Onko teillä premium luokan auto?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Äkkiäkös Latte polttaa sulta ylimääräiset talvirasvat konepellillä

Ja okay, asennutan koukun ja ostan myös peräkärrypaljun hinattavaksi. Only 4 U
Sitä en ole muuten vielä kokeillut että istun paljussa matkan ajan.
Meidän täytyy hommaa kuski ni onnaa sekin. Voidaan kilistellä kuumassa paljussa hirveessä viimassa. Motarit voidaankin sitten sukellella.:LOL:
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
vierailija
Me saatiin työajoihin Tesla 3 autot. Ihan karvalakkimallit. Voin sanoa, että paskenpaa autoa saa hakea, aivan onneton kyhäelmä. Mutta vihersiirtymää pitää viestiä. En tajua miksi joku omalla rahalla ostaa moisia. Todella muovisen oloinen ohjaamo, saumat irvistelee. Sateella tulee vettä sisälle! Ja se ajaminen, siis nää ei kulje metriäkään suoraan, ei sitten millään. Ohjaus on kuin siirappia, tahmeaa. Urat, sivutuuli vie Teslaa kuin metrin mittaa. Todella rasittava ja huono ajaa. Moottori on kyllä hyvä ja kiihtyvyys sähäkkää, mutta muuta hyvää en tästä kyllä keksi! 🤢
 
vierailija
Me saatiin työajoihin Tesla 3 autot. Ihan karvalakkimallit. Voin sanoa, että paskenpaa autoa saa hakea, aivan onneton kyhäelmä. Mutta vihersiirtymää pitää viestiä. En tajua miksi joku omalla rahalla ostaa moisia. Todella muovisen oloinen ohjaamo, saumat irvistelee. Sateella tulee vettä sisälle! Ja se ajaminen, siis nää ei kulje metriäkään suoraan, ei sitten millään. Ohjaus on kuin siirappia, tahmeaa. Urat, sivutuuli vie Teslaa kuin metrin mittaa. Todella rasittava ja huono ajaa. Moottori on kyllä hyvä ja kiihtyvyys sähäkkää, mutta muuta hyvää en tästä kyllä keksi! 🤢
No huh. Liikenneonnettomuudet saattavat lähteä kasvuun noiden ropposten takia?
 
vierailija
On premium, mutta vanha sellainen ja sitä kautta halpa ainakin hankintahinnaltaan. Uutena tai uudehkona ei olisi ollut varaa tai ainakaan halua maksaa sellaista summaa. Arvonalenema on ollut hurja.

Käytännössä se premium mitä tällaisesta vanhasta ja loppuun ajetusta vielä saa on äänitaso ja penkkien mukavuus. Penkit tosin saattavat tietysti olla jo kilometrien myötä kulahtaneet, mutta jos ei, niin ne ovat vielä vanhanakin mukavat verrattuna halpispenkkeihin. Vähän kuin vanha nojatuoli voi olla se huushollin mukavin tuoli. Samoin äänitaso eli äänieristeiden ja ikkunoiden laatu pysyvät kyllä vuodesta ja kilometristä toiseen.

Suunnilleen kaikki muu sitten vanheneekin aika nopeasti. Isokaan moottori ei ole mitään verrattuna johonkin sähköautoon, kalleinkaan 15 vuotta vanha vaihteisto ei vedä vertoja uuden auton vaihteistolle, aikanaan huippuluokkaa ollut viihdejärjestelmä on hidas ja buginen jne. Edelleen tietysti autoja ymmärtämättömät saattavat kuvitella, että siinä menee kallis ja hyvä rassi, mutta oikeasti se naapurin suhteellisen uusi Kia tai Toytota on parempi ja kalliimpi auto.
 
Pitäisiköhän vaihtaa hiilidioksidia tupruttava eurooppalainen kiinalaiseen sähköautoon ihan vierailijoiden ja Echon kiusaksi?

Xpeng G9 tarjoaisi aika paljon rahalla perheelliselle.

tanskalaisesittely

ja tsainatytön range-testi :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Pitäisiköhän vaihtaa hiilidioksidia tupruttava eurooppalainen kiinalaiseen sähköautoon ihan vierailijoiden ja Echon kiusaksi?

Xpeng G9 tarjoaisi aika paljon rahalla perheelliselle.

tanskalaisesittely

ja tsainatytön range-testi
Tämä siirretty toisesta ketjusta, johon sen vahingossa lisäsin:

Jos tuota kiinalaisautoa esiteltäisiin perinteiseen aasialaiseen tyyliin, en malttaisi poistua autonesittelijän luota.
Kuka tunnistaa tapahtuman musiikin, "suomalaista". ;)




 
  • Rakkaus
Reactions: setis
vierailija
Pitäisiköhän vaihtaa hiilidioksidia tupruttava eurooppalainen kiinalaiseen sähköautoon ihan vierailijoiden ja Echon kiusaksi?
Jos ei ihmisoikeudet kiinnosta ja haluaa suosia diktatuurin teollisuutta, niin onhan se tietenkin vaihtoehto, mutta jotenkin tuntuu ettei kiinalaisella autolla tulee saamaan tyylipisteitä. Onhan se vähän niin kuin Lada silloin joskus.
 

Yhteistyössä