haha
taitaa se nikki löytyä tästäkin ketjusta, ainakin kun tuohon hakuun laitoin niin tämä ketju tuli
No ei hänen kissoistaan tiiä!Alkuperäinen kirjoittaja haha:mut eikai se katti nyt voi molempien luona asuaAlkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Juu, mutta hänhän olikin "aksun" eksä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hah:irc gallerialla on pojan kuvia ja samat kissan kuvat mitkä aksu on näyttänyt
Yhteishuoltajuus.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja haha:mut eikai se katti nyt voi molempien luona asua
Elämä on..Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ei luoja miten uteliasta sakkii. kaikki peräkkäin vinkumassa jotain irkkinimee..
jos sekin on jakautunut kahdeksi eri kissaksi (hahhahhahhhhahhhah)Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:No ei hänen kissoistaan tiiä!Alkuperäinen kirjoittaja haha:mut eikai se katti nyt voi molempien luona asuaAlkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Juu, mutta hänhän olikin "aksun" eksä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hah:irc gallerialla on pojan kuvia ja samat kissan kuvat mitkä aksu on näyttänyt
Ja sariel kirjoitti yhdessä ikägallupissa olevansa 27v 5v pojan äiti.Vaikka pitäisi olla 8vuotta Aksua vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aksu sekoili viime keskustelussaan. Kirjoitti vahingossa Sarielina vaikka tarkoitus oli kirjoittaa Aksuna. Aksun mukaan Sariel on hänen eksänsä ja on ollut tätä 9-vuotta. Sariel taas on sanonut että kaksi hänen viimeistä seurustelusuhdettaan ovat olleet naisia joista viimeisin kesti 9-vuotta. Aksu sanoo, että hän on eksänsä 16-vuotiaan lapsen isäpuoli. Sariel taas sanoo olevansa eksänsä lapsen äitipuoli. Lisäksi Aksu on kirjoittanut että tämä 9-vuotta kestäneen suhteen nainen oli häntä huomattavasti vanhempi, Sariel ei sitä ole. Ja löytyyhän noita lukemattomia muitakin suuria epäkohtia.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?
Tuota taitaa vaan itseään harmittaa kun ei nikkiä löydä! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Elämä on..Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ei luoja miten uteliasta sakkii. kaikki peräkkäin vinkumassa jotain irkkinimee..
Tää on se ketju, joka poppiksen ainakin kantsis lukea!Alkuperäinen kirjoittaja sdfhgh:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1419089 täs poppaliinalle viel lisää lukemista
Mulla kävi tämä sama kyllä useampaan otteeseen mielessäni kun eilen noita linkkejä tutkailin :|Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Edelleen mä peräänkuulutan sitä eilistä juttuani, jossa mietin onko kyseisen henkilön lapsella nyt kaikki hyvin. Jos vanhempana on ihminen, joka kehittelee tällaista, niin onko lapsen olot turvattu?
no koko lastakaan ei välttämättä ole . ja nää ihmisten kuvat, naisten ja miesten, voip olla kaikki vaan netistä repästyjä, joilla ei oo mtn tekemistä asian kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mulla kävi tämä sama kyllä useampaan otteeseen mielessäni kun eilen noita linkkejä tutkailin :|Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Edelleen mä peräänkuulutan sitä eilistä juttuani, jossa mietin onko kyseisen henkilön lapsella nyt kaikki hyvin. Jos vanhempana on ihminen, joka kehittelee tällaista, niin onko lapsen olot turvattu?
Aivan,mistä tuosta lapsestakaan tietää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no koko lastakaan ei välttämättä ole . ja nää ihmisten kuvat, naisten ja miesten, voip olla kaikki vaan netistä repästyjä, joilla ei oo mtn tekemistä asian kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mulla kävi tämä sama kyllä useampaan otteeseen mielessäni kun eilen noita linkkejä tutkailin :|Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Edelleen mä peräänkuulutan sitä eilistä juttuani, jossa mietin onko kyseisen henkilön lapsella nyt kaikki hyvin. Jos vanhempana on ihminen, joka kehittelee tällaista, niin onko lapsen olot turvattu?
S- kirjaimella ja loppuu E- kirjaimeen... En haluu bannia ni en kerro enempääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kertokaas salaisesti mikä se nikki galtsussa on. Sillee ettei modet hokaa! Millä kirjaimella alkaa?
Tuskin. Luulen kyllä että tää Sari K. on olemassa ja kaikki kertomansa on totta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no koko lastakaan ei välttämättä ole . ja nää ihmisten kuvat, naisten ja miesten, voip olla kaikki vaan netistä repästyjä, joilla ei oo mtn tekemistä asian kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mulla kävi tämä sama kyllä useampaan otteeseen mielessäni kun eilen noita linkkejä tutkailin :|Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Edelleen mä peräänkuulutan sitä eilistä juttuani, jossa mietin onko kyseisen henkilön lapsella nyt kaikki hyvin. Jos vanhempana on ihminen, joka kehittelee tällaista, niin onko lapsen olot turvattu?
arkk taitaapi olla keskelläAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:S- kirjaimella ja loppuu E- kirjaimeen... En haluu bannia ni en kerro enempääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kertokaas salaisesti mikä se nikki galtsussa on. Sillee ettei modet hokaa! Millä kirjaimella alkaa?
On itsekin laittanut linkin galleriasivulleen, haulla löytyy täältä, jostain kuvista oli ketjussa puhetta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kertokaas salaisesti mikä se nikki galtsussa on. Sillee ettei modet hokaa! Millä kirjaimella alkaa?
Onko se nikki ollu tässä keskustelussa?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:S- kirjaimella ja loppuu E- kirjaimeen... En haluu bannia ni en kerro enempääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kertokaas salaisesti mikä se nikki galtsussa on. Sillee ettei modet hokaa! Millä kirjaimella alkaa?