Onko teillä premium luokan auto?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näytä mulle kaunis rolssi, ne on kuin pellin pääle tehtyjä peltilaatikoita! Kulmikkaita kuin tulitukkuaskit!
Kulmikkaita, juu, mutta tykkään sellaisesta massiivisesta tyylistä. Rollsseille on tyypillinen se sellainen loiva takapilari yhdistettynä isoon keulaan, mikä tekee niistä kuitenkin sulavia. Ja pitää muistaa, että ne ovat poikkeuksetta todella isoja autoja. Yksi Rolls-Royce vie varmaan saman tilan kuin kaksi Giuliaa. Isot sedanit eivät olekaan niitä parhaita malleja kauneuden suhteen, mutta kyllä esim. Wraith ja Dawn ovat omaan silmään hyvän näköisiä malleja.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Kulmikkaita, juu, mutta tykkään sellaisesta massiivisesta tyylistä. Rollsseille on tyypillinen se sellainen loiva takapilari yhdistettynä isoon keulaan, mikä tekee niistä kuitenkin sulavia. Ja pitää muistaa, että ne ovat poikkeuksetta todella isoja autoja. Yksi Rolls-Royce vie varmaan saman tilan kuin kaksi Giuliaa. Isot sedanit eivät olekaan niitä parhaita malleja kauneuden suhteen, mutta kyllä esim. Wraith ja Dawn ovat omaan silmään hyvän näköisiä malleja.
Isoja ne varmasti on, mutta onko kuitenkaan premium?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Mä olin viime, koronakesänä, ajelemassa motolla alpeilla ja olin ajaa päin lehmää!

Se on siellä normaalia, et lehmät keskellä tietä!

Pyörä ei ollut preeemiumi, vaan huolella kunnostamani t-rex 🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
  • Haha
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä