Haamu vai ei????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandaali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sandaali

Vieras
Jaiks.

Tälläinen viiva ilmestyi Predictor testiin. Mitä mieltä olette, onko plussa vai haaveilenko vain?

Onhan toi aika ohut ja haalea... Mutta näkyy kyllä ihan tihrustamatta. En kyllä muista, että Predictorilla olisin ennen moiseen viivanpaikkaan törmännyt.

Aijaa.com - 10060036

Oon pyöritellyt tuota nyt puolituntia kädessä eikä se oo siitä miksikään muuttunut. Viiva pärähti siihen kutakuinkin heti.

Vaikea vaan uskoa, sillä tällä viikolla tuli ihan ajallaan vuotoa, mutta jotain outoa siinä oli ja siksi testasinkin. Kuvottavaa oloakin on pukannu jo muutaman päivän.

Maira mitä tarkoittaa jämäviiva?

Jollei vuoto ollut kuukautiset niin nyt kp 35/28.

Että sulla on ollut ns. kemiallinen raskaus ja tuo viiva on nyt vaan häivähdys siitä että jotain oli melkein tapahtumassa... : /

Eli testaa parin päivän päästä uudestaa et näät mihin toi viiva kehittyy ja käytä samanmerkkistä testiä, toivon kaikesta sydämmestäni et olet oikeasti raskaana!

Ookoo, ei siis auta muu kun odottaa ja testailla myöhemmin uudestaan.

Kuinka kauan tälläinen kemiallinen raskaus voi näkyä raskaustestissä? Ei kai tässä ajassa vielä kovin paljoa raskaushormonia ole ehtinyt kehittyä? Nythän on mennyt jo 7 päivää siitä kun vuoto alkoi.

Sandaali - dippaile vaikka parin päivän päästä..ja suositteleisin heti kättelyssä toisen merkkistä testiä.
Predictor ei ole ollut kovasti suosiossa - jos käyt googlettelemassa, saat syyn selville:vampire:..

Pregcheck on edulinen ja luotettava testi(liuska/puikko)jota myy mm. City market ja Prismat!:wave:

Niin..näen kyllä s e l k e ä n viivasen siun testissä..mutta vielä en hurraisi - sen verta surkea on tuo testi ollut käyttäjilleen.
-->viiva tullut testiajalla, joka EI ole kuitenkaan merkinnyt tärppiä..

Ps. testi saattaa myöskin reagoida kohonneeseen LH-hormoniin..siullahan oli Kp7?..
..tämä yllättävän yleistä ja itselläni käynyt muutaman kerran samoin(testasinkin "ilmiötä" kolmen kierron verran)

Viimeksi muokattu:
Miten ärsyttävää. Testi voi siis näyttää plussaa tai negaa, oli sitten raskaana tai ei. Mä pahaa pelkään, että kyseessä oli tuo Mairan mainitsema kemiallinen. Mulla oli kyllä vuotoa useamman päivän ajan, mut kuten sanoin, ihan normaalilta kuukautisvuodolta se ei kyllä tuntunu. Ja mistä tää kuvotus sitten tulee?

Mulla on aika myöhäinen ovulaatio, yleensä about kp 17. Voisiko nuo LH-hormoonit olla jo nyt niin koholla?

Jos sulla on ollu kemiallinen raskaus/alkuraskauden keskenmeno niin vuoto on silloin yleensä runsaampaa kuin kuukautiset. Jos sulla on ollu niukkaa vuotoa niin se on melko yleistä/normaalia alkuraskaudessa. Tuo keskenmeno voi näkyä testissä jopa kaks viikkoa, näin mulle on gynelääkäri kertonu.
Jos sulla on ylimäärästä rahaa taskunpohjalla niin mee käymään yksityisessä ultrassa, siinä selviää näkyykö kohdussa mitään. Tai sit soita neuvolaan ja pyydä verikoetta, hormooniarvoista voi myös päätellä mihin suuntaan raskaus on menossa.

No enhän mä jaksanu paria päivää oottaa vaan tein uuden testin jo tänään.

Aijaa.com - 10062869

Hailakkahan tuo on edelleen, mutta huomattavasti paksumpi kuin eilinen. Toisaalta eihän tuo viivan paksuus kaiketikaan mitään tarkoita, vai? Myös kontrolliviiva on tässä vahvempi kuin eilisessä, ainakin nyt näyttää siltä, en tiedä muuttuuko se ajan kanssa. Predictorithan on kuitenkin nimenomaan tehty säilytettäviksi että voi sitten tökkää sen tikun jonnekin vauvakirjan väliin.

Kevyttä öllötystä ollu koko päivän ja valkovuotoakin lurahti housuun. Ettei noi tikut kuitenkin olisi keksinyt nuo viivat ovulaatiosta. Mutta jos on, niin johan on ihme kierto tulossa...

No, keskiviikkona olen menossa gynelle joka tapauksessa, silloin viimeistään taitaa saada tuomion.

Tai jos sittenkin kävisi ostamassa vielä yhden testin huomisaamuksi :D

Yhteistyössä