Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tota tota....:
Pitäskö jonkun nyt oikeasti pistää oikealle aksulle ja susannalle jotain viestiä näistä ketjuista?
Ei kukaan taida tietää tuota oikeaa aksua, tai siis kuka on kuvissa. Ei varmaankaan edes Suomalainen.
 
vera
Alkuperäinen kirjoittaja tota tota....:
Pitäskö jonkun nyt oikeasti pistää oikealle aksulle ja susannalle jotain viestiä näistä ketjuista?
no mistäs sä tiedät kenen miehen se kuva on??? ei se oikeesti (kai) kukaan aksu/aleksi ole... Mut jos tunnistat miehen, niin pistä ihmeessä viestiä.

 
kdgssagarf
ja yleensäkkin laitonta jonkun toisen henkilön kuvaan keksiä nimi ja luoda sille lukuisiin paikkoihin profiileja, on kai tälle tyypille osoitekkin keksitty (sama varmaan sarielin kanssa) mulle selitti ainakin ummet ja lammet, uskomatonta että kokoajan tämä mukava aksu olikin joku sairas nainen joka varmaan oikeasti luulee olevansa aksu niminen mies, surullista!
 
geo
aksun kuva muistuttaa hyvin paljon erästä (minulle tuntematonta) miestä jonka olen joskus nähnyt Kouvolassa.
siis mietin tuota jo ennen tätä suurta "paljastusta", mutta kun enpä mene vannomaan että olis sen kuva ja toiseksi, enpä tunne sitäkään ketä muistuttaa; en mistään löydä...
 
lskhfh
tuskin on tämä mies edes aleksi niminen henkilö, kaikki facebookin yms profiilit on sarin itsensä tekemiä, eli ko kuvan ihmistä ei löydä mistään, ellei kuva sitten tule jossain muussa yhteydessä vastaan. Tuon niminen henkilö asuu jossain pohjois-suomessa eikä liity tähän mitenkään, joten älkää sit hänelle viestiä ainakaan laittako.
 
mun mielestä siinä shortsikuvassa ja kasvokuvassa ilman laseja ei ole mitään samaa näköä, ovatkohan eri tyyppejä? lasit päässäkin on jotenkin erilaiset hiukset, onkohan kaikki kuvat eri ihmisten? jossain oli tuo shortsikuva isona, siitä näki ettei ole sama tyyppi minkä kuva sillä oli mesessä
 

Yhteistyössä