Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja afis:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ilmeisesti tämä kenen syli huutaa tyhjyyttä vaikkapa tunnin kauppareissun aikana, niin pitää lapsen myös sylissä kun tämä nukkuu. Tosiaan näitä reissujahan voi tehdä silloinkin kun vauvalla päikkärit.
Kyllä, kuukauden ikäisenä kaikki kolme lastani ovat nukkuneet liinassa tai sylissä,
tai olen itse nukkunut vieressä. Käydessäni suihkussa tms on mieheni pitänyt heitä sylissä.
Miten tuo on mahdollista jos on muukin koti hoidettavana ja ne vanhemmat lapset?!
Valetta sanon minä, ellei sulla asu joku sisäkkö siellä kotona!
Miten kantoliinailu estää kotitöiden tekemistä? Lapsen ollessa liinassa olen laittanut ruokaa, pessyt pyykkiä, siivonnut, avustanut keskimmäistä pukemisessa, opettanut vanhinta lukemaan, koonnut hyllyjä, käynyt kaupassa, neulonut sukkia ja lapasia, haravoinut pihaa, kaivanut kompostia, vienyt roskia, poiminut omenia, opiskellut...
Mitä tekemistä kantoliinassa oleva vauva estää? En oikein ymmärrä. Pitäisikö liinaillessa siis seistä tai istua paikallaan? Silloin olet ymmärtänyt liinan käytön väärin. Lapsi nauttii liikkeestä ja liina on nimenomaan apuväline jotta saisi nuo hommat tehtyä.