Onko vaarallista jos lapset kuulee rakastelun äänet (kovaäänisen voihkimiseni/huutamiseni)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekstailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei älkää nyt sekoittako kahta asiaa. Siis tää aloittaja ylpeänä kertoi huutavansa niin kovin että naapuriinkin takuulla kuuluu. Jos siis naapurit joutuvat todistamaan orgasmin, niin eiköhän siihen silloin lapsetkin herää?

Tuskin kukaan pystyy täysin äänettä seksiä harrastamaan, mutta tosiaan voi vaikka purra tyynyä jos tekee mieli karjua, eikö?

No joo, en minäkään kyllä karju! Se oiskin jo aika noloa ja tuntuiskin teeskentelyltä..:laugh: Mutta kyllä aika monesti tulee voihkittua, kun ei pysty olemaan hiljaa :ashamed: Ja usein puren sitä tyynyä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei ehkä koko ajan tarvii kauheen lujaa huutaa? Muutenhan se kuuluu naapuriinkin.

En nyt koko ajan huuda mutta orgasmin hetkellä minusta kyllä ääntä lähtee! Kyllä se varmaan naapuriinkin kuuluu :ashamed:

On se hyvä, että asutaan kahdessa tasossa.. Ja säppi ovessa varmuuden vuoksi. Ei näe, eikä kuule lapset mitään sopimatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Entäs kotieläimet?Pupu ja koiruus,saako nekin traumoja äänistä...

Onko sun mielestä kotieläimet sama asia kuin lapset? Mun mielestä lapsien ei tartte olla vanhempiensa seksielämään millään lailla osallisia, edes kuuntelemalla.

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko sun mielestä kotieläimet sama asia kuin lapset? Mun mielestä lapsien ei tartte olla vanhempiensa seksielämään millään lailla osallisia, edes kuuntelemalla.

Peesi!
Opetelkaa ny lukemaan,en mä väittänyt että on sama asia,kunhan pohdin olenko aiheuttanut lasten lisäksi lemmikeillekki ikuiset traumat.*viheltelee*

Peesi!
Opetelkaa ny lukemaan,en mä väittänyt että on sama asia,kunhan pohdin olenko aiheuttanut lasten lisäksi lemmikeillekki ikuiset traumat.*viheltelee*

Toimitko siis samalla tavalla kuin ap? Seksiäänten kuuntelu EI kuulu lapsille!

"Aikuisten seksiäänten kuuntelu ei kuulu lapsille! Jos ollaan ahtaasti ja seinät ovat ohuet, on tyydyttävä mahdollisimman hiljaiseen seksielämään."

Näin lukee Raisa Cacciatoren kirjassa "Huomenna mennään pussauskoppiin-eväitä tyttönä ja poikana kasvamisen haasteisiin syntymästä murrosikään".

Peesi!

Toimitko siis samalla tavalla kuin ap? Seksiäänten kuuntelu EI kuulu lapsille!

Clivia?

ompa inhottava ketju TAAS.
Minusta oli tosi vastenmielistä ja pelottavaa kun kuulin äänet pienenä.
En anna anteeksi sitä että jouduin vastentahtoisesti kuuntelemaan seksinääniä.

Minä en onneksi IKINÄ kuullut tai nähnyt vahingossa vanhempieni seksiä. En kuullut minkäänlaisia ääniä koko lapsuuden ja nuoruuteni aikana ja asuin sentään yli parikymppiseksi kotona. En siis tiennyt vanhempieni seksielämästä mitään ja niin se kuuluisi kaikissa perheissä ollakin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
yks kaveri ainakin sanoi että pelkäsi sitä pienenä kun äiti voihki. itki sängyssään kun luuli että äidillä on joku hätä ja että isä satuttaa äitiä..

No ei se ole kovin kivaa kuunnella. Varsinkaan jossain asuntovaunussa kun omat vanhemmat harrastavat seksiä.

Oletko sairas? Mitä jos hakeutuisit hoitoon?
Lasten ei kuulu tietää mitään vanhempiensa seksistä, eikä lapsi ole sama asia kuin pupu tai koira :o
Sinulla taitaa olla todella paljon ongelmia seksuaalisuuden saralla :(

Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
no ei kai vaarallista mut ällöö :x sen verran pitää osata tukkii turpansa jos lapset kotona..

Juuri näin.

Ja sitäpaitsi, jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin se voihke on vain sellainen teeskentelylisä siihen hommaan. :x

No ei muuten ole. Mä voihkaan ja kyllä saletisti ihan nautinnosta en teeskentele :o

No on taas ketju.
Ei varmaan tule mieleen, että niistä naapureistakin on todella vastenmielistä joutua kuuntelemaan jonkun kovaäänistä huutamista yöaikaan. Lapsista nyt puhumattakaan.

Jos on tosiaan niin itsekäs, ettei kykene ajattelemaan sitä omaa nautintoaan pidemmälle, niin kannattaa jättää lapset hankkimatta ihan kokonaan tai ainakin tyytyä sitten hotelliin silloin tällöin tai vaikkapa pistää lapset pariksi tunniksi MLL:n hoitajan kanssa pihalle tms.

Yhteistyössä