Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

  • Viestiketjun aloittaja santsu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja isopyllypupu:
Heippa!
Täällä kans yksi iso immeinen Porista (ap huom! :) ) Tällä hetkellä painoa 90 kiloa, pituus 169 cm. Lähtöpaino (kolme vuotta sitten) 120 kiloa.
Kiva lukea muiden kokemuksia, itse olen tälläinen ikuinen laihduttaja.
Meillä mies ja lapsi 1 v normaalipainoisia, äiskä ainoastaan mussuttaa ihan liikaa kaikkea...
Ja kerhoon liittyisin minäkin mielelläni =)
Moi, olen ap. Laitanpa heti hakemuksen ko kerhoon!
 
peehonen
Alkuperäinen kirjoittaja Tiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
mie olen kokoa varmaan xxxxxxl eli painan yli 200kg ja pituutta yli 180kg. Että vielä teitäkin kaikkia isompi olen :( :)
Et sentään kaikkia. Minä olen 179cm pitkä ja painan noin 230kg tällä hetkellä.
"kiva" että meitä on muitakin. Miten sä kestät nämä helteet? Pienenkin liikkeen kun tekee niin hikoilee kun sika kotonaan jossa sisälämpö tällä hetkellä 30 astetta. Mistä ostat vaatteesi? Mä tilailen callbesiltä ja ellokselta, elloksen vaatteet vähän liian tätimäisiä mutta ainakin mahtuu päälle.
Meillä on onneksi sellainen talo jossa on ihanan viileää sisälläkin aina, joten tämä pelastaa minun kesäni :) Ja tosiaan helteessä en viihdy lainkaan vaan olo on tosi tukala heti. Samoista paikoista minäkin vaatteeni hankin. Onko sinulla sähköpostiosoitetta? Olisi mukava jutella kanssasi enemmänkin, kun kerrankin OIKEASTI kohtalotoverin löytää :)
Olispa munkin asunto viileä, mutta ei. Onhan mulla sähköposti, mietin vaan että viitsinkö sitä tänne laitella. Mutta laitan tuollasen mitä käytän harvemmin, voin sitten antaa sen mitä useammin käytän niin sitten meilissä :) winniethepooh81@live.fi. Olis tosiaan kiva jutella enempikin. :)

 
Minä myös isompi tyttö :D
Jotenkin näiden raskauksien myötä kiloja on vain kertynyt, hoitovapaalla ollessa kotona mussuttelen pitkin päivää mitä vain. kaukana on ne ajat jolloin mahtui M-koon paita päälle ja portaatkin loikittiin 3. krs iloisin ja kevein askelin...
 
Ylipaino 50 kg
Alkuperäinen kirjoittaja lihapulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Te keillä on lapsia niin minkä kokoisia he ovat? Mimmoista ruokaa teillä syödään? Mistä teidän lihavuus johtuu? Sairaus, lääkitys, syöminen, masennus?
Oletteko koko aikuisiän olleet lihavia? Onko vanhempanne lihavia?
En syö lämmintä ruokaa ollenkaan kotona, vain voileipää, ranskalaisia, sipsejä, keksejä, suklaata. Joskus teen salaatteja.

Lihavuus johtuu edellämainitusta ruokavaliosta. Syön yksinäisyyteen, kyllästymiseen, telkkaa katsoessa, palkinnoksi, lohdutukseksi.

Oon ollut lihava kaksikymppisestä. Vanhemmillani on ollut vaihtelevasti ylipainoa, isälläni lähinnä kaljakeissi, äidillä joskus enemmän joskus vähemmän. Nykyään ovat molemmat normaalipainossa.

Kerrankin joku (muukin kuin minä) lihava, joka myöntää syövänsä lähes vain herkkuja ja epäterveellistä. Yleensä ylipainoiset väittävät syövänsä "tavallista kotiruokaa" ja pipertävät työpaikoilla salaattia. Ja salaperäisesti silti lihovat edelleen...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Te keillä on lapsia niin minkä kokoisia he ovat? Mimmoista ruokaa teillä syödään? Mistä teidän lihavuus johtuu? Sairaus, lääkitys, syöminen, masennus?
Oletteko koko aikuisiän olleet lihavia? Onko vanhempanne lihavia?
Lukematta koko ketjua, päätin vastata tähän.

Mä olen siis n. 165cm ja n. 100kg.

Mulla paino nousi e-pillereistä tosi paljon, enkä saa painoa tippumaan kuin siihen saakka mikä on tullut pillereiden jälkeen, eli n. 10kg. Sen alle ei tahdo mennä millään.

Lapset normaali mitoissa. Normaalia kotiruokaa syödään, vähä rasvaista ja -suolaista, salaattia lähes joka aterialla, jos ei ole salaattia, on kurkkua, tomaattia ym. kuitenkin.

Mulla vanhemmat myös ylipainoisia, mutta heillä se johtuu ihan ruokailutottumuksista.. :whistle:
 
ei missään nimesä mustana
mä painan 119kg ja olen 163 cm. Käytän housuja kokoa 54-56 ja paidat pitää olla sit 58-64 kun tykkäänt että on pituutta ja leveyttä. Tilaan yleensä celbesiltä vaatteet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas ihmettelen, miten teillä on noin pieni vaatekoko, myös sillä joka oli yli 90 kg ja vaatekoko vain xl... Itellä pituus 170, paino 85 ja koko pitää olla 48, 46 mahtuu vain harvoin. Voi tietty vaikuttaa, että ostan vaatteet normaalimallistosta, en "isojen tyttöjen", ja yleensä H&M:ltä, jossa xxl on mulle sopiva.
Kai silläkin on väliä, miten paino on jakautunut, vartalonmallista, ja siitä suosiiko istuvia vai löysiä vaatteita. Olen 170 cm pitkä, ja käytin kokoja 44-48 kun olin noin 95-100 kg painava. Silloin ei tainnut vielä noita plussamallistoja juuri ollakaan, että ihan normimallistoja olivat. Nyt kun katsoo vanhoja valokuvia, niin olisin voinut usein valita ehkä kokoa pienemmät vaatteet, esim. neuleista, mutta olin jotenkin niin paniikissa sen suhteen, että ei yksikään makkara vahingossakaan näkyisi :D
 
Tiisa
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
mie olen kokoa varmaan xxxxxxl eli painan yli 200kg ja pituutta yli 180kg. Että vielä teitäkin kaikkia isompi olen :( :)
Et sentään kaikkia. Minä olen 179cm pitkä ja painan noin 230kg tällä hetkellä.
"kiva" että meitä on muitakin. Miten sä kestät nämä helteet? Pienenkin liikkeen kun tekee niin hikoilee kun sika kotonaan jossa sisälämpö tällä hetkellä 30 astetta. Mistä ostat vaatteesi? Mä tilailen callbesiltä ja ellokselta, elloksen vaatteet vähän liian tätimäisiä mutta ainakin mahtuu päälle.
Meillä on onneksi sellainen talo jossa on ihanan viileää sisälläkin aina, joten tämä pelastaa minun kesäni :) Ja tosiaan helteessä en viihdy lainkaan vaan olo on tosi tukala heti. Samoista paikoista minäkin vaatteeni hankin. Onko sinulla sähköpostiosoitetta? Olisi mukava jutella kanssasi enemmänkin, kun kerrankin OIKEASTI kohtalotoverin löytää :)
Olispa munkin asunto viileä, mutta ei. Onhan mulla sähköposti, mietin vaan että viitsinkö sitä tänne laitella. Mutta laitan tuollasen mitä käytän harvemmin, voin sitten antaa sen mitä useammin käytän niin sitten meilissä :) winniethepooh81@live.fi. Olis tosiaan kiva jutella enempikin. :)

Kiitos! Kirjoitinkin jo sinulle sen verran, että saadaan osoitteet puolin ja toisin muistiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja bfg:
Alkuperäinen kirjoittaja treMAMMA3:
täällä myös samoissa lukemissa oleva mamma :D 170cm ja n.110kg varmaankin hyvä veikkaus nyt painolle. Puntarilla tullut viimeksi käytyä 8kk sitten jälkitarkastuksessa B)

Pudotus nyt kyllä myös mielessä ollut, mutta jotenkin vaan niin vaiketata aloittaa ja sitten ylläpitää :ashamed: Lapsena olin aina laiha, siinä sitten 13v alkoi paino lisääntyä..herkut alkooi maistumaan jne! Ja sama homma edelleen :snotty: joka pvä tulee vedeltyä millon mitäkin ja sitten taas kaduttaa kun ees tuli syötyä :/

Lapsia on 3 ja kaikki ihan normaaleissa mitoissa, mies ehkä aavistuksen ylipainon puolella :xmas: omasta mielestä normaalia ruokaa syödään, ne on ne herkut; sipsit ja karkit ym. sokerimehut jotka pitää painon isoissa lukemissa.

Mulla koot heittelee 48-54..kun paidat oltava isoja 2xl noin kun rinnan koko on I tai J :kieh: prkel sentään..liivejäkään tahdo saada mistään ja sit maksavat maltaita :eek:
mistä saat isoja liivejä?tai siis ostat?kun mulla ei meinaa e kuppi riittää tai sitten niissä ei oo ympärysmittaa tarpeeksi
johan tännekin oli eksynyt hieman arveluttavia kommentteja :kieh:
mutta sinulle, usein en ostakaan mutta viimeksi change nimisestä löysin..heillä isoin koko tuo J. ympärys mulla 95, mutta jatkopaloillahan vaa pidennettyä!!! :wave:
 
hm

En halua provosoida mutta JOS haluaisitte laihduttaa vaikka terveydellisten syiden takia, eikö se olisi ihan älyttömän helppoa? Pari suklaalevyä pois päivän ruokalistalta jne? Tai margariinikilo leipäviipaleelta? Ellei ole sairautta taustalla niin tosi paljon/kaloripitoistahan pitää syödä että pääsee noihin lukemiin. Itse olen 174/66 ja pidän itseäni vähän pulleana. Voisin hyvin olla laihempi jos pienentäisin annoskokoja ja luopuisin nameista mutta se veisi aikaa.

Eli ajan takaa tällä sitä, että jos on tosi lihava eikä onnellinen, niin eikö sitten ole ihan sikahelppo laihduttaa? Jättää vain pois ison osan ylimääräistä roskaruokaa ja jos mahalaukku on suurentunut, laittaa sinne herkkujen tilalle vaikka pari tuorekurkkua päivässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
En halua provosoida mutta JOS haluaisitte laihduttaa vaikka terveydellisten syiden takia, eikö se olisi ihan älyttömän helppoa? Pari suklaalevyä pois päivän ruokalistalta jne? Tai margariinikilo leipäviipaleelta? Ellei ole sairautta taustalla niin tosi paljon/kaloripitoistahan pitää syödä että pääsee noihin lukemiin. Itse olen 174/66 ja pidän itseäni vähän pulleana. Voisin hyvin olla laihempi jos pienentäisin annoskokoja ja luopuisin nameista mutta se veisi aikaa.

Eli ajan takaa tällä sitä, että jos on tosi lihava eikä onnellinen, niin eikö sitten ole ihan sikahelppo laihduttaa? Jättää vain pois ison osan ylimääräistä roskaruokaa ja jos mahalaukku on suurentunut, laittaa sinne herkkujen tilalle vaikka pari tuorekurkkua päivässä.
Joo, ja alkoholistihan voi jättää sen huikan ottamatta ihan tosta vaan.
Mielestäni lihavuutta lähdetään hoitamaan aivan väärin. Ruokavalion ja liikunnan kautta (toimii joillakin), mutta unohdetaan henkinen puoli.
Ja kyllä olen ylipainoinen,REILUSTI.
 
pieni ja siro
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
mie olen kokoa varmaan xxxxxxl eli painan yli 200kg ja pituutta yli 180kg. Että vielä teitäkin kaikkia isompi olen :( :)
Hui... pelottavaa...saatko mistään apua tilanteen korjaamiseen?
Onhan sitä vaikka mitä yritetty, ei vaan auta. Itse sopeutunut tilanteeseen, joskus teen sen elämäntapamuutoksen mutta elämä on tällä hetkellä muutenkin yhtä taistelua niin ei ole nyt voimaa siihen. Mutta vielä se pvä tulee :)
Oletko miettinyt sitä leikkausta? Ainakin kriteerit täyttyisi.
Lääkärin mukaan liian suuri leikkaukseen ja toisekseen pelkään leikkausta niin paljon että siihen en taida ikinä mennä. Olen sitä miettinyt ja paljon, mutta... pelottaa liikaa ja en ole vielä valmis siihen näin alle 30-kymppisenä.
Eikö elämä valu hukkaan noin valtavan isona? Ja nuorikin vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
En halua provosoida mutta JOS haluaisitte laihduttaa vaikka terveydellisten syiden takia, eikö se olisi ihan älyttömän helppoa? Pari suklaalevyä pois päivän ruokalistalta jne? Tai margariinikilo leipäviipaleelta? Ellei ole sairautta taustalla niin tosi paljon/kaloripitoistahan pitää syödä että pääsee noihin lukemiin. Itse olen 174/66 ja pidän itseäni vähän pulleana. Voisin hyvin olla laihempi jos pienentäisin annoskokoja ja luopuisin nameista mutta se veisi aikaa.

Eli ajan takaa tällä sitä, että jos on tosi lihava eikä onnellinen, niin eikö sitten ole ihan sikahelppo laihduttaa? Jättää vain pois ison osan ylimääräistä roskaruokaa ja jos mahalaukku on suurentunut, laittaa sinne herkkujen tilalle vaikka pari tuorekurkkua päivässä.


174/66!! :LOL: :headwall: :LOL: :headwall: :LOL: :headwall:


Olisiko tässä se esimerkki miksi kerhoa aloitte perustaa?
Tässä on ainakin syy miksi haluan keskustella suljetussa kerhossa näistä asioista.. :)
Laitoin yv:tä tulemaan, haluan mukaan myös! :wave:
 
pöö
Alkuperäinen kirjoittaja millinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
En halua provosoida mutta JOS haluaisitte laihduttaa vaikka terveydellisten syiden takia, eikö se olisi ihan älyttömän helppoa? Pari suklaalevyä pois päivän ruokalistalta jne? Tai margariinikilo leipäviipaleelta? Ellei ole sairautta taustalla niin tosi paljon/kaloripitoistahan pitää syödä että pääsee noihin lukemiin. Itse olen 174/66 ja pidän itseäni vähän pulleana. Voisin hyvin olla laihempi jos pienentäisin annoskokoja ja luopuisin nameista mutta se veisi aikaa.

Eli ajan takaa tällä sitä, että jos on tosi lihava eikä onnellinen, niin eikö sitten ole ihan sikahelppo laihduttaa? Jättää vain pois ison osan ylimääräistä roskaruokaa ja jos mahalaukku on suurentunut, laittaa sinne herkkujen tilalle vaikka pari tuorekurkkua päivässä.


174/66!! :LOL: :headwall: :LOL: :headwall: :LOL: :headwall:


Olisiko tässä se esimerkki miksi kerhoa aloitte perustaa?
Tässä on ainakin syy miksi haluan keskustella suljetussa kerhossa näistä asioista.. :)
Laitoin yv:tä tulemaan, haluan mukaan myös! :wave:

Tämähän se ;)

 
En jaksanut koko ketjua lukea. Mikä kerho teillä on? Itse olen kooltani 176/99.
Ennen miestäni olin hoikempi, mutta ylipainoa oli siltikin. Silloin painoin vähä alle 80.
Ennen kävelin joka paikkaan ku ei oo korttia. Muttaku tuo mies tuli, niin kävelyki jäi vähemmälle.
Niin sanottuja rakkauskiloja tuli. :)

 
Haluuks muut olla isoja?
Onko täällä muita PLUS SIZE - naisia ketkä ei haluakaan kovin laihduttaa, on ihan ok olla ISO

Itse olen 170/95 , ok no en niin iso kuin osa teistä mutta XL kuitenkin. Olen yrittänyt laihdutttaa lukemattomia kertoja lähinnä vain siksi että NIIN KUULUU TEHDÄ.
Oikeesti sillä ei ole väliä. Isoille naisille on ihania vaatteita ja voi myös näyttää hyvälle :)
 
pieni ja siro
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
mie olen kokoa varmaan xxxxxxl eli painan yli 200kg ja pituutta yli 180kg. Että vielä teitäkin kaikkia isompi olen :( :)
Et sentään kaikkia. Minä olen 179cm pitkä ja painan noin 230kg tällä hetkellä.
"kiva" että meitä on muitakin. Miten sä kestät nämä helteet? Pienenkin liikkeen kun tekee niin hikoilee kun sika kotonaan jossa sisälämpö tällä hetkellä 30 astetta. Mistä ostat vaatteesi? Mä tilailen callbesiltä ja ellokselta, elloksen vaatteet vähän liian tätimäisiä mutta ainakin mahtuu päälle.
Luulisi tuossa painon tippuvan ainakin nesteiden verran kun niin paljon hikoaa. Itsellä tuppaa talvisin vähän paino nousta mutta kesä ja jos vielä lämmin laihduttaa varmasti vaikka en juuri hikoo kuin silloin kun ukkosta ilmassa.
 
MIetin vain
Minua kiinnostaa tietää ne ruokamäärät, mitä 200 kiloinen syö päivässä. Kuinka monta kaloria se "vaatii".

Itse joskus pahana ahmimispäivänä yltänyt 3500 kcal saldoon. Riittäskö tuo siihen et lihoo 200 kiloiseksi?
 

Yhteistyössä