Kokemusta, ONKO TÄMÄ PLUSSA ????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äidiksikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, selkeä plussahan tuo on, kun mikä! ;) Onnea pitkän yrityksen jälkeisestä plussasta! Tiedän tunteesi tällä hetkellä... ;) Meilläkin tehtiin tuota omaa "haamua" kolme vuotta. :whistle:

mulla ollut kaikki tollaisia haaleita, kerran testasin yli puoli vuotta vanhalla euromarketin testillä, kun en jaksanut lähtee kauppaan ja just samanlaisia ollut joka kerta. onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Äidiksikö:
Hyvin hyvin haalea haamu.. vai onko?
Kuukautiset piti alkaa tänään..

http://www.aijaa.com/v.php?i=803225.jpg

Hyi pese kädet! Sulla on kamalan näköset kynnenaluset!

Niin ja onneksi olkoon! :D

Onnea vaan! Eiköhän se ole ihan totta. Ja huh(vierailija)lle tiedoksi, että puhtaatkin kynnenaluset värjääntyvät usein likaisen näköisiksi esim. marjoja peratessa.

Alkuperäinen kirjoittaja onnea:
Alkuperäinen kirjoittaja oma kokemus:
Mun mielestä ei plussa, koska testissä yleensä lukee selvällä suomen kielellä, että testi on plussa jos on kaksi selvää viivaa. Tuo toinen ei ole selvä viiva. Itselläni näytti kolme testiä juuri noin, ennen selviä viivoja. En ollut raskaana silloin.

no sulla saattoi käydä siinä varhais vaiheessa keskenmeno jota luulit tavallisiksi menkoiksi..aika harva kun tietää noin varhain olevansa raskaana vaikka ois testannut,mutta negaa näyttänyt...

Mun mielestä siinä kyllä lukee, että viivan tummuudella ei ole merkitystä, kunhan siinä on viiva. Mulla on ollu toisesta haaleempikin viiva kun tossa kuvassa ja plussa oli.

Kyllähän tuo ihan selkeä plussa :) Sillä viivan tummuudella ei tosiaan ole mitään väliä, koska pääasiahan on, että jos ei ole istukkahormonia pissassa, ei tule testiin minkäänlaista viivaa. Mutta tietty oman mielenrauhan vuoksi voipi tehä uuden testin myöhemmin. Ite sain tuollaisen viivan kaks vuotta sitten, enkä edes testaillut uudelleen.

Tuohan on SELVÄ plussa. Meillä oli 2 vuotta yritystä takana ja tein 3 paljon haaleampaa plussaa jotka hädin tuskin erotti ja olin raskaana. Neljäs testi vasta näytti kunnon plussan ja uskoin. ONNEA PALJON!! Sinulla sisälläsi kasvaa pieni ihminen, usko pois :flower: :heart: =)

Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea:
Alkuperäinen kirjoittaja oma kokemus:
Mun mielestä ei plussa, koska testissä yleensä lukee selvällä suomen kielellä, että testi on plussa jos on kaksi selvää viivaa. Tuo toinen ei ole selvä viiva. Itselläni näytti kolme testiä juuri noin, ennen selviä viivoja. En ollut raskaana silloin.

no sulla saattoi käydä siinä varhais vaiheessa keskenmeno jota luulit tavallisiksi menkoiksi..aika harva kun tietää noin varhain olevansa raskaana vaikka ois testannut,mutta negaa näyttänyt...

Mun mielestä siinä kyllä lukee, että viivan tummuudella ei ole merkitystä, kunhan siinä on viiva. Mulla on ollu toisesta haaleempikin viiva kun tossa kuvassa ja plussa oli.

Nimenomaan siinä lukee, että viivan tummuudella ei ole väliä. Ei se anna sitä haaleakaan plussaa jos ei ole raskaana. Ja ap:lla raskaus on niin alussa ettei sitä hormonia ole paljon elimistössä.

MUN MIELESTÄ ON.. Mutta tee uusi muutaman päivän päästä! Mulla oli ihan samanlainen, kun tein testin sillon kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Todellakin raskaana olin:)Ja testissä sanotaan että ei tarvitse olla yhtä tumma viiva.

Yhteistyössä