Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
minkään vuosikymmenen parikymppinen ei ole kuin päiväunissaan aikuinen
no mun mielipide vain on että parikymppinen ei tiedä elämästä mitään ja ei ole nähnytkään aikuista. kuvittelee olevansa, mutta on kaukana siitä
Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelevä;27930914:ei saada samanlaista kohtelua ja arvostusta vaikka mitä meidän vanhemmat on saanu. Vaan ihan hirveetä halveksuntaa siitä kuinka kakaroita ollaan ja ei taatusti kasveta ikinä, vaan aina tullaan olemaan kakaroita, oli ikä mikä tahansa niin se ei riitä! Sen huomasi jo tullessaan täysi-ikäiseksi, toivoi, että ihmiset alkaisivat ottamaan jo vähän vakavammin mut sama paska jyrää edelleen parikymppisenä ja sitä saa kuulla miten pentu onkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja miestiskelevä;27931996:vaan ihan aikuisen miehen tuleva vaimo ja parhain kumppani rakastamaan häntä nyttenkin, hänen tulevan lapsen äiti ja täysin oikeassa iässä lasta alkamaan yrittävä, mihin sinulla lehmällä ei ole mitään sanomista..
Kaikista parhainta on vain se että vanhat akat ja nuoret akat vihaa toisiaan, muuta ratkaisua tähän on edes turha hakea.
Asia loppuun käsitelty.
Alkuperäinen kirjoittaja miestiskelevä;27931996:vaan ihan aikuisen miehen tuleva vaimo ja parhain kumppani rakastamaan häntä nyttenkin, hänen tulevan lapsen äiti ja täysin oikeassa iässä lasta alkamaan yrittävä, mihin sinulla lehmällä ei ole mitään sanomista..
Kaikista parhainta on vain se että vanhat akat ja nuoret akat vihaa toisiaan, muuta ratkaisua tähän on edes turha hakea.
Asia loppuun käsitelty.
Btw, mä oon syntynyt 90-luvulla ja mieheni 70-luvulla. Ei edes alussa pahemmin kukaan kauhistellut suhdettamme tai haukkunut mua pennuksi. Eli johtuiskohan nyt ihan vaan susta itsestäs eikä iästäsi se miten teidän suhteeseen reagoitiin...
Btw, mä oon syntynyt 90-luvulla ja mieheni 70-luvulla. Ei edes alussa pahemmin kukaan kauhistellut suhdettamme tai haukkunut mua pennuksi. Eli johtuiskohan nyt ihan vaan susta itsestäs eikä iästäsi se miten teidän suhteeseen reagoitiin...
Se että nuorten aikuistuminen tuntuu vanhemmasta ikäluokasta oudolle ei ole outoa. Nelikymppisenä sitä jotenkin kuvittelee itsensä vieläkin pari korkeintaan kolmekymppiseksi eikä voi ymmärtää että ikää on tullut lisää, miten nuorempi polvi voisi vanheta jos sitä ei ole tehnyt itsekään.
Alkuperäinen kirjoittaja miestiskelevä;27932279:Sietäs hankkia realistisuus päähän. Ihminen vanhenee ja kaikki johtaa kuolemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja miestiskelevä;27932279:Sietäs hankkia realistisuus päähän. Ihminen vanhenee ja kaikki johtaa kuolemaan.
Huvittaa nämä mukavanhat kolmekymppiset jotka ovat niin tietäviä ja viisaita naureskellessa parikymppisille naisille. Vähän nöyryyttä tulee teillekin kun aikuistutte. Kolmekymppinen on aika nuori itsekin vielä. Ei se ikä nyt noin vakava asia ole, kuin esimerkiksi "eräs äiti" hokee alentavaan sävyyn nuorista aikuisista.
Vanhempi ikäluokka nauraa katketakseen kolmekymppisten "viisaudelle". Ehkä se enemmän mnee niin, että se 18v tosi usein osaa ottaa ikänsä vähemmän vakavasti eikä esitä tietävää, mutta voi härrekyyd kun se 30v on mittarissa, niin kaikki kakkosella alkavat ovat niiiiiin hirviän kakaroita ja tyhmiä. Tosiaan se ikä tuo teille vielä kypsyyttä.Sanokaa minun sanoneen.
Adoptioasia on todella naurettava esimerkki vetää tähän. Adoptio on aika radikaalisti erilaista kuin oman lapsen saaminen vastasyntyneestä johon ihminen luonnollisesti "kasvaa mukaan". Sitten kun saat sen moniongelmaisen sodasta revityn 5v:n sille 22v:lle, etkö tosiaan näe eroa siihen saako se 22v nainen vauvan? En edes jaksa keskustella näin lapsellisesti lisää.
Ihan älytäntö vääntöä koko keskustelu, kasa kakaroita taistelemassa kuka on oikeesti aikuinen.22v tai 32v ihan pentuja molemmat ja sen kyllä huomaa!
![]()
![]()
"Säkin kuolet joskus, ihan varmasti kuolet"
Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelevä;27932247:Ei mun käytös muutu tästä ystävällisemmäksi, ennen kun joku toinenkin suostuu muuttamaan asennettaan.
Ei tollaseen ilkeyteen voi vastata kuin ilkeydellä tai jäädä jalkoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja miestiskelevä;27930632:Kun mietin itse -90 luvulla syntyneenä, olen siis -92 syntynyt ja täytän heinäkuussa 21-vuotta, niin sitä että miksi joskus huomaan että -90 luvulla syntyneiden aikuistumista jotenkin vähätellään vai halveksitaan..?
Vai onko aina ollut näin, että aikuistuvia ihmisiä halveksitaan?