Tämä
ja
Tämä ovat minun painajaisiani.:$ En tiedä miten yleistä tuo on, että hiukset eivät enää kasvaisivat tai ettei kampaaja kunnioittaisi yhtään asiakkaan toiveita.
Inhoan sitä ettei kampaaja kunnioita asiakkaan toiveita, olen sen monta kertaa joutunut kokemaan
. Sen vuoksi uudelle kampaajalle mennessäni kerron pari horror tarinaa ko. tilanteista muiden kampaajien kynsissä (kerran yksi vetäisi saksilla otsatukan mulle, raks, ja "kysyi" että laitetaanko näin :O..öööö ei....), vähän niinkuin ohimennen ja nätisti. Tuo on vähän rajoittanut kampaajien oman mielivallan käyttöä.
Mulla on ollut lähes aina pitkät hiukset, ja viimeksi menin kampaajalle sillä ajatuksella, että haluan vain siistiä latvat "rikotusti". Kampaaja alkoi yrittämään puhua mua ympäri lyhyiden hiusten leikkuuseen kehuen kauheasti, että: "tää kyllä sopis sulle toosi hyvin", ja rankutti että leikataanko, että et tule katumaan. No mä sitten loppupelissä myönnyin, että o.k, anna mennä, kun puhui vaan vähän leuan alle- tyylistä. Nooooooh, kyni sitten niskavillat täysin lyhyiksi, ja mä vähän nieleskelin siinä kauhuissani
. Sitten vaan kiitti ja heippa, ja kotiin harmittelemaan.
Tyyli oli kyllä ihan kiva, eteenpäin piteni, ja nyt kun ovat kasvaneet vähän, niin alkaa olla aika passeli, enkä taida tästä kovin paljon pidempiä hiuksia enää haluta. Mutta muutos oli melkoisen radikaali, että sain puolitutuiltakin (mm. opettajalta) kommentteja että johan oot muutoksen tehnyt
.
Pitkiä hiuksia on ärsyttävä kuivata ja laittaa, samoin uinnin jälkeen ovat inhottavan tuntuiset, ja jos kuivuvat ilman kuivausta, tukka on kun ekaluokkalaisella....mulla siis. Pidän siis näistä puolipitkistä, vaikka ajatuksena sellainen on hölmö että kun tulee "vanhaksi", niin "pitäisi" olla lyhyet hiukset, siihen en yhdy. Enkä siihen että nainen on näyttävä vain pitkillä hiuksilla.