Onko teillä premium luokan auto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näytä mulle kaunis rolssi, ne on kuin pellin pääle tehtyjä peltilaatikoita! Kulmikkaita kuin tulitukkuaskit!
Kulmikkaita, juu, mutta tykkään sellaisesta massiivisesta tyylistä. Rollsseille on tyypillinen se sellainen loiva takapilari yhdistettynä isoon keulaan, mikä tekee niistä kuitenkin sulavia. Ja pitää muistaa, että ne ovat poikkeuksetta todella isoja autoja. Yksi Rolls-Royce vie varmaan saman tilan kuin kaksi Giuliaa. Isot sedanit eivät olekaan niitä parhaita malleja kauneuden suhteen, mutta kyllä esim. Wraith ja Dawn ovat omaan silmään hyvän näköisiä malleja.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kulmikkaita, juu, mutta tykkään sellaisesta massiivisesta tyylistä. Rollsseille on tyypillinen se sellainen loiva takapilari yhdistettynä isoon keulaan, mikä tekee niistä kuitenkin sulavia. Ja pitää muistaa, että ne ovat poikkeuksetta todella isoja autoja. Yksi Rolls-Royce vie varmaan saman tilan kuin kaksi Giuliaa. Isot sedanit eivät olekaan niitä parhaita malleja kauneuden suhteen, mutta kyllä esim. Wraith ja Dawn ovat omaan silmään hyvän näköisiä malleja.
Isoja ne varmasti on, mutta onko kuitenkaan premium?

Lantikka on hyvä ja varma valinta!

Okei, ehkä mä saan sen mun Velarini ens helmikuussa?

Sopiiko että oot biksuissa talvipakkasilla sen konepellillä, ja laitan sen kuvan tänne? ;)

Aattelin tilata sellaisen pidemmän version siitä, että sinne saisi saunankin ❤️ 😅

• Haha
Mä olin viime, koronakesänä, ajelemassa motolla alpeilla ja olin ajaa päin lehmää!

Se on siellä normaalia, et lehmät keskellä tietä!

Pyörä ei ollut preeemiumi, vaan huolella kunnostamani t-rex 🥰

• Rakkaus
Okei, ehkä mä saan sen mun Velarini ens helmikuussa?

Sopiiko että oot biksuissa talvipakkasilla sen konepellillä, ja laitan sen kuvan tänne?

Aattelin tilata sellaisen pidemmän version siitä, että sinne saisi saunankin
No ei sovi, oon talvirasvassa!😅

Sauna menee ja paljukin!😁

• Haha
Reactions: Latimeria