Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

  • Viestiketjun aloittaja santsu
  • Ensimmäinen viesti
Heippa!
Täällä kans yksi iso immeinen Porista (ap huom! :) ) Tällä hetkellä painoa 90 kiloa, pituus 169 cm. Lähtöpaino (kolme vuotta sitten) 120 kiloa.
Kiva lukea muiden kokemuksia, itse olen tälläinen ikuinen laihduttaja.
Meillä mies ja lapsi 1 v normaalipainoisia, äiskä ainoastaan mussuttaa ihan liikaa kaikkea...
Ja kerhoon liittyisin minäkin mielelläni =)
 
heippatirallaa vaan...

oon 165cm suurin piirtein pitkä.. ja painoa kertynyt sellaset n. 120kg :ashamed: :snotty:
Aina oon ollut tukeva, mut sit repesi kun tapasin mieheni ja tulin raskaaksi. Lähes tulkoon kaikki raskauskilot jäi. En pahemmin syömisiäni koskaan ole katsellut. Syön liikaa, nautin ruuasta ja syömisestä. Syön myös jos paha olla...

Vanhempani ovat ylipainoisia, miehellä vain vatsaa ja tyttäremme on pienikokoinen.
 
Nonni, ei onnistunut noilla Bmi 30-nimellä perustaminen, joten kerho nyt sitten nimeltään kokona XXXXL ja pitäisi löytyä tuosta ihan ensimmäisenä :) http://kaksplus.fi/kerhot/

Nyt sitten hakemusta peliin, salasanan saa minulta yv:nä. Joten kerhoon tulijat, laittakaa viestiä :)
 
vieras
Minkälainen sen hakemusksn pitää sit olla? Että osaa oikeanlaisen tehdä. Mitat tietysti mutta mitä muuta? Mulla on vaan vähän huonoja kokemuksia noista kerhoista, kun ei salasanoja tipu millään :/
 
No siinä tulee vaan nyt automaattisesti tulevia kysymyksiä, mutta ei niihinkään tarvii vastata. Laittakaa vaikka vaan oma bmi hakemukseen niin minä sitten niitä hyväksyn.

Tietääkö kaikki kerhoon mielijät muuten, että miten sinne kerhoon haetaan? Jos joku on ekaa kertaa kerhoon pyrkimässä?
 
täällä myös samoissa lukemissa oleva mamma :D 170cm ja n.110kg varmaankin hyvä veikkaus nyt painolle. Puntarilla tullut viimeksi käytyä 8kk sitten jälkitarkastuksessa B)

Pudotus nyt kyllä myös mielessä ollut, mutta jotenkin vaan niin vaiketata aloittaa ja sitten ylläpitää :ashamed: Lapsena olin aina laiha, siinä sitten 13v alkoi paino lisääntyä..herkut alkooi maistumaan jne! Ja sama homma edelleen :snotty: joka pvä tulee vedeltyä millon mitäkin ja sitten taas kaduttaa kun ees tuli syötyä :/

Lapsia on 3 ja kaikki ihan normaaleissa mitoissa, mies ehkä aavistuksen ylipainon puolella :xmas: omasta mielestä normaalia ruokaa syödään, ne on ne herkut; sipsit ja karkit ym. sokerimehut jotka pitää painon isoissa lukemissa.

Mulla koot heittelee 48-54..kun paidat oltava isoja 2xl noin kun rinnan koko on I tai J :kieh: prkel sentään..liivejäkään tahdo saada mistään ja sit maksavat maltaita :eek:
 
bfg
Alkuperäinen kirjoittaja treMAMMA3:
täällä myös samoissa lukemissa oleva mamma :D 170cm ja n.110kg varmaankin hyvä veikkaus nyt painolle. Puntarilla tullut viimeksi käytyä 8kk sitten jälkitarkastuksessa B)

Pudotus nyt kyllä myös mielessä ollut, mutta jotenkin vaan niin vaiketata aloittaa ja sitten ylläpitää :ashamed: Lapsena olin aina laiha, siinä sitten 13v alkoi paino lisääntyä..herkut alkooi maistumaan jne! Ja sama homma edelleen :snotty: joka pvä tulee vedeltyä millon mitäkin ja sitten taas kaduttaa kun ees tuli syötyä :/

Lapsia on 3 ja kaikki ihan normaaleissa mitoissa, mies ehkä aavistuksen ylipainon puolella :xmas: omasta mielestä normaalia ruokaa syödään, ne on ne herkut; sipsit ja karkit ym. sokerimehut jotka pitää painon isoissa lukemissa.

Mulla koot heittelee 48-54..kun paidat oltava isoja 2xl noin kun rinnan koko on I tai J :kieh: prkel sentään..liivejäkään tahdo saada mistään ja sit maksavat maltaita :eek:
mistä saat isoja liivejä?tai siis ostat?kun mulla ei meinaa e kuppi riittää tai sitten niissä ei oo ympärysmittaa tarpeeksi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lihapulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa, muitakin =) 162 cm ja 93 kg täällä, koko 50.

Mä tilaan kans briteistä, yours clothingilta, vaatteita. Siellä on selkeet taulukot että mikä eu-koko vastaa brittikokoja, ja aika edullisia kamppeita on siellä ;)
Miten sulla on noin iso vaatekoko vaikka ollaan saman mittaisia ja oot vielä kymmenen kiloa mua hoikempi? Mulla on housuissa 48 ja paidoissa 44,, joskus 46. Läskit on kertynyt joka paikkaan, maha on iso.
Mä taas ihmettelen, miten teillä on noin pieni vaatekoko, myös sillä joka oli yli 90 kg ja vaatekoko vain xl... Itellä pituus 170, paino 85 ja koko pitää olla 48, 46 mahtuu vain harvoin. Voi tietty vaikuttaa, että ostan vaatteet normaalimallistosta, en "isojen tyttöjen", ja yleensä H&M:ltä, jossa xxl on mulle sopiva.
 
peehonen
Alkuperäinen kirjoittaja Tiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
mie olen kokoa varmaan xxxxxxl eli painan yli 200kg ja pituutta yli 180kg. Että vielä teitäkin kaikkia isompi olen :( :)
Et sentään kaikkia. Minä olen 179cm pitkä ja painan noin 230kg tällä hetkellä.
"kiva" että meitä on muitakin. Miten sä kestät nämä helteet? Pienenkin liikkeen kun tekee niin hikoilee kun sika kotonaan jossa sisälämpö tällä hetkellä 30 astetta. Mistä ostat vaatteesi? Mä tilailen callbesiltä ja ellokselta, elloksen vaatteet vähän liian tätimäisiä mutta ainakin mahtuu päälle.

 
Tiisa
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja peehonen:
mie olen kokoa varmaan xxxxxxl eli painan yli 200kg ja pituutta yli 180kg. Että vielä teitäkin kaikkia isompi olen :( :)
Et sentään kaikkia. Minä olen 179cm pitkä ja painan noin 230kg tällä hetkellä.
"kiva" että meitä on muitakin. Miten sä kestät nämä helteet? Pienenkin liikkeen kun tekee niin hikoilee kun sika kotonaan jossa sisälämpö tällä hetkellä 30 astetta. Mistä ostat vaatteesi? Mä tilailen callbesiltä ja ellokselta, elloksen vaatteet vähän liian tätimäisiä mutta ainakin mahtuu päälle.
Meillä on onneksi sellainen talo jossa on ihanan viileää sisälläkin aina, joten tämä pelastaa minun kesäni :) Ja tosiaan helteessä en viihdy lainkaan vaan olo on tosi tukala heti. Samoista paikoista minäkin vaatteeni hankin. Onko sinulla sähköpostiosoitetta? Olisi mukava jutella kanssasi enemmänkin, kun kerrankin OIKEASTI kohtalotoverin löytää :)
 
Mä en osaa hakee tonne kerhoon. Oon joskus tallentanut jonkun vanhan kerhon salasanan niin että tarjoaa sitä "automaattisesti". Yritän klikata sitä hae jäsenyyttä kohtaa niin kone vaan tarjoaa sitä vanhaa salasanaa. |O Mitenkähän ton vois "korjata"?
 

Yhteistyössä