Kyllä nyt poppaliina nimenomaan säälittää sun puolesta...Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
Mietinpä tässä että onko poppaliina oikeesti se joka sanoo olevansa sen verran kummallisia on nää jutut tässä tilanteessa.Alkuperäinen kirjoittaja mesetellyt:usko jo poppaliina että koko aksua ei oo olemassakaan, et oo todellakaan ainut huijattu, itsekkin olen aksun kanssa mesetellyt jo pitkään, enpä mesettele enää, vaan poistin koko huijari-akan listoiltani, niin paljon henkilökohtaisia juttujani kerroin hänelle kun luulin että oli se joksi itseään väitti
No kylhän kaikki tietää, et olet ihan lovena aksuun Ah sitä flirtin määrää..Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Naivi kirjoitetaan kahdella ii:llä. Ja mun tosielämä ei kuulu sulle sen enempää kuin aksunkaan Koita keksiä jotain uutta, tää aksun kiusaaminen alkaa käydä jo tylsäks. |OAlkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Kyllä nyt poppaliina nimenomaan säälittää sun puolesta...Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
Ootko sä tosielämässäkin noin naivi ja miesten perään??
Taisi ottaa koville, että aksu-bestis onkin jotain ihan muuta....
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Naivi kirjoitetaan kahdella ii:llä. Ja mun tosielämä ei kuulu sulle sen enempää kuin aksunkaan Koita keksiä jotain uutta, tää aksun kiusaaminen alkaa käydä jo tylsäks. |OAlkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Kyllä nyt poppaliina nimenomaan säälittää sun puolesta...Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
Ootko sä tosielämässäkin noin naivi ja miesten perään??
Taisi ottaa koville, että aksu-bestis onkin jotain ihan muuta....
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Edelleenkään mulle ei ole selvinnyt, mistä Aksua syytetään ja miksi? Kauheesti on yritystä, mutta ei oikein mene läpi.
koko aksua ei ole olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Edelleenkään mulle ei ole selvinnyt, mistä Aksua syytetään ja miksi? Kauheesti on yritystä, mutta ei oikein mene läpi.
kysyin jo sulta, mutta kysyn uudestaan. onko nyt niin, että olet ollut pois/lukematta parin viime päivän ketjuja? kyse ei ollut mistään kirjautumisaikojen vahtaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Edelleenkään mulle ei ole selvinnyt, mistä Aksua syytetään ja miksi? Kauheesti on yritystä, mutta ei oikein mene läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hahhah, kylläpä sitä kaikkea kuulee Se on kyllä hyvä että sä tiedät keneen mä olen lovena Pitäsköhän sun hommata uus kristallipallo tai no miten vain. Jonkun mielenrauha on pahasti näköjään järkkynyt kun ei itse olekaan se suosittu sinkkumies :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kylhän kaikki tietää, et olet ihan lovena aksuun Ah sitä flirtin määrää..Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
En mä nyt sentään sukupuolta ole vaihtanut. Jos oikein halutaan saivarrella niin kylhän niitä teidän välisiä ihku daa keskutelujakin löytyy vähän kaivelemalla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hahhah, kylläpä sitä kaikkea kuulee Se on kyllä hyvä että sä tiedät keneen mä olen lovena Pitäsköhän sun hommata uus kristallipallo tai no miten vain. Jonkun mielenrauha on pahasti näköjään järkkynyt kun ei itse olekaan se suosittu sinkkumies :xmas:
Sä olet Poppaliina aiemminkin tähän samaan vedonnut muissa ketjuissa. Ei pahalla, mutta kannattaisko sun kääntää tuo omituinen vainoharha nyt siihen kohteeseen, jossa se ois kerrankin oikeassa osoitteessa?Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hahhah, kylläpä sitä kaikkea kuulee Se on kyllä hyvä että sä tiedät keneen mä olen lovena Pitäsköhän sun hommata uus kristallipallo tai no miten vain. Jonkun mielenrauha on pahasti näköjään järkkynyt kun ei itse olekaan se suosittu sinkkumies :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kylhän kaikki tietää, et olet ihan lovena aksuun Ah sitä flirtin määrää..Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No kerropa mitkä ketjut? Epäilen kyllä että sieltä mitään sen kummempaa selviää....Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Edelleenkään mulle ei ole selvinnyt, mistä Aksua syytetään ja miksi? Kauheesti on yritystä, mutta ei oikein mene läpi.
Tää selittääkin kaiken. Mä luulen poppaliina, että sun kannattais nyt lukea muutama ketju täältä ja kommentoida vasta sitten.
tässä muuten EI ole kyse mustamaalauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
ihan oikee blondi!Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No kerropa mitkä ketjut? Epäilen kyllä että sieltä mitään sen kummempaa selviää....
Kerrohan meille muillekin sun näkemys.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No en mä ilman todisteita tollasia väittämiä usko. Ja toistaiseks sellaisia todisteita ei ole tullut. Mulla on oma näkemys tästä aksu-ajojahdista...Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Oon pitänyt sua poppaliina fiksuna, mutta olenkin ollut näköjään väärässä, miten vielä tässäkin tilanteessa voit puolustaa tätä aksuksi itseään väittävää tyyppiä? nettiin tehnyt ympäriinsä toisen ihmisen kuvalla profiileja väärällä nimellä (todennäköisesti) selittänyt näillä kasvoilla ties mitä juttuja. Ymmärrätkö ollenkaan mitä se voi tehdä tälle kuvan miehelle?? Tuskin ne kummatkaan naisen kuvatkaan on hänen omiaan (tai se toinen voi ehkä ollakkin), tajuatko mitä se tekee sille toiselle naiselle, kun hänen kuvaa väitetään omaksi ja kerrotaan kaikenmaailman juttuja??
en voi enää käsittää sua, oot varmaan ainut joka puolustelee aksua, sarielia, ymmärrä että hän on henkisesti sairas ihminen
kerropa sitten että jos tämä aksu kerran on oikeasti olemassa, miksi kyseinen henkilö on tehnyt profiilin exänsä nimellä ja aina välillä esiintyy exänään ja välillä omana itsenään eri ketjuissa mutta jutut ja nimimerkit menevät sekaisin? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?
Oletko sä Poppaliina nähnyt Aksun livenä? Onko hän sen näköinen mies mitä profiilissa oli? Ihan ystävällisesti kysyn.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Sä olet Poppaliina aiemminkin tähän samaan vedonnut muissa ketjuissa. Ei pahalla, mutta kannattaisko sun kääntää tuo omituinen vainoharha nyt siihen kohteeseen, jossa se ois kerrankin oikeassa osoitteessa?Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hahhah, kylläpä sitä kaikkea kuulee Se on kyllä hyvä että sä tiedät keneen mä olen lovena Pitäsköhän sun hommata uus kristallipallo tai no miten vain. Jonkun mielenrauha on pahasti näköjään järkkynyt kun ei itse olekaan se suosittu sinkkumies :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kylhän kaikki tietää, et olet ihan lovena aksuun Ah sitä flirtin määrää..Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
Joskus kannattais ottaa asioista selvää, ennenkuin alkaa mesoamaan urakalla..