Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
hmm
poppaliina, tässä sulle muutama sarielin kommentti, jossa kertoo mm. ikänsä, kotipaikkansa yms. kuulostaako tutulta?


Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
terkkuja raumalle! itse sieltä kotoisin. mummo ei onneks ihan siinä vieressä ole vaan eri puolella kaupunkia...
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
27 ja 5-vuotias poika. Exällä 16 vuotta täyttävä poika.
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Taloudellisesti synnyin kultalusikka suussa. Mutta muuten: isäni kuoli, kun olin 14v. , vanhemmat alkoholisteja, äiti mielenterv. ongelmainen ja väkivaltainen (mm. kuristi mut tajuttomaksi, puri, potki, munasarja pois paikoiltaan), koulukiusaamista, asuin isovanhempien luona. Juu pankkitili näytti hyvältä, mutta rakastuin ja toteutin ex-vaimoni (juu siis naisen kanssa olin) pyynnöt ja halut, nyt velkaa. Tiedän, että tulevaisuudessa talous korjaantuu ja nyt olen liiankin varovainen uusien ihmissuhteiden kanssa.
Mutta voin sanoa, että olen nyt köyhempänä onnellisempi kuin aikoinaan murrosiäin jälkeen rahan kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Vantaa/Rauma
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Eli 5-vuotias poikani oli perjantaina exäni ja hänen nykyisen luona, jolla samanikäiset kaksostytöt. Nämä aikuiset olivat jatkaneet nukkumista, kun lapset olivat heränneet. Heillä on kyllä lääkekaappi, mutta Cocillana-yskänlääkepullo oli jäänyt tiskipöydälle. Lapset olivat juoneet sen tyhjäksi (oli kuulemma yskää :eek: ). Poikani ilmeisesti eniten, kun oli ainut jolle tuli tajuttomuus, onneksi vasta ambulanssissa. Oli iltapäivään asti tajuton ja lääkäri sanoi, että vaikuttava lääkeaine on etyylimorfiini, joka voi yliannosteltettuna aiheuttaa koomaa ja hengityslamaa. Poika oli vielä yön yli sydänseurannassa. Onneksi selvittiin säikähdyksellä. Nämä toiset aikuiset tosin puhallutettiin sairaalassa ja lääkäri teki heistä lastensuojeluilmoituksen. Tajusinpahan taas, että en voisi elää jos poikani kuolisi. Joten muistakaahan kaikki laittaa lääkkeet lasten ulottumattomille! :attn: Poikani on yksinään yli kiltti, mutta näiden tyttöjen kanssa ja esim. tarhassa kavereiden kanssa tekee kaikki mitä kaveritkin tekee ja komennettaessa katsoo lopettaako kaveri ja sitten vasta hän. Mitenkähän saisin kitkettyä tuon muiden seuraamisen pois? Niin ja en tiedä vieläkään ketä sai tämän lääkkeenoton päähänsä, oliko poikani vai tyttöjen idea. Poikanikin on voinut sen keksiä kavereiden "hyväksynnän" takia, kun nämä tytöt on ylivilkkaita. Aiemmin ollut niin, että poika tulee sanomaan aikuiselle, jos tytöt tekee kiellettyjä asioita, mutta nykyään tuntuu, että poika on kaksosten mukana riehumassa yms. En voi vaatia heitä erilleenkään, kun kuitenkin ovat ystäviä ja asuvat samassa talossa. Vaikka tyttöjen äidiltä on yksi lapsi huostaanotettu ja on mm. tukistanut poikaani. Ei ole kyllä tehnyt sitä toista kertaa, kun suutuin siitä, koska poikani näki painajaisia sen takia. Pitäisiköhän mun olla yhteydessä lastenvalvojaan vai toivoa, että kaikki menisi jatkossa hyvin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Eiköhän tämä pelleily jo riitä I am Locutus of Borg. Etsi joku toinen hiekkalaatikko typerille leikeillesi. Ai niin, et pysty koska olet vain niin helvetin ilkeä ihminen.
:eek: kenelles toi oli suunnattu.. dear god jotkut osaa olla sinisilmäisiä.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Eiköhän tämä pelleily jo riitä I am Locutus of Borg. Etsi joku toinen hiekkalaatikko typerille leikeillesi. Ai niin, et pysty koska olet vain niin helvetin ilkeä ihminen.
Kirjoititko nyt siis aks.. siis sarille tämän??
Vai kelle täällä ???
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
ja tää ei ole mikään hetken mielijohde, sari todella kuvitteli olevansa aksun näköinen mies, joka paikkaan luonut profiileja yms, jutuissaankin oli kuin mies.
Niinpä. Ja ihan "oikea nimikin" keksitty ja kaikki horoskoopista myöten.. :/
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Eiköhän tämä pelleily jo riitä I am Locutus of Borg. Etsi joku toinen hiekkalaatikko typerille leikeillesi. Ai niin, et pysty koska olet vain niin helvetin ilkeä ihminen.
Eli siis mitä?
(Se luulee että sitä vainoaa täällä joku mies.. :whistle: )
ööö.. onks kaikki tän palstan naiset vähän ding dong????
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Eiköhän tämä pelleily jo riitä I am Locutus of Borg. Etsi joku toinen hiekkalaatikko typerille leikeillesi. Ai niin, et pysty koska olet vain niin helvetin ilkeä ihminen.
Eli siis mitä?
(Se luulee että sitä vainoaa täällä joku mies.. :whistle: )
ööö.. onks kaikki tän palstan naiset vähän ding dong????

No eipä taida olla poppaliinallakaan kaikki murot kulhossa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Eiköhän tämä pelleily jo riitä I am Locutus of Borg. Etsi joku toinen hiekkalaatikko typerille leikeillesi. Ai niin, et pysty koska olet vain niin helvetin ilkeä ihminen.
Eli siis mitä?
(Se luulee että sitä vainoaa täällä joku mies.. :whistle: )
ööö.. onks kaikki tän palstan naiset vähän ding dong????
Ei onneks kaikki. :xmas:
 
huh
vähän kun googletin lisää, niin sariel on täällä kertonut kissansa nimenkin, fidel.. irc-galleriassa tasan samat kuvat joakim pojasta jotka aksu on näyttänyt, muualla kertonut poikansa olevan joakim jne jne

löysin ainakin 10 sari K:n kertomaa juttua jotka aksu on mesessä kertonut mulle omina juttuinaan

ei voi oikeesti jäädä kelleen epäselväksi
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Eiköhän tämä pelleily jo riitä I am Locutus of Borg. Etsi joku toinen hiekkalaatikko typerille leikeillesi. Ai niin, et pysty koska olet vain niin helvetin ilkeä ihminen.
Kirjoititko nyt siis aks.. siis sarille tämän??
Vai kelle täällä ???
Käytä hakua vai oletko blondi? :LOL:
Kato noita linkitettyjä ketjuja. Tässä on sun Aksusi: http://www.vasemmistoliitto.fi/organisaatio/vantaa/vaalit/fi_FI/vaalit2008/ numero 208
 
joku taitaa seota...
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Eiköhän tämä pelleily jo riitä I am Locutus of Borg. Etsi joku toinen hiekkalaatikko typerille leikeillesi. Ai niin, et pysty koska olet vain niin helvetin ilkeä ihminen.
Kirjoititko nyt siis aks.. siis sarille tämän??
Vai kelle täällä ???
Käytä hakua vai oletko blondi? :LOL:
Öh... just just. :eek:
 
Turkilmas
Hei Poppaliina! Mä en tiedä tästä tapauksesta paljoakaan, mutta eilen lähdin selaamaan tänne linkitettyjä todisteita. Sangen varauksella vieläpä, sillä en tykkää tämmöisestä lynkkausmeiningistä.

Mitä enemmän selasin, sitä varmemmalta näytti: koko Aksu taitaa tosiaan olla keksitty juttu ja koko homma sangen pimeä kaikin puolin. Ja painotan nyt vielä että sangen skeptisesti yritin suhtautua todisteisiin, sillä todella toivoin että muut olisi väärässä.

Oletko sä koskaan tavannut Aksua? Siis ihan oikeasti? Tai edes puhunut puhelimessa? Jos olet, niin ole kiltti ja kerro se täällä. Todista että Aksu on kuin onkin olemassa. Mun mielestä se on jopa sun velvollisuus kun kerran olet niitä ainoita jotka Aksun kanssa on enemmän ollut tekemisissä.

Jos taas et ole tavannut, niin selaa todisteita ja linkitettyjä juttuja. Mä pahaa pelkään että sua on viety kuin pässiä narussa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Eiköhän tämä pelleily jo riitä I am Locutus of Borg. Etsi joku toinen hiekkalaatikko typerille leikeillesi. Ai niin, et pysty koska olet vain niin helvetin ilkeä ihminen.
Kirjoititko nyt siis aks.. siis sarille tämän??
Vai kelle täällä ???
Käytä hakua vai oletko blondi? :LOL:
Kato noita linkitettyjä ketjuja. Tässä on sun Aksusi: http://www.vasemmistoliitto.fi/organisaatio/vantaa/vaalit/fi_FI/vaalit2008/ numero 208
Ei se usko vaikka sä veisit sille tuon nro 208 elävänä eteen. Turhaan tuhlaat energiaasi. Poppaliina on nyt päättänyt, että Aksu on totta ja että tällä palstalla on ilkeä mieshenkilö joka vaan mustamaalaa Aksua ja muita miesnikkejä täällä jotka ovat Poppaliinan kanssa tekemisissä. Joten,
parempi varmaan antaa asian olla.
 
...
Onko poppaliinalle annettu linkki siihen ketjuun, missä aksu81 ja Sariel kirjoittelivat toistensa asioita.. tai siis se juttu.. surullista, mutta totta se taitaa olla että aksu on mielikuvitusmaasta.
 
heh
Noh, poppaliina, aksu varmaan selittää sulle tän koko jutun juurta jaksain.. Ja sitten voitte onnellisesti elää yhdessä loppuun asti, sen pituinen se. :D Jännä ettei sitä kyllä täällä palstalla ole enää paljoa näkynyt.... :D
 
huh
mä luulen, et juttu on näin; poppaliina on antanut aksulle rahaa tai on ihastunut tähän :D eikä nyt suostu millään uskomaan aksusta mitään pahaa,, eihän se aksu paha olekkaan jos koko tyyppi olisi edes olemassa
 

Yhteistyössä