No, meillä tilanne on edennyt siihen pisteeseen että katsellaan omakotitaloja.
Uutta ei voida rakentaa, koska kummallakaan ei taidot riitä siihen, joten pakko katsoa vähän vanhempaa
ja semmoisia mitkä voisi itse rempata. voisi jos osaisi. Itsellä pysyy pensseli ja vasara kädessä, mutta on
käyny kummastuttamaan miehen tapa tehdä "remonttia". Kesälläkin kun maalattiin olohuoneen seinät niin veti
semmoisella asenteella että "mahdollisimman nopeesti valmista, ei väliä jäljellä", joten kattoa myöten roiskui maalit
ja kun taas itse olen enemminkin sen tyylinen että tehdään vaikka hitaasti, kunhan tulee hyvää jälkeä.
Miestä ei kiinnosta onko joku lista suorassa tai edes naulattu seinään kiinni, itse taas haluan että jos jotain tehdään
niin tehdään kunnolla. Mies ei myöskään osaa korjata kodinkoneita/autoa tmv, vaan useimmiten itse otan selvää
ja hankin jonkun tekemään työn, mieluummin kuin riskeeraan sen että auto tai pesukone ei ole enää käyttökunnossa.
Mies mielellään vaan antaisi asioiden olla ja repsottaa.
Pelkästään korjausmiehelle soittaminen ja asioista kysyminen on miehelle hankalaa.
No, pakko sanoa että kyllä se siis mielellään tekee ja osallistuu, mutta kun ei vaan (rumasti sanottua, mutta totta )
osaa. Tietysti koitan arvostaa sitä että yrittää, mutta kun monesti itse teen sitten mieluummin kuin katson
huonoa jälkeä tai ostan uusia kodinkoneita. Että on se tärkeetä, mulle se olisi erityisen tärkeetä että olisi mies
joka handlaisi noi hommat. Näillä mennään mitä on, on se rakas silti.