Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huom! T-o-i-s-t-e-n kasvoteippauksista, tekoihosta, nenänaruista ja valkoisista puutereista/kasvojenvalkaisusta jne. Eli lähinnä tsainojen askartelua olen tuonut esille.Varsinainen painajainen. Ei @Lispetti sentään noin vinksahtanut ole, vaikka aina teipeistä ja muista kasvojenmuuntelukeinoista puhuukin.
![]()
Tältä Andrea Ivanova näytti ennen operaatioita. AOP
Kieltämättä aikalailla Lispetin näköinen kun hänen kuvansa näkyi täällä hiljattain
Juu tuoIlmeisesti tästä kuvasta puhutaan nyt?
En kyllä osaa sanoa onko hänessä ja minussa mitään yhdennäköisyyttä. Itse en huomaa. Mulla on pienet tissitkin, ja pienemmät huulet, että nekään ei mätsää.
Surullisia tosikkoja tällä palstallaHei, koetapa nyt käyttäytyä. Olet mainostanut itseäsi herrasmieheksi mutta nyt et sitä ole.
Uteliaisuuttani kyselen, että mitä yhtäläistä tarkemminottaen näet?Juu tuo
Katsoin kasvoja vaan ja muistelin sinun kuvaa. Jotain yhtäläisyyttä näen kyllä ja ihan positiivisessa mielessä
aapee
Mieluummin tosikko kuin kaltaisesi mt-tapaus.Surullisia tosikkoja tällä palstalla
Kuten #4
Ykkösenä ulkomuistista tummat nappisilmät, sitten kulmakarvat, nätit huulet ja söpö nenu. Ja nätti kokonaisuusUteliaisuuttani kyselen, että mitä yhtäläistä tarkemminottaen näet?
Mulla on itseasiassa vihreät silmät, eikä ne ole edes tummat.Ykkösenä ulkomuistista tummat nappisilmät, sitten kulmakarvat, nätit huulet ja söpö nenu. Ja nätti kokonaisuus
aapee

Olen joo, mutta myös utelias.Olet Lissu huumorintajuinen, tämä oli vaan harmiton huumoripläjäys jota kaikki valitettavasti ei oivaltaneet. Tai ehkei kuin tuo yksi kiukuttelija vaan
aapee
En ole tätä kuvaa nähny vaan yhden toisen missä sinulla oli valokuvan mukaan aikalailla tummanruskeat silmät. Huulesi ovat kyllä kauniimmat kuin kyseisellä naisella ne alkuperäiset. kulmakarvat on tosiaan erilaiset mutta vetelin vaan ulkomuistista. Nappisilmä on minun mielestäni nainen jolla on kauriin silmät. Toisin sanoen herkän kauniit ja tummanruskeatMulla on itseasiassa vihreät silmät, eikä ne ole edes tummat.
Kulmakarvat ovat täysin eri malliset.
Huulet ovat paljon pienemmät. Nenäkin on erimallinen.
Tästä vanhasta kuvasta näkee nuo ei tummat silmät, vaikka kuva onkin valotettu.
Mikä on nappisilmä? Monet niistä puhuu mutta en ymmärrä.
Jos valo ei osu silmiin niin niillä on tapana näyttää tummemmalta.En ole tätä kuvaa nähny vaan yhden toisen missä sinulla oli valokuvan mukaan aikalailla tummanruskeat silmät. Huulesi ovat kyllä kauniimmat kuin kyseisellä naisella ne alkuperäiset. kulmakarvat on tosiaan erilaiset mutta vetelin vaan ulkomuistista. Nappisilmä on minun mielestäni nainen jolla on kauriin silmät. Toisin sanoen herkän kauniit ja tummanruskeat
aapee