Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

• Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
Kyllä nyt poppaliina nimenomaan säälittää sun puolesta...
Ootko sä tosielämässäkin noin naivi ja miesten perään??

Taisi ottaa koville, että aksu-bestis onkin jotain ihan muuta....

voi luoja
Jaksaisit kuule itsekkin, jos sinua olisi huijattu. Olisit kuukausitolkulla mesetellyt ja käynyt henkilökohtaisiakin keskusteluja jonkun ihmisen kanssa, mahdollisesti ihastunutkin, sitten sinulle selviäisi, että tämä henkilö ei ole lainkaan se joksi itseään väittää, puolet jutuista varmaan tuulesta temmattuja, henkilö ei ole edes mies. Tuntisit kuule aika suurta häpeää (jota toivon myös tälle tyypille), vihaa jne

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja mesetellyt:
usko jo poppaliina että koko aksua ei oo olemassakaan, et oo todellakaan ainut huijattu, itsekkin olen aksun kanssa mesetellyt jo pitkään, enpä mesettele enää, vaan poistin koko huijari-akan listoiltani, niin paljon henkilökohtaisia juttujani kerroin hänelle kun luulin että oli se joksi itseään väitti
Mietinpä tässä että onko poppaliina oikeesti se joka sanoo olevansa :whistle: sen verran kummallisia on nää jutut tässä tilanteessa.

vieras
Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
No kylhän kaikki tietää, et olet ihan lovena aksuun :whistle: Ah sitä flirtin määrää..

silittää päätä
Ei toi poppaliina voi myöntää olleensa väärässä aksun suhteen, siksi yrittää viimeseen asti väittää, että muut vaan kiusaa aksua ja että hän on ihna todellinen henkilö :D Mua lähinnä naurattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:

Naivi kirjoitetaan kahdella ii:llä. Ja mun tosielämä ei kuulu sulle sen enempää kuin aksunkaan :LOL: Koita keksiä jotain uutta, tää aksun kiusaaminen alkaa käydä jo tylsäks. |O
:eek:

mesetellyt

Naivi kirjoitetaan kahdella ii:llä. Ja mun tosielämä ei kuulu sulle sen enempää kuin aksunkaan :LOL: Koita keksiä jotain uutta, tää aksun kiusaaminen alkaa käydä jo tylsäks. |O

kiusaaminen?? salli mun nauraa, "aksu" on itse kiusannut ja huijannut aika monia naisia täällä, KOKO AKSUA EI OLE OLEMASSAKAAN!!!!!!!!!!!! USKO JO!!!!!!! Se on NAINEN, ei tosin isolla ännällä

hohhoijaa
Edelleenkään mulle ei ole selvinnyt, mistä Aksua syytetään ja miksi? Kauheesti on yritystä, mutta ei oikein mene läpi.
:D :D :D

Tää selittääkin kaiken. Mä luulen poppaliina, että sun kannattais nyt lukea muutama ketju täältä ja kommentoida vasta sitten. :D

no tässä
Edelleenkään mulle ei ole selvinnyt, mistä Aksua syytetään ja miksi? Kauheesti on yritystä, mutta ei oikein mene läpi.
koko aksua ei ole olemassa.
on olemassa vaan häiriintynyt mamma joka kuvittelee olevansa aksu.

hmm
kysyin jo sulta, mutta kysyn uudestaan. onko nyt niin, että olet ollut pois/lukematta parin viime päivän ketjuja? kyse ei ollut mistään kirjautumisaikojen vahtaamisesta.

huoh
Oon pitänyt sua poppaliina fiksuna, mutta olenkin ollut näköjään väärässä, miten vielä tässäkin tilanteessa voit puolustaa tätä aksuksi itseään väittävää tyyppiä? nettiin tehnyt ympäriinsä toisen ihmisen kuvalla profiileja väärällä nimellä (todennäköisesti) selittänyt näillä kasvoilla ties mitä juttuja. Ymmärrätkö ollenkaan mitä se voi tehdä tälle kuvan miehelle?? Tuskin ne kummatkaan naisen kuvatkaan on hänen omiaan (tai se toinen voi ehkä ollakkin), tajuatko mitä se tekee sille toiselle naiselle, kun hänen kuvaa väitetään omaksi ja kerrotaan kaikenmaailman juttuja??

en voi enää käsittää sua, oot varmaan ainut joka puolustelee aksua, sarielia, ymmärrä että hän on henkisesti sairas ihminen

:D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kylhän kaikki tietää, et olet ihan lovena aksuun :whistle: Ah sitä flirtin määrää..
Hahhah, kylläpä sitä kaikkea kuulee :LOL: Se on kyllä hyvä että sä tiedät keneen mä olen lovena :whistle: ;) Pitäsköhän sun hommata uus kristallipallo tai no miten vain. Jonkun mielenrauha on pahasti näköjään järkkynyt kun ei itse olekaan se suosittu sinkkumies :xmas:
:D :D

SinkkuNAISTA varmaan tarkoitit?? Siitä suositusta en niin tiedä...

v
Kuule poppaliina, kyllä se on jo ihan faktaksi todettu, että aksu=sariel, eli nainen. Luepa vaikka tämä ketju läpi, niin selviää sullekin. Kerro toki, jos olet nähnyt aksun livenä tms.

vieras
Hahhah, kylläpä sitä kaikkea kuulee :LOL: Se on kyllä hyvä että sä tiedät keneen mä olen lovena :whistle: ;) Pitäsköhän sun hommata uus kristallipallo tai no miten vain. Jonkun mielenrauha on pahasti näköjään järkkynyt kun ei itse olekaan se suosittu sinkkumies :xmas:
:whistle: En mä nyt sentään sukupuolta ole vaihtanut. Jos oikein halutaan saivarrella niin kylhän niitä teidän välisiä ihku daa keskutelujakin löytyy vähän kaivelemalla :saint:

Sä olet Poppaliina aiemminkin tähän samaan vedonnut muissa ketjuissa. Ei pahalla, mutta kannattaisko sun kääntää tuo omituinen vainoharha nyt siihen kohteeseen, jossa se ois kerrankin oikeassa osoitteessa?
Joskus kannattais ottaa asioista selvää, ennenkuin alkaa mesoamaan urakalla..

hohhoijaa
:D :D :D

Tää selittääkin kaiken. Mä luulen poppaliina, että sun kannattais nyt lukea muutama ketju täältä ja kommentoida vasta sitten. :D
No kerropa mitkä ketjut? Epäilen kyllä että sieltä mitään sen kummempaa selviää....

Alotas vaikka tästä ketjusta. Ihan sivulta 1 alkaen. Ja haulla selviää sitten varmaan lisää, jos ei vieläkään mahtunut kalloon.

vieras2
Olis poppaliinalla pikku anatomian kertaus paikallaan, se on mies se jolla on ne munat ja nainen se jolla ei ole ja jos ei ole niin on nainen :LOL: vaikka kirjottelis nettiin miehenä.

vieras
tässä muuten EI ole kyse mustamaalauksesta.

Jos sä kuulut niihin jotka on säälittävälle aksu-paralle, jota ei todennäköisesti ole edes olemassa, lähettänyt rahaa koska sillä oli hyvät selitykset sille miksi ei ole rahaa yhtään mihinkään, kannattaa tunnustaa vaan itselle että sua on huijattu.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Oon pitänyt sua poppaliina fiksuna, mutta olenkin ollut näköjään väärässä, miten vielä tässäkin tilanteessa voit puolustaa tätä aksuksi itseään väittävää tyyppiä? nettiin tehnyt ympäriinsä toisen ihmisen kuvalla profiileja väärällä nimellä (todennäköisesti) selittänyt näillä kasvoilla ties mitä juttuja. Ymmärrätkö ollenkaan mitä se voi tehdä tälle kuvan miehelle?? Tuskin ne kummatkaan naisen kuvatkaan on hänen omiaan (tai se toinen voi ehkä ollakkin), tajuatko mitä se tekee sille toiselle naiselle, kun hänen kuvaa väitetään omaksi ja kerrotaan kaikenmaailman juttuja??

en voi enää käsittää sua, oot varmaan ainut joka puolustelee aksua, sarielia, ymmärrä että hän on henkisesti sairas ihminen
No en mä ilman todisteita tollasia väittämiä usko. Ja toistaiseks sellaisia todisteita ei ole tullut. Mulla on oma näkemys tästä aksu-ajojahdista...
Kerrohan meille muillekin sun näkemys.
Että sun exä ahdistelee sua täällä edelleen, ja koettaa mustasukkaisuuksissaan torpedoida kaikki sun viestittelyt miesten kanssa ihan vaan mustamaalaamalla niistä jokaisen? Niinkö?

vieras
Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?
kerropa sitten että jos tämä aksu kerran on oikeasti olemassa, miksi kyseinen henkilö on tehnyt profiilin exänsä nimellä ja aina välillä esiintyy exänään ja välillä omana itsenään eri ketjuissa mutta jutut ja nimimerkit menevät sekaisin? :attn:

Moona
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Sä olet Poppaliina aiemminkin tähän samaan vedonnut muissa ketjuissa. Ei pahalla, mutta kannattaisko sun kääntää tuo omituinen vainoharha nyt siihen kohteeseen, jossa se ois kerrankin oikeassa osoitteessa?
Joskus kannattais ottaa asioista selvää, ennenkuin alkaa mesoamaan urakalla..
Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?
Oletko sä Poppaliina nähnyt Aksun livenä? Onko hän sen näköinen mies mitä profiilissa oli? Ihan ystävällisesti kysyn.

vieras
No kerrohan, miten nuo aksun ja sarielin elämien samanlaisuudet selität? Plus sen, että sariel on vahingossa omalla nikillään kirjoittanut aksun ketjuun aksuna? Ja aksu on väittänyt sarielia eksäkseen, mutta iät jne ei täsmää?

Yhteistyössä