Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

  • Viestiketjun aloittaja santsu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lihapulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa, muitakin =) 162 cm ja 93 kg täällä, koko 50.

Mä tilaan kans briteistä, yours clothingilta, vaatteita. Siellä on selkeet taulukot että mikä eu-koko vastaa brittikokoja, ja aika edullisia kamppeita on siellä ;)
Miten sulla on noin iso vaatekoko vaikka ollaan saman mittaisia ja oot vielä kymmenen kiloa mua hoikempi? Mulla on housuissa 48 ja paidoissa 44,, joskus 46. Läskit on kertynyt joka paikkaan, maha on iso.
mä olen 165cm ja 69kg eli just ja just normaalipainoinen (nykyään) eikä mulle mahdu monien kauppojen mallistoista kokoa 44 olevat paidat edes kiinni :eek:
joten aivan hyvin voi joku tukevampi olla kokoa 50
 
persevä
Olin 6-vuotiaana kuusi viikkoa mummulassa putkeen, vanhemmat ei käyneet (tämä oli siis 60-luvulla). Koti-ikävää en tuntenut, mutta olin lihonut tuona aika KUUSI KILOA! Koululaisena olin pyöreä. Rippikoulukesänä olin 174 cm pitkä ja painoin hirveät 69 kiloa - tietosanakirjassa oli, että tuon pituisen ihannepaino on 66,6 kiloa; siis olin läski omasta mielestä. Laihdutin olemalla syömättä painoni 59 kiloon. Odotin sitä päivää, että saa taas syödä - loput arvaattekin...

Paino pysyi vuosia 70-75 kilon välillä. Sitten, kun muutin työn perässä vieraaseen kaupunkiin, tuli yli kymmenen kiloa lisää, jonka sain pudotettua. Raskausaikana loppusuoralla painoin 100 kg. Muutama eka viikko synnytyksen jälkeen paino tippui hurjaa vauhtia, mutta sitten lihoin 10 kiloa 10 viikossa! Ja joka päivä tein parin tunnin vaunulenkin.

Nyt olen 125 kiloa. Syön ihan tavallista kotiruokaa, annokset on vissiin liian isoja. Karkinsyönnin lopetin vuosia sitten. Alkoholia juon 2-3 pulloa olutta muutaman kerran vuodessa. Hamppareista ja pitsoista en oikein tykkää. Tykkään leipomisesta ja syönkin niitä tuotoksia. Liikkua pitäisi enemmän, mutta kesäisin pyöräilen työmatkat yht. 10 km päivässä. Tunnesyöppö tosin olen, allapäin menee ruisleipää ja juustoa.

Minua kans ihmetyttää, että hoikat luulevat kaikkien mättävän epäterveellistä kaksin käsin suuhun. Yhdessä omenassa on 40 kaloria, joka päivä syötynä tuo määrä lihottaa vähän yli kaksi kiloa. 20 vuodessa painonlisäys on sitten yli 40 kiloa.

Painosta riippumatta olen aina tuntenut itseni läskiksi. Joitain vanhoja valokuvia kun katsoo, niin ihan tavallisen kokoinen olin.
 
peehonen
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
mie olen kokoa varmaan xxxxxxl eli painan yli 200kg ja pituutta yli 180kg. Että vielä teitäkin kaikkia isompi olen :( :)
Et sentään kaikkia. Minä olen 179cm pitkä ja painan noin 230kg tällä hetkellä.
"kiva" että meitä on muitakin. Miten sä kestät nämä helteet? Pienenkin liikkeen kun tekee niin hikoilee kun sika kotonaan jossa sisälämpö tällä hetkellä 30 astetta. Mistä ostat vaatteesi? Mä tilailen callbesiltä ja ellokselta, elloksen vaatteet vähän liian tätimäisiä mutta ainakin mahtuu päälle.
Luulisi tuossa painon tippuvan ainakin nesteiden verran kun niin paljon hikoaa. Itsellä tuppaa talvisin vähän paino nousta mutta kesä ja jos vielä lämmin laihduttaa varmasti vaikka en juuri hikoo kuin silloin kun ukkosta ilmassa.
Voihan sitä kesäsin juuri hikoamisen takia laihtuakkin, mutta ei se näy kun on massaa niin paljon ja laihalla ihmisellä se nyt näkyy paljon selvemmin.

 
peehonen
Alkuperäinen kirjoittaja MIetin vain:
Minua kiinnostaa tietää ne ruokamäärät, mitä 200 kiloinen syö päivässä. Kuinka monta kaloria se "vaatii".

Itse joskus pahana ahmimispäivänä yltänyt 3500 kcal saldoon. Riittäskö tuo siihen et lihoo 200 kiloiseksi?
No siis se että lihoo 200kiloseksi ei johdu aina pelkästä ruokavaliosta. Ei me mitään 10000 kaloria päivässä syödä, tai no mä en syö. Voin puhua vain omasta puolestani. Se on väärä kuvitelma että mä vain söisin jumalattomia annoksia kokoaja, tänään olen esim syönyt eka päivällä siinä 3-4dl italianpataa, lasi rasvatonta maitoa, mansikkatuutti, 2 vaaleata leipää jossa vähän margariinia ja 2 leikkelemakkaraviipaletta per leipä, 3 riviä maraboun suklaata ja paljon fun light mehua. Joinain päivinä syön karkkia enemmän mutta yleensä vain tuon pari riviä suklaata nykyisin. Ennen söin suklaata enemmänkin, mutta en tyyliin levyä joka päivä.

Itselläni on todella aineenvaihdunta ja kun kävin pari kk sitten ravitsemusterapautilla, niin se oli sitä mieltä että elimöstöni on säästöliekillä ja antain ohjeet miten syödä että täyttyy 3500 kaloria päivässä. Tämän painoinen saa siis ysödä tuon 3500 kaloria silloin kun laihduttaa. Mutta mulla ei ole varaa syödä kahta kertaa lämmintä ateriaa päivässä + leipää joka aterialla yms. Voin jakaa ne yhden aterian minkä syön kahteen ateriaan, mutta se on silloin liian vähän kaloreita per pvä. Ja raha-tilanteen takia en voi syödä terveellisesti. Ja ostan yhden suklaalevyn per vko, joten turha sanoa että sillä rahalla voisi ostaa kasviksia ja hedelmiä. Joskus ostan kurkun tai hedelmiä tai lehtisalaatti, mutta jos ruokabudjetti on 25e per viikko niin siitä ei montaa 1e maksavaa lehtisalaatti osteta.

Joten, ei kaikki syömisellä itseään lihota. Siis sillä että vetäis roskaruokaa ja karkkeja joka päivä.

 
Kerta kiellon päälle :) Lähden siis lomailemaan, joten viikonloppuna olen täällä jälleen. Pari hakemusta on tälle aamulle hyväksytty, eikä yksityisviestejä nyt näy. Mutta molempia saa laittaa, hyväksyn ne sitten viikonlopun aikana! Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!! :flower:
 
Kääkkä
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Haluaisin kysyä et onko teil tietty paikka johon kasaantunut vai kuten mulla et kaikki on ikäänkuin aika tasaisesti ihan jokapaikassa. Tietty mahas ny silleen eniten ja näin.
Mulla näin. pituus 168, paino 78.
Ja uusimmassa painassani lukee XXXL = (
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lihapulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa, muitakin =) 162 cm ja 93 kg täällä, koko 50.

Mä tilaan kans briteistä, yours clothingilta, vaatteita. Siellä on selkeet taulukot että mikä eu-koko vastaa brittikokoja, ja aika edullisia kamppeita on siellä ;)
Miten sulla on noin iso vaatekoko vaikka ollaan saman mittaisia ja oot vielä kymmenen kiloa mua hoikempi? Mulla on housuissa 48 ja paidoissa 44,, joskus 46. Läskit on kertynyt joka paikkaan, maha on iso.
mä olen 165cm ja 69kg eli just ja just normaalipainoinen (nykyään) eikä mulle mahdu monien kauppojen mallistoista kokoa 44 olevat paidat edes kiinni :eek:
joten aivan hyvin voi joku tukevampi olla kokoa 50
Oho, mun koosta on ollut keskustelua sen jälkeen kun jouduin eilen jättämään palstan kesken keskustelun :D

Joo, rinnanympärys on sitä luokkaa että 46-48 -koko puristaa. Ja tykkään väljistä vaatteista ;)

Edes 25 kg hoikempana en paitoja alle koon 44-46 käyttänyt kun en halua niiden tursuavan rumasti rinnuksista.
 
mää!
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
No mulla se 50 kg ja muutaman kerran nutreilla.
Laitetaanko laihdutus klubi pystyyn? Sellainen suljettu niin voi purkautua kunnolla ;)
ei huonompi idea. Tosin siellä pitää ottaa ja ymmärtää ihmisten sairaudet ja vaikeudet tän asian kanssa ihan tosissaan kun noissa muissa laihis ketjuissa joskus niin tuntuu et mua ei ymmärretä ja sanotaan vaan et no helppohan se on ja jne jne. Siis kun on rahaa ostaa kaupasta kaikkea jne ja meil joskus oikeasti lasketaan pennosi.
Mäki haluan mukaan tähän!! Koitin keväällä jonkinnäköstä sovellettua karppailua, ja vähän lähtikin painoa, mutta ne herkut... Kerran kun repsahtaa, ni sitten taas mässätään. Jaksan aina muutaman päivänn yrittää, mut sitten tulee joku toooosi hyvä syy tehdä pieni poikkeus...
 
nektariini
Haluaisin liittyä joukkoonne...
Raskauksien myötä paino kivunnut tuonne 107kg. Pituutta on 160. Vaatteet ovat kokoa 50-52. Kaksi lasta on joista toinen jo 9v, joten aikaa laihduttamiseen on ollut mutta repsahdan aina... Herkut ovat mun kompastuskivi...

Pitääpä laittaa yv:tä kerhon perustajalle... Tälle kerholle on varmasti käyttöä. Ainakin itse tunnen ettei nuo 5-10kg laihdutttavat oikein ymmärrä tilannetta jossa itse olen.
 

Yhteistyössä