Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
heh
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
irc gallerialla on pojan kuvia ja samat kissan kuvat mitkä aksu on näyttänyt :D:D
Juu, mutta hänhän olikin "aksun" eksä. :xmas:
mut eikai se katti nyt voi molempien luona asua :D:D:D
No ei hänen kissoistaan tiiä! :D
jos sekin on jakautunut kahdeksi eri kissaksi (hahhahhahhhhahhhah)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?
Aksu sekoili viime keskustelussaan. Kirjoitti vahingossa Sarielina vaikka tarkoitus oli kirjoittaa Aksuna. Aksun mukaan Sariel on hänen eksänsä ja on ollut tätä 9-vuotta. Sariel taas on sanonut että kaksi hänen viimeistä seurustelusuhdettaan ovat olleet naisia joista viimeisin kesti 9-vuotta. Aksu sanoo, että hän on eksänsä 16-vuotiaan lapsen isäpuoli. Sariel taas sanoo olevansa eksänsä lapsen äitipuoli. Lisäksi Aksu on kirjoittanut että tämä 9-vuotta kestäneen suhteen nainen oli häntä huomattavasti vanhempi, Sariel ei sitä ole. Ja löytyyhän noita lukemattomia muitakin suuria epäkohtia.
Ja sariel kirjoitti yhdessä ikägallupissa olevansa 27v 5v pojan äiti.Vaikka pitäisi olla 8vuotta Aksua vanhempi :whistle:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Edelleen mä peräänkuulutan sitä eilistä juttuani, jossa mietin onko kyseisen henkilön lapsella nyt kaikki hyvin. Jos vanhempana on ihminen, joka kehittelee tällaista, niin onko lapsen olot turvattu?
Mulla kävi tämä sama kyllä useampaan otteeseen mielessäni kun eilen noita linkkejä tutkailin :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Edelleen mä peräänkuulutan sitä eilistä juttuani, jossa mietin onko kyseisen henkilön lapsella nyt kaikki hyvin. Jos vanhempana on ihminen, joka kehittelee tällaista, niin onko lapsen olot turvattu?
Mulla kävi tämä sama kyllä useampaan otteeseen mielessäni kun eilen noita linkkejä tutkailin :|
no koko lastakaan ei välttämättä ole . ja nää ihmisten kuvat, naisten ja miesten, voip olla kaikki vaan netistä repästyjä, joilla ei oo mtn tekemistä asian kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Edelleen mä peräänkuulutan sitä eilistä juttuani, jossa mietin onko kyseisen henkilön lapsella nyt kaikki hyvin. Jos vanhempana on ihminen, joka kehittelee tällaista, niin onko lapsen olot turvattu?
Mulla kävi tämä sama kyllä useampaan otteeseen mielessäni kun eilen noita linkkejä tutkailin :|
no koko lastakaan ei välttämättä ole . ja nää ihmisten kuvat, naisten ja miesten, voip olla kaikki vaan netistä repästyjä, joilla ei oo mtn tekemistä asian kanssa.
Aivan,mistä tuosta lapsestakaan tietää.

 
n
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Edelleen mä peräänkuulutan sitä eilistä juttuani, jossa mietin onko kyseisen henkilön lapsella nyt kaikki hyvin. Jos vanhempana on ihminen, joka kehittelee tällaista, niin onko lapsen olot turvattu?
Mulla kävi tämä sama kyllä useampaan otteeseen mielessäni kun eilen noita linkkejä tutkailin :|
no koko lastakaan ei välttämättä ole . ja nää ihmisten kuvat, naisten ja miesten, voip olla kaikki vaan netistä repästyjä, joilla ei oo mtn tekemistä asian kanssa.
Tuskin. Luulen kyllä että tää Sari K. on olemassa ja kaikki kertomansa on totta.
 

Yhteistyössä