Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
Siis tää aksu on se kenen piti tavata ninatt mut oliki perunu treffit viimetipas ku muka löytäny jo uuden rakkaan.
paskat tuota aksua ole edes olemassa.Mulle teki sama kepposen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Siis tää aksu on se kenen piti tavata ninatt mut oliki perunu treffit viimetipas ku muka löytäny jo uuden rakkaan.
paskat tuota aksua ole edes olemassa.Mulle teki sama kepposen.
Montako mammaa siihen juoneen on oikein langennut? :eek: :ashamed:

(Toivottavasti kukaan ei ole lainannut rahaa tai muuta!)
 
huh
Mä myös olen hänen kanssa keskustellut henkeviä ja henkilökohtaisia asioita, kuukausia! On tainnut sopia treffit vähän useammankin kanssa :/ eikä koskaan pääse paikalle tms kun ei voi näyttäytyä
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Senkus laitatte linkkiä, jospa jostain tosiaan selviäisi jotain selvästi. Ja naureskelijoille voin sanoa, että mä en ole mitään hävinnyt enkä uskonut sinisilmäisesti keneenkään saatika lahjoitellut rahaa (?!), en vain pidä siitä mitä toiset ihmiset saattavat pelkästä ilkeydestään keksiä muista. Haluan kuitenkin kunnon todisteet ennenkuin uskon, varsinkin kun täällä palstalla sählää eräs sekopää.
kyllä tossa noita linkkejä on jo sen verran, että luulis riittävän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Senkus laitatte linkkiä, jospa jostain tosiaan selviäisi jotain selvästi. Ja naureskelijoille voin sanoa, että mä en ole mitään hävinnyt enkä uskonut sinisilmäisesti keneenkään saatika lahjoitellut rahaa (?!), en vain pidä siitä mitä toiset ihmiset saattavat pelkästä ilkeydestään keksiä muista. Haluan kuitenkin kunnon todisteet ennenkuin uskon, varsinkin kun täällä palstalla sählää eräs sekopää.
Laitoin yv:tä sulle :) Mielenkiintoisia lukuhetkiä :whistle:
 
Mietinpä tässä..
Kun sillä on se deittiprofiili ainakin yhdellä deittipalstalla, että kuinka monta naista loppujen lopuksi onkaan huijannut. Ja rahaa kerjännyt ja sitä saanut sinisilmäisiltä naisilta. Saattais oikeasti olla kohta jonkun tutkintapyynnön paikka.
 
:/
Poppaliina, mä en voi uskoa että kukaan alkaa tuolla tavalla puolustelemaan ketään, ennenkuin on ne todisteet nähnyt. Kaikki me muut täällä tiedetään kuka tämä aksu on ja kukaan ei ole häntä syyttä syytellyt, juha touhu ei liity tähän millään tavalla, teki vain saman mokan ja sitten joku huomasi että he ovatkin sama tyyppi, sitten kun vähän pengottiin lisää, huomattiin ettei koko aksua ole edes olemassa.

sillä on niin monella deittipalstalla profiili, ettei kaksplussan naiset todellakaan ole ainoita joita on huijannut, muualla tästä ei kukaan varmaan edes tiedä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Senkus laitatte linkkiä, jospa jostain tosiaan selviäisi jotain selvästi. Ja naureskelijoille voin sanoa, että mä en ole mitään hävinnyt enkä uskonut sinisilmäisesti keneenkään saatika lahjoitellut rahaa (?!), en vain pidä siitä mitä toiset ihmiset saattavat pelkästä ilkeydestään keksiä muista. Haluan kuitenkin kunnon todisteet ennenkuin uskon, varsinkin kun täällä palstalla sählää eräs sekopää.
Se linkin teksti on hieman epäselvä, mutta siitä pitäisi selvitä, että ne on yksi ja sama henkilö.
 
:/
ihmettelen vain, että miten on pysynyt kärryillä kaikkien kanssa, meitä kun tuntuu olevan useampi joiden kanssa on mesetellyt tms. Toivotaan nyt vain, ettei kenenkään meidän kuvaa ota seuraavaksi ja käytä sitä jollain toisella palstalla, ottihan se tuon toisen naisenkin kuvan sieltä vaalisivulta :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
ihmettelen vain, että miten on pysynyt kärryillä kaikkien kanssa, meitä kun tuntuu olevan useampi joiden kanssa on mesetellyt tms. Toivotaan nyt vain, ettei kenenkään meidän kuvaa ota seuraavaksi ja käytä sitä jollain toisella palstalla, ottihan se tuon toisen naisenkin kuvan sieltä vaalisivulta :(
No sen naisen kuva sillä on omassa irc-sivustollaan, että varmaan tuntevat..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Senkus laitatte linkkiä, jospa jostain tosiaan selviäisi jotain selvästi. Ja naureskelijoille voin sanoa, että mä en ole mitään hävinnyt enkä uskonut sinisilmäisesti keneenkään saatika lahjoitellut rahaa (?!), en vain pidä siitä mitä toiset ihmiset saattavat pelkästä ilkeydestään keksiä muista. Haluan kuitenkin kunnon todisteet ennenkuin uskon, varsinkin kun täällä palstalla sählää eräs sekopää.
Tulethan kertomaan mielipiteesi kun olet tutustunut sinulle lähetettyihin linkkeihin ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Mietinpä tässä..
Kun sillä on se deittiprofiili ainakin yhdellä deittipalstalla, että kuinka monta naista loppujen lopuksi onkaan huijannut. Ja rahaa kerjännyt ja sitä saanut sinisilmäisiltä naisilta. Saattais oikeasti olla kohta jonkun tutkintapyynnön paikka.
Niinpä! Ja kyllä on oikeasti väärin, että käyttää jonkun asiasta tietämättömän miehen kuvia. Ei varmasti tykkäis, jos tietäis. Ei kai facebookiinkaan saa laittaa jonkun toisen kuvia ilman lupaa! Esiintyä hänenä. Laitonta!
 

Yhteistyössä