Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
v
Mä olen ollut koko ajan sitä mieltä, että aksu ei ole todellinen, vaan jonkun naispalstailijan keksimä sivunikki. Kirjoitukset ei ole yhtään miesmäisiä. Ja kun esittäytyi uutena, niin silti alusta asti osasi kaikki palstan sisäpiiritermit yms..
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja dani:
Facebookista löytyy ihan toi Aleksi K. ja sama kuva kuin tääl oli aksun profiilissa. Tietääköhän mies, että hänen identiteettiään ja kuviaan täällä joku mt-potilas käyttää..? Pitäiskös laittaa kaveripyyntö ja liittää siihen viesti jossa vinkkais näistä tapahtumista täällä..?
Mä kyllä luulen että sekin on Sarin luoma profiili...
 
Rouva
:eek: :eek: No voi kauheaa, mitä täällä on tapahtunut, muutaman päivän on palstalta pois ja tällainen soppa täällä keitettynä... En kumpaakaan palstapersoonaa tunne, mutta tän ketjun perusteella säälin syvästi ko. ihmistä ja jos hänellä tosiaan on lapsi, toivon, että lapsella on joku turvallinen aikuinen lähellään... :(
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja POPSIPOPSIPORKKANAA:
No voi kamala! Onpas melkoisen sopan saaneet aikaiseksi. On tuossa huijauksessa pitänyt olla mukana useita ihmisiä, ei kait yksi tuollaista pystyisi tekemään :/
no kyllä pystyy. tuskin tuossa on mitään huijaustarkoitusta ollut, pohjalla varmaan jotain sairautta ja todella suurta yksinäisyyttä. :(
 
vanupuikko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1292521

:ashamed:
Mulla ensireaktio oli, että kyseessä on vaan joku ilkeä sekopää. Mutta kun mä luin ton, niin aloin miettiä että olisko alunperin kyseessä ollut sellainen että vaihtaa henkilöllisyyttä että voi paremmin tilittää vanhan suhteen kiemuroita, ettei ex tunnista tai että kukaan ei tunnista exää... ja sitten homma vaan jotenkin lähtenyt lapasesta, kun varmaankin käynyt niin kuin palstalla aina käy, että munankipeät naiset on lääpällään kun tänne tulee "miehiä"... saa huomiota ja olkapäätä, eri tavalla kun mitä olis saanut naisena jolla on nainen exänä.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vanupuikko:
kun mä luin ton, niin aloin miettiä että olisko alunperin kyseessä ollut sellainen että vaihtaa henkilöllisyyttä että voi paremmin tilittää vanhan suhteen kiemuroita, ettei ex tunnista tai että kukaan ei tunnista exää... ja sitten homma vaan jotenkin lähtenyt lapasesta, kun varmaankin käynyt niin kuin palstalla aina käy, että munankipeät naiset on lääpällään kun tänne tulee "miehiä"... saa huomiota ja olkapäätä, eri tavalla kun mitä olis saanut naisena jolla on nainen exänä.
tuskin kyseessä pelkkä halu kirjoitella noita juttuja nimettömänä. selvästi on kaivannut huomiota, ja miehenä sitä täällä saa helposti. muistan, kun aloitti aksuna palstailun, niin teki kyllä juuri noita aloituksia, että "uusi mies palstalla" tms. ja kyllähän toi kuvan laittaminenkin jotain kertoo, mikään pakko sitä ei olis ollut laittaa. surullista kuitenkin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
onkohan poppaliina ja ninatt kuullut tästä jo? :whistle:
Jaa niin mistä? Samaa typerää jauhatte täällä. Jollakin on pahasti ongelmia, kun ei osaa jättää Aksua rauhaan. Mitäs jos juteltasi välillä Keijosta tai muista monen persoonan omistajista. Jollakin on hirvee tarve keksiä aksusta juttua, mutta todellisuus onkin ihan muuta.
:eek: :eek: :eek:
Ootko sä tosissasi? Oikeesti? Vai ymmärsinkö mä nyt väärin :ashamed:
Oletko sä sitä mieltä että Aksu on väärinymmärretty ja tää kaikki on pelkkää kiusantekoa Aksua kohtaan..ko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Jaa niin mistä? Samaa typerää jauhatte täällä. Jollakin on pahasti ongelmia, kun ei osaa jättää Aksua rauhaan. Mitäs jos juteltasi välillä Keijosta tai muista monen persoonan omistajista. Jollakin on hirvee tarve keksiä aksusta juttua, mutta todellisuus onkin ihan muuta.
Tuunetko sä Sar...Aksun oikeassa elämässä? Oletko tavannut hänet?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
onkohan poppaliina ja ninatt kuullut tästä jo? :whistle:
Jaa niin mistä? Samaa typerää jauhatte täällä. Jollakin on pahasti ongelmia, kun ei osaa jättää Aksua rauhaan. Mitäs jos juteltasi välillä Keijosta tai muista monen persoonan omistajista. Jollakin on hirvee tarve keksiä aksusta juttua, mutta todellisuus onkin ihan muuta.
olet siis sitä mieltä että aksu on olemassa ( munaskuineen kaikkineen ) ?
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
onkohan poppaliina ja ninatt kuullut tästä jo? :whistle:
Jaa niin mistä? Samaa typerää jauhatte täällä. Jollakin on pahasti ongelmia, kun ei osaa jättää Aksua rauhaan. Mitäs jos juteltasi välillä Keijosta tai muista monen persoonan omistajista. Jollakin on hirvee tarve keksiä aksusta juttua, mutta todellisuus onkin ihan muuta.
siis ihanko totta vieläkin olet sitä mieltä, että tämä tämmöinen aksu on olemassa, ja on oman kuvansa tänne laittanut.? ja hän on edelleen sun mielestä "tän palstan fiksuimpia miehiä"?

:ashamed:
 
hmm
sä oot nyt kyllä poppaliina tainnut olla pari päivää pois palstalta, ja luulet, että tää ketju liittyy johon aiempiin tapahtumiin?? vai ootko vain niin hyväuskoinen, en ymmärrä?
 
mesetellyt
usko jo poppaliina että koko aksua ei oo olemassakaan, et oo todellakaan ainut huijattu, itsekkin olen aksun kanssa mesetellyt jo pitkään, enpä mesettele enää, vaan poistin koko huijari-akan listoiltani, niin paljon henkilökohtaisia juttujani kerroin hänelle kun luulin että oli se joksi itseään väitti
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
onkohan poppaliina ja ninatt kuullut tästä jo? :whistle:
Jaa niin mistä? Samaa typerää jauhatte täällä. Jollakin on pahasti ongelmia, kun ei osaa jättää Aksua rauhaan. Mitäs jos juteltasi välillä Keijosta tai muista monen persoonan omistajista. Jollakin on hirvee tarve keksiä aksusta juttua, mutta todellisuus onkin ihan muuta.
:eek:
 

Yhteistyössä