Onko tämä plussa vai haamu? sis.kuvan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie näen tossa kuvassa viivan paikalle "painaumaviivan".Mut testaa ihmeessä uudestaan :hug: . Kuvasta ei välttämättä aina saa niin selvää, joten se voi näyttää luonnossa paljon vahvemmalta se viiva.

Kyllä toi taitaa olla vaan selvä viivanpaikka.
Ja on toki tilanteita missä on muuttunutkin plussaksi mut mä olen ton vuoden yrityksen aikana saanut lukuiset viivanpaikat noilla testeillä enkä vauvaa joten en luottais noihin, tosi huonoja testejä just ton viivanpaikan näkymisen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Looris:
Mie näen tossa kuvassa viivan paikalle "painaumaviivan".Mut testaa ihmeessä uudestaan :hug: . Kuvasta ei välttämättä aina saa niin selvää, joten se voi näyttää luonnossa paljon vahvemmalta se viiva.

Juu, on luonnossa hitusen vahvempi ja selkeämpi. Kuvassa näyttää niinkuin häviäisi tuo loppupää viivasta.

Kyllä siinä jotain näkyy, mutta on kummallisesti vinossa että onkohan oikeasti viiva? Jos on, olet kyllä raskaana. Tollaisen testin tollaisella viivalla olen tehnyt 2 kertaa itekin kahdessa edellisessä raskaudessa ja näyttää samalta merkiltä. Tosin mulla meni tosta viikko ennen kun näkyi kunnon viiva. Jos huomenna aamullakin saat jotain näkyviin, oot raskaana. Eihän noissa testeissä näy yhtään mitään jos ei raskaushormonia ole veressä.

Kiitos kaikille! Mulla on tuollainen samanlainen testi vielä kaapissa, että jospa sen tekisin jo huomenaamuna ja jos siihen tulee jotain viivaa, niin haen sitten apteekista "kunnon" testin ja teen sunnuntaina tai alkuviikosta. *huh, jännittää*

Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Minun tuollainen testi ryömii lattialla:D Ihan selvä plussa kun osaa vaan katsoa!!

Samat sanat. Kyllä siinä viiva näkyy. Viivanpaikassa ei olisi punaista väriä. Ihan yhtä luotettavia nuo liuskatestit ovat kuin muutkin. Sellaisillahan neuvolassakin testataan.

Yhteistyössä