Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
No kylhän kaikki tietää, et olet ihan lovena aksuun :whistle: Ah sitä flirtin määrää..
Hahhah, kylläpä sitä kaikkea kuulee :LOL: Se on kyllä hyvä että sä tiedät keneen mä olen lovena :whistle: ;) Pitäsköhän sun hommata uus kristallipallo tai no miten vain. Jonkun mielenrauha on pahasti näköjään järkkynyt kun ei itse olekaan se suosittu sinkkumies :xmas:
Sä olet Poppaliina aiemminkin tähän samaan vedonnut muissa ketjuissa. Ei pahalla, mutta kannattaisko sun kääntää tuo omituinen vainoharha nyt siihen kohteeseen, jossa se ois kerrankin oikeassa osoitteessa?
Joskus kannattais ottaa asioista selvää, ennenkuin alkaa mesoamaan urakalla..
Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?
WHAT??
:LOL: :LOL: :LOL:
Anna mun jo kaikki kestää :D :D
 
huhheil
hehheh, en voi kun nauraa, se ketju poistettiin, missä aksu ja sariel sekoilivat viesteissään ja missä aksu ja sariel selittelivät, mutta sekin löytyy nettiin ladattuna jos vaan viitsii kaivaa.. olet säälittävä ja toistaiseksi ainoa joka NYT puolustelee tätä säälittävää naisparkaa, viimeksi kun oli se juhaskandaali ymmärsin minäkin, mutta tällainen ihmisten huijaaminen menee jo minunkin ymmärrykseni yli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?
Aksu sekoili viime keskustelussaan. Kirjoitti vahingossa Sarielina vaikka tarkoitus oli kirjoittaa Aksuna. Aksun mukaan Sariel on hänen eksänsä ja on ollut tätä 9-vuotta. Sariel taas on sanonut että kaksi hänen viimeistä seurustelusuhdettaan ovat olleet naisia joista viimeisin kesti 9-vuotta. Aksu sanoo, että hän on eksänsä 16-vuotiaan lapsen isäpuoli. Sariel taas sanoo olevansa eksänsä lapsen äitipuoli. Lisäksi Aksu on kirjoittanut että tämä 9-vuotta kestäneen suhteen nainen oli häntä huomattavasti vanhempi, Sariel ei sitä ole. Ja löytyyhän noita lukemattomia muitakin suuria epäkohtia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?
Aksu sekoili viime keskustelussaan. Kirjoitti vahingossa Sarielina vaikka tarkoitus oli kirjoittaa Aksuna. Aksun mukaan Sariel on hänen eksänsä ja on ollut tätä 9-vuotta. Sariel taas on sanonut että kaksi hänen viimeistä seurustelusuhdettaan ovat olleet naisia joista viimeisin kesti 9-vuotta. Aksu sanoo, että hän on eksänsä 16-vuotiaan lapsen isäpuoli. Sariel taas sanoo olevansa eksänsä lapsen äitipuoli. Lisäksi Aksu on kirjoittanut että tämä 9-vuotta kestäneen suhteen nainen oli häntä huomattavasti vanhempi, Sariel ei sitä ole. Ja löytyyhän noita lukemattomia muitakin suuria epäkohtia.
Tää on niin turhaa..
Kohta se oon varmaan MÄ joka olen koko sopan keittänyt :LOL: Mustasukkainen hylätty kilpakosijaraukka :D :LOL: :LOL:
 
Moona
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Moona:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
No kylhän kaikki tietää, et olet ihan lovena aksuun :whistle: Ah sitä flirtin määrää..
Hahhah, kylläpä sitä kaikkea kuulee :LOL: Se on kyllä hyvä että sä tiedät keneen mä olen lovena :whistle: ;) Pitäsköhän sun hommata uus kristallipallo tai no miten vain. Jonkun mielenrauha on pahasti näköjään järkkynyt kun ei itse olekaan se suosittu sinkkumies :xmas:
Sä olet Poppaliina aiemminkin tähän samaan vedonnut muissa ketjuissa. Ei pahalla, mutta kannattaisko sun kääntää tuo omituinen vainoharha nyt siihen kohteeseen, jossa se ois kerrankin oikeassa osoitteessa?
Joskus kannattais ottaa asioista selvää, ennenkuin alkaa mesoamaan urakalla..
Nej nej, nyt olet pahasti väärässä poikaseni vaikka kuinka yrität vääntää taas pajunköyttä. Ne faktat jotka eräästä sinkkumiehestä tiedän ovat vedenpitäviä FAKTOJA eivät harhaluuloja joita aksusta levitellään. Osuiko kalikka kipeään nilkkaan?
Oletko sä Poppaliina nähnyt Aksun livenä? Onko hän sen näköinen mies mitä profiilissa oli? Ihan ystävällisesti kysyn.
Sehän sua kiinnostaa ;) Sorry, mutta no comments :whistle:
Eli et ole. Ehkä sä kuulutkin samaan sakkiin tai olet yksi ja sama henkilö, eli Sariel. Tai sitten olet todella sinisilmäinen.
 
vieras
Poppaliina on ihan varmaan aksu, sariel, juha!! Eihän kukaan voi olla noin sinisilmäinen, että uskois aksun juttuja vielä noitten mokien jälkeen! :D
Saletisti noi kaikki on yks ja sama häiriintynyt persoona.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hei Sinä, jolla ei ole muuta elämää kuin kyylätä milloin kukakin kirjautuu koneelle ja kehitellä mitä ihmeellisimpiä soppia mustamaalataksesi jonkun. Ei mene läpi ja säälittää sun puolesta.
Kyllä nyt poppaliina nimenomaan säälittää sun puolesta...
Ootko sä tosielämässäkin noin naivi ja miesten perään??

Taisi ottaa koville, että aksu-bestis onkin jotain ihan muuta....
Naivi kirjoitetaan kahdella ii:llä. Ja mun tosielämä ei kuulu sulle sen enempää kuin aksunkaan :LOL: Koita keksiä jotain uutta, tää aksun kiusaaminen alkaa käydä jo tylsäks. |O

Voi apua, että oikein aksun tosielämä.... Niinpä niin ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja silloin kun Aksu soitti jollekkin apua, puhelimessa olikin muka hänen naisytävänsä vaikka vielä muutama hetki sitten Aksu oli sinkkumies :whistle:
Heh, no vaikiaahan miehen tulla puhelimeen, kun ei siellä ollut ketään miestä. Sariel vaan ja hänen yksi jos toinenkin alter egonsa.
 
huoh
no kuule sarielin käyttämiä TOISTEN IHMISTEN valokuvia, joita hänellä ei ole mitään oikeutta väittää omikseen, saati keksiä heille elämäntarinoita (vaikka on varmaan oma elämänkertansa)

jos aksu olisi olemassa, olisi hän oikein mukava mies, mutta eilen ja edellispäivänä totesin ettei tätä tyyppiä ole edes olemassa, jonka kanssa olen kuukausia mesetellyt, vähän kun viitsit noita nimimerkkejä laittaa tuohon hakuun niin selviää sinullekkin että kyse on yhdestä ja samasta naisesta, ymmärrän ettet tahdo uskoa sitä ettei aksua ole olemassakaan, mutta se nyt vain on tosiasia, harmittaa tämä juttu minuakin
 
vieras
Tää vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.. kohta poppaliina jää provoilusta kiinni ja sit tulee taas joku uusi tyyppi tänne säätämään joka tuntee aksun ja juhan ja poppaliinan... ehkä aksun mummo!? Päättymätön tarina.
 
huh
tää jatkuu just siks kun tää aksu kerkis niin monta naista huijaamaan täällä, monien kuukausien ajan, toisen kuvalla. Kenenkään on turha väittää että moni muukin tekee vastaavaa, EI toisten kuvilla, EI toisten nimillä, EIKÄ KUKAAN mesettele toisten kanssa väittäen olevansa joku toinen
 

Yhteistyössä