Onko tämä plussa vai haamu? sis.kuvan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=3740259.jpg

valitan huonoa kuvaa.

Viiva ilmestyi testiin heti n. 30-40s. kuluttua, mutta on kovin haalea. Voiko viivanpaikka tulla testiin heti noin? Vai onko tämä plussa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Liekö unihiekkaa vielä silmissä, mutten erota tuosta oikein minkäänlaista viivaa (edes haamua) :/ Millä kp:llä testasit? Joko menkat on myöhässä?

Mie näen jotain. Joko haamu tai viivanpaikka.

Minä kyllä näen tuossa punertavan viivan. Parhaimman ja luotettavimman tuloksen saat testaamalla vaikka huomenaamuna uudelleen. Epäilen kyllä plussaa jos tuli noin nopsaan testaamisesta :wave:

Liekö unihiekkaa vielä silmissä, mutten erota tuosta oikein minkäänlaista viivaa (edes haamua) :/ Millä kp:llä testasit? Joko menkat on myöhässä?

en nähny minäkään mitään. :snotty:

Mulla oli viime viikolla keskiviikosta-perjantaihin muka menkat. Normaalisti mulla kestää ne 5-6 vrk, kun nyt kesti vain noin vähän aikaa. Ja oli muutenkin oudot. Huvikseni sitten kuitenkin tänään testasin, kun noita testejä kaappiin oli jääny. (Raskautta ei ole kyllä yritetty) Toinen testi löytyy vielä, pitänee vissiin sunnuntaina tai maanantaina tehdä se, vai miten kauan kannattaa odottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haamu on.. tollasia mä ainakin oon testannut aina alussa:)

Huih =) Tosiaan raskautta ei ole yritetty, mutta vauva olisi enemmän kuin tervetullut (ei olisi ensimmäinen, kaksi löytyy jo )

Yritän malttaa odottaa ainakin sinne sunnuntai-aamuun ennen kuin teen sen toisen.

Yhteistyössä