Onko vaarallista jos lapset kuulee rakastelun äänet (kovaäänisen voihkimiseni/huutamiseni)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekstailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekstailija

Vieras
En osaa vain olla hiljaa nautinnon huipulla. Aina on pakko huutaa kun se vain lisää nautintoa. :ashamed: Olenko moraaliton?

Lapset tosiaan nukkuu seinän takana kun pieni asunto.

No en tiedä onko vaarallista mutta taatusti epämiellyttävää, pienet lapset voivat pelätä että äidillä on joku hätä ja isommat eivät todellakaan halua kuunnella vanhempiensa seksiääniä...

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
No en tiedä onko vaarallista mutta taatusti epämiellyttävää, pienet lapset voivat pelätä että äidillä on joku hätä ja isommat eivät todellakaan halua kuunnella vanhempiensa seksiääniä...

näin juuri!!!!!

Minulle vain ääntely on ollut aina luonnollinen osa nautintoa ja ilman sitä seksi on tyhmää hissuttelua. Sellaiseksiko pitäisi seksielämän lopullisesti muuttua lapset saatuansa? :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

näin juuri!!!!!

Tähän on pakko yhtyä. Pienille lapsille tulee pelkoja yllättävän pienistäkin asioista, saatikka siitä että äiti huutaa keskellä yötä (mietippä jos heräävät siihen) ja isommille se on todellakin epämiellyttävää.

Sukupolvien välinen raja kulkee myös siinä, ettei lasten tule tietää MITÄÄN vanhempiensa seksielämästä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei ehkä koko ajan tarvii kauheen lujaa huutaa? Muutenhan se kuuluu naapuriinkin.

En nyt koko ajan huuda mutta orgasmin hetkellä minusta kyllä ääntä lähtee! Kyllä se varmaan naapuriinkin kuuluu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mi-la76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

näin juuri!!!!!

Tähän on pakko yhtyä. Pienille lapsille tulee pelkoja yllättävän pienistäkin asioista, saatikka siitä että äiti huutaa keskellä yötä (mietippä jos heräävät siihen) ja isommille se on todellakin epämiellyttävää.

Sukupolvien välinen raja kulkee myös siinä, ettei lasten tule tietää MITÄÄN vanhempiensa seksielämästä!

Täysin samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olisiko sinusta sellainen mukavaa kuunneltavaa? Kyllä siinä tilanteessa oppii olemaan huutamatta :o

No olen itse kyllä kuullut monesti seksin ääniä seinän takaa naapurista eikä minua normaalit elämän äänet häiritse. Kyllä nyt aikuinen toisten rakastelun äänet sietää, mutta lapset tietty ei ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
no ei kai vaarallista mut ällöö :x sen verran pitää osata tukkii turpansa jos lapset kotona..

No sitten on ihan sama jos ei ikinä harrastettaisi seksiä kun lapset ovat aina kotona! Se vain on iso iso nautintoa pois jos ei saa ääntä päästellä. :o

No remmonen raah raah raah rääh kääh raah raah ääni ei kyl oo kiva. Edes naapurista kuultuna.

Mun mielestä vähän eri juttu, jos laukeamisen hetkellä sattuu pääsemäään jokunen hallitsematon ääni.

Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
no ei kai vaarallista mut ällöö :x sen verran pitää osata tukkii turpansa jos lapset kotona..

Juuri näin.

Ja sitäpaitsi, jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin se voihke on vain sellainen teeskentelylisä siihen hommaan. :x

No ei minulle ole! Sanoin voihkivani vain oikean orgasmin hetkellä! :o

Yhteistyössä