WHAT??Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Sä olet Poppaliina aiemminkin tähän samaan vedonnut muissa ketjuissa. Ei pahalla, mutta kannattaisko sun kääntää tuo omituinen vainoharha nyt siihen kohteeseen, jossa se ois kerrankin oikeassa osoitteessa?Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hahhah, kylläpä sitä kaikkea kuulee Se on kyllä hyvä että sä tiedät keneen mä olen lovena Pitäsköhän sun hommata uus kristallipallo tai no miten vain. Jonkun mielenrauha on pahasti näköjään järkkynyt kun ei itse olekaan se suosittu sinkkumies :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kylhän kaikki tietää, et olet ihan lovena aksuun Ah sitä flirtin määrää..Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
Joskus kannattais ottaa asioista selvää, ennenkuin alkaa mesoamaan urakalla..
Anna mun jo kaikki kestää