Onko tämä silikonilla täytetty tötteröhuuli Lispetti? Ja jolle miehet antaa pakkeja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varsinainen painajainen. Ei @Lispetti sentään noin vinksahtanut ole, vaikka aina teipeistä ja muista kasvojenmuuntelukeinoista puhuukin.

0f180380fb8a6a1e8ae5d880ba6c756bb4b958aa61338dbe52e2ab312c7828e6.jpg

• Haha
Reactions: Lispetti
Varsinainen painajainen. Ei @Lispetti sentään noin vinksahtanut ole, vaikka aina teipeistä ja muista kasvojenmuuntelukeinoista puhuukin.

0f180380fb8a6a1e8ae5d880ba6c756bb4b958aa61338dbe52e2ab312c7828e6.jpg
Huom! T-o-i-s-t-e-n kasvoteippauksista, tekoihosta, nenänaruista ja valkoisista puutereista/kasvojenvalkaisusta jne. Eli lähinnä tsainojen askartelua olen tuonut esille.😁

Itse en edes meikkaa vahvasti, saati että käyttäisin mitään täyteaineita tms.

Tältä Andrea Ivanova näytti ennen operaatioita. AOP

Kieltämättä aikalailla Lispetin näköinen kun hänen kuvansa näkyi täällä hiljattain
0cf651928b3226bb98874f2c7586bec1b59314d1c053e32a1b64a72925505f22.jpg

Ilmeisesti tästä kuvasta puhutaan nyt?

En kyllä osaa sanoa onko hänessä ja minussa mitään yhdennäköisyyttä. Itse en huomaa. Mulla on pienet tissitkin, ja pienemmät huulet, että nekään ei mätsää.

Ykkösenä ulkomuistista tummat nappisilmät, sitten kulmakarvat, nätit huulet ja söpö nenu. Ja nätti kokonaisuus

aapee
Mulla on itseasiassa vihreät silmät, eikä ne ole edes tummat.
Kulmakarvat ovat täysin eri malliset.
Huulet ovat paljon pienemmät. Nenäkin on erimallinen.
Tästä vanhasta kuvasta näkee nuo ei tummat silmät, vaikka kuva onkin valotettu.

Mikä on nappisilmä?🤷‍♀️ Monet niistä puhuu mutta en ymmärrä.

Olet Lissu huumorintajuinen, tämä oli vaan harmiton huumoripläjäys jota kaikki valitettavasti ei oivaltaneet. Tai ehkei kuin tuo yksi kiukuttelija vaan

aapee
Olen joo, mutta myös utelias.🤗
Ja voihan se itseasiassa olla, että jotain samaa meissä on, mutta se ei vain näkynyt kuvissa.😬

Mulla on itseasiassa vihreät silmät, eikä ne ole edes tummat.
Kulmakarvat ovat täysin eri malliset.
Huulet ovat paljon pienemmät. Nenäkin on erimallinen.
Tästä vanhasta kuvasta näkee nuo ei tummat silmät, vaikka kuva onkin valotettu.

Mikä on nappisilmä? Monet niistä puhuu mutta en ymmärrä.
En ole tätä kuvaa nähny vaan yhden toisen missä sinulla oli valokuvan mukaan aikalailla tummanruskeat silmät. Huulesi ovat kyllä kauniimmat kuin kyseisellä naisella ne alkuperäiset. kulmakarvat on tosiaan erilaiset mutta vetelin vaan ulkomuistista. Nappisilmä on minun mielestäni nainen jolla on kauriin silmät. Toisin sanoen herkän kauniit ja tummanruskeat

aapee

En ole tätä kuvaa nähny vaan yhden toisen missä sinulla oli valokuvan mukaan aikalailla tummanruskeat silmät. Huulesi ovat kyllä kauniimmat kuin kyseisellä naisella ne alkuperäiset. kulmakarvat on tosiaan erilaiset mutta vetelin vaan ulkomuistista. Nappisilmä on minun mielestäni nainen jolla on kauriin silmät. Toisin sanoen herkän kauniit ja tummanruskeat

aapee
Jos valo ei osu silmiin niin niillä on tapana näyttää tummemmalta.

Yhteistyössä