhuoneeseen silloin ja joskus anoppilassa niiden koira tönötti sängyn vieressä ja tuijotti ennemminkin mä saan traumoja niistä :laugh:

Siis ihan oikeastiko te harrastatte seksiä ihan hipihiljaa?? :o No sitten ette vissiin oo koskaan hyvää seksiä saaneetkaan!! :wink: En mä ainakaan voi estellä itseäni voihkimasta, jos on hyvä akti!! :laugh: Eikä siihen kyllä koskaan ole lapsikaan herännyt..

Alkuperäinen kirjoittaja viieeras:
Siis ihan oikeastiko te harrastatte seksiä ihan hipihiljaa?? :o No sitten ette vissiin oo koskaan hyvää seksiä saaneetkaan!! :wink: En mä ainakaan voi estellä itseäni voihkimasta, jos on hyvä akti!! :laugh: Eikä siihen kyllä koskaan ole lapsikaan herännyt..

No kyllä äännellä voi, mutta eri asia millä volyymilla....ei pieneen voihkinaan kukaan herää, mutta ap täällä kehuu huutavansa. Siihen kyllä lapset herää.

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Minusta lapsien ei tarvitse joutua olemaan osallisina millään muotoa vanhempiensa seksielämässä, edes kuuntelijoina. :|

No ei tarvitsekaan.. Mutta jos nukkuvat ja vanhemmat harrastaa seksiä, niin onko pakko olla aivan hiljaa?

"Aikuisten seksiäänten kuuntelu ei kuulu lapsille! Jos ollaan ahtaasti ja seinät ovat ohuet, on tyydyttävä mahdollisimman hiljaiseen seksielämään."

Näin lukee Raisa Cacciatoren kirjassa "Huomenna mennään pussauskoppiin-eväitä tyttönä ja poikana kasvamisen haasteisiin syntymästä murrosikään".

Yhteistyössä