Onko teillä premium luokan auto?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos ei ihmisoikeudet kiinnosta ja haluaa suosia diktatuurin teollisuutta, niin onhan se tietenkin vaihtoehto, mutta jotenkin tuntuu ettei kiinalaisella autolla tulee saamaan tyylipisteitä. Onhan se vähän niin kuin Lada silloin joskus.
Niin, naiset haluavat miehellä olevan auton, jolle naisen ystävät ja naapuri ovat kateellisia. Aikuinen mies haluaa välineen, jolla hän itse, perhe ja tavarat tarvittaessa siirtyvät paikasta A paikkaan B.
Tuon naisten ominaisuuden takia nuoren miehen kannattaa satsata näyttävään autoon. Tässä ohjevideo Amerikan oloihin, @Lispetti osannee kertoa kuinka hyvin tämä vastaa Suomen oloja.
 
Niin, naiset haluavat miehellä olevan auton, jolle naisen ystävät ja naapuri ovat kateellisia. Aikuinen mies haluaa välineen, jolla hän itse, perhe ja tavarat tarvittaessa siirtyvät paikasta A paikkaan B.
Tuon naisten ominaisuuden takia nuoren miehen kannattaa satsata näyttävään autoon. Tässä ohjevideo Amerikan oloihin, @Lispetti osannee kertoa kuinka hyvin tämä vastaa Suomen oloja.
En katsonut videota, mutta kuvaa katsellen voin kertoa, että toimii huonosti lumiaurana/levikkeet ja puskurit eivät kulje hidastetöyssyistä joten sopivat reitit täytyy tietää ennakkoon.
En suosittele myöskään keskustan mukulakivikatuja jos hampaissasi on paikkoja, ne tod.näk. irtoavat.😉😁
Vakuutus ei korvaa!

Silti näitä tyyningheebeleitä löytyy Suomesta. Itsekin aikoinaan sellaisia omistin.

t. kokemusasiantuntija 🫣

Nykyään on maavaraa ja tilaa, mutta ei kissa totaalisesti karvoistaan pääse: Rengasleveys on aina vähintään 235, enkä suostu käyttämään alta 18” vanteita JA ohituskapasiteettia on löydyttävä.🫣

Sanoisin, että luksusta ja premiumia ovat imuovet, hiljainen sisätila, superlaadukkaat matskut, tehot ja progressiivinen alusta.🤓
 
Jos ei ihmisoikeudet kiinnosta ja haluaa suosia diktatuurin teollisuutta, niin onhan se tietenkin vaihtoehto, mutta jotenkin tuntuu ettei kiinalaisella autolla tulee saamaan tyylipisteitä. Onhan se vähän niin kuin Lada silloin joskus.
Lada nousee naapurissa. Venäläisvirkamiesten pitää siirtyä kotimaisten autojen käyttäjiksi. :devil:
 
vierailija
Pitkästä aikaa ostin auton, olen tässä pari vuotta ajellut sähkö/luomufillarilla ja hsl ällä ja motolla. Pääkaupunkiseudulla on erinomainen joukkoliikenne! Missä muualla on yhtä toimiva?

Lähden pian kun loma alkaa, ajan ensin utsjoelle, sieltä nurgamiin, sieltä jäämeren rantaan ja sitten rantaan seuraillen osloon. Kilsoja tullee noin 4000km. Haaveilen Norjalaisesta naisesta! 💖

Yleensä teen reissut aina motolla, nyt on tallissa Susa sv 1000s ja harley sporster. Olen kovasti mieltynyt v2 moottoreihin 💖

Mutta nyt autolla, laitoin budjetiksi autolle 4000 ekee. Ja mitäs haaviin sattui.

Aids romeo
Sportwagon 1750 TBi 200hv 🥰 Ihailen italialialaisten autojen kauneutta!

Jos
tuo kestää koko reissun tulen uskoon! 🥰

Tästä tietoa vain Lissu voi ymmärtää..

Olen saanut seksiä vain 2 kertaa autossa ja siitä on jo yli 20 vuotta. Auto oli juurikin Alfa 159 mutta sedan. Kokemus oli ihan hauska, mutta alfan takapenkki ei ole kovin tilava ja homma oli aikamoista ähellystä. Ei se suuri nautinto ollut, mutta fiilis oli oli hyvä. On se kuitenkin parempi kuin se Trans Amin takapenkki 🤣

Lissulle, palstan rinsessalle joka ymmärtää näitä asioita💖


Nyt canyon tulille ja aamulenkille, kierrän tuusulanjärven.
 

Yhteistyössä