Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

  • Viestiketjun aloittaja santsu
  • Ensimmäinen viesti
lihapulla
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
ohhoh kun meitä onkin paljon uskaltautunut ketjuun. Hienoa.
Kuinka monella teistä on laihduttamista ja diettiä peräjälkeen? Tai menossa nyt ja onko täällä muita jolla on nyt elämäntapamuutos menossa ja saanut kenties liikunnankin ohjelmistoon kanssa?
Mä laihdutan pari kiloa ja sitten tulee jotain että alan tas syömään entiseen malliin ja kilot tulee tuplana takaisin. En liiku ollenkaan, haluaisin kyllä, mutten kehtaa mennä esim. kuntosalille. Lenkillä jos käyn, menen aikaisin aamulla niin ei ole paljon ihmisiä näkemässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Te keillä on lapsia niin minkä kokoisia he ovat? Mimmoista ruokaa teillä syödään? Mistä teidän lihavuus johtuu? Sairaus, lääkitys, syöminen, masennus?
Oletteko koko aikuisiän olleet lihavia? Onko vanhempanne lihavia?
Meillä on kuusi lasta. Kaikki joko normaali- tai jopa alipainoisia....Iha perusruokaa,mutta oon sitä siis syönyt selkeästi liikaa,kuten peili kertoo. Miulla kortisonilääkitys pitää turvotusta yllä aika kiitettävästi,sekä aiempi sytostaattijakso sai nousemaan painoa vielä lisää. Lisäksi erilaiset asiat elämässä on aiemmin saaneet syömään liikaa....esim sairastuminen loppuelämän kestävään sairauteen,parisuhdeongelmat välillä, yleinen väsymyt kahden allergisen vauvan kanssa....
oon ollut enemmin tai vähemmin ylipainoinen koko aikuisikäni,vanhempani eivät ole erityisen lihavia,mutta eivät nyt erikoisen hoikkiakaan.
 
vieras
Ihanaa, muitakin =) 162 cm ja 93 kg täällä, koko 50.

Mä tilaan kans briteistä, yours clothingilta, vaatteita. Siellä on selkeet taulukot että mikä eu-koko vastaa brittikokoja, ja aika edullisia kamppeita on siellä ;)
 
tuo ihmisten ilmoille/kuntosali ahdistus on tuttua. Joka kerta mulla sydänhakkaa ja tuskahiki virtaa mutta pakko kehua itseäni et olen nyt kyl hienosti jaksanut käydä ja tänäänkin menen kun klo 15 aukeaa eli kohta saa mennä ajeleen kun 40km sinne on matkaa.
 
lihapulla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa, muitakin =) 162 cm ja 93 kg täällä, koko 50.

Mä tilaan kans briteistä, yours clothingilta, vaatteita. Siellä on selkeet taulukot että mikä eu-koko vastaa brittikokoja, ja aika edullisia kamppeita on siellä ;)
Miten sulla on noin iso vaatekoko vaikka ollaan saman mittaisia ja oot vielä kymmenen kiloa mua hoikempi? Mulla on housuissa 48 ja paidoissa 44,, joskus 46. Läskit on kertynyt joka paikkaan, maha on iso.
 
..
täällä kans ..164 cm j a103,4 kg..ollut 120 +kg. nyt on menossa suht onnistunut elämäntapa muutos..siis viiko 1. lopetin tupakan poltion ja lihiosin n.7kg ja nyt mennyt siitä alas 4 tämän viikon aikana. nesteitä kertyi kun elin suolala .alimmillaan ollut 96 aikuisikänä. lapsen aollut ylipainoinen ja roteva aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
No mulla se 50 kg ja muutaman kerran nutreilla.
Laitetaanko laihdutus klubi pystyyn? Sellainen suljettu niin voi purkautua kunnolla ;)
ei huonompi idea. Tosin siellä pitää ottaa ja ymmärtää ihmisten sairaudet ja vaikeudet tän asian kanssa ihan tosissaan kun noissa muissa laihis ketjuissa joskus niin tuntuu et mua ei ymmärretä ja sanotaan vaan et no helppohan se on ja jne jne. Siis kun on rahaa ostaa kaupasta kaikkea jne ja meil joskus oikeasti lasketaan pennosi.
 
ellu
Ihanan rehellinen ketju. Itsekin ylipainoinen, mutta en ihan noin paljon. On kans sen verran kaikkea voimaa vievää juttua välillä elämässä, etten saa otettua itseäni niskasta kiinni..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
No mulla se 50 kg ja muutaman kerran nutreilla.
Laitetaanko laihdutus klubi pystyyn? Sellainen suljettu niin voi purkautua kunnolla ;)
ei huonompi idea. Tosin siellä pitää ottaa ja ymmärtää ihmisten sairaudet ja vaikeudet tän asian kanssa ihan tosissaan kun noissa muissa laihis ketjuissa joskus niin tuntuu et mua ei ymmärretä ja sanotaan vaan et no helppohan se on ja jne jne. Siis kun on rahaa ostaa kaupasta kaikkea jne ja meil joskus oikeasti lasketaan pennosi.
Mä tuun kans mukaan, jos tällainen perustetaan!
 
heps
Mä oon 175 ja 130 kg. 5-v lapsi on hoikkanen (pituuden suhde painoon -10 %). Syön normaalia ruokaa mutta liian isoja annoskokoja. Lihon herkästi.

Tavatessa olin noin 90-92 kg ja naimisiin mentäessä 115 kg. Mies on isokokoinen (190 cm ja tavattaessa oli 100 kg, nyt 125 kg).

Liikuntaa olen lisäämässä. Nyt on vaan pyöräily. Uimahalliin menen syksyllä. Ja yritän saada ruokavalion silleen kevyemmäksi, että söisin aina mahdollisimman paljon kasviksia.

Lapsena oli hoikka. 9 v lihoin eka kerran kun veljeni vahti mua, ja teki joka päivä ruuaksi köyhiä ritareita. Laihduin pian taas ja oikeastaan vasta kun pituuskasvu tyrehtyi aloin lihomaan.

Sain sen lopetettua ja laihduin hoikaksi, kun harrastin paljon liikuntaa (paljon = 3-4 h joka päivä). Sitten +23-vuotiaana ei ollut enää aikaa tuohon liikuntaan ja lihoin taas. Pari v ja olin 115-120 kg.

Laihdutin taas liikunnalla noin 25-vuotiaana, mutta paino ei meinannut millään laskea alle 90 kg. Tapasin miehen ja lihoin 128 kg parissa vuodessa, laihduin 115 kg. Sitten kun sairastuin muuten laihduin muutamassa kuukaudessa noin 100 kg painavaksi. Toivuttuani tulin raskaaksi. Sitten aloin taas lihoa. Ja viimeiset 5 v paino on vaihdellut välillä 140-120.

Tavoitteena mulla ensin 100 kg ja sitten se 90 kg.
 
heps
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
No mulla se 50 kg ja muutaman kerran nutreilla.
Laitetaanko laihdutus klubi pystyyn? Sellainen suljettu niin voi purkautua kunnolla ;)
ei huonompi idea. Tosin siellä pitää ottaa ja ymmärtää ihmisten sairaudet ja vaikeudet tän asian kanssa ihan tosissaan kun noissa muissa laihis ketjuissa joskus niin tuntuu et mua ei ymmärretä ja sanotaan vaan et no helppohan se on ja jne jne. Siis kun on rahaa ostaa kaupasta kaikkea jne ja meil joskus oikeasti lasketaan pennosi.
Mä tuun kans mukaan, jos tällainen perustetaan!
Mä mukana myös (mulla on mustakin nikki kyllä). Meillä myös rahasta tiukkaa, joten ymmärrän hyvin sellaiset ongelmat.
 
..
koskaan en ole ollut klubissa mutta tulisin tähän kanssa mielellään jos joku sellaisen perustaa..j atarvitsen kyllä ihan ohjeet että miten soihen liitytään :/..oma nikkikin löytyy jo mitä harvemmin kyllä käytän.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja lihapulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa, muitakin =) 162 cm ja 93 kg täällä, koko 50.

Mä tilaan kans briteistä, yours clothingilta, vaatteita. Siellä on selkeet taulukot että mikä eu-koko vastaa brittikokoja, ja aika edullisia kamppeita on siellä ;)
Miten sulla on noin iso vaatekoko vaikka ollaan saman mittaisia ja oot vielä kymmenen kiloa mua hoikempi? Mulla on housuissa 48 ja paidoissa 44,, joskus 46. Läskit on kertynyt joka paikkaan, maha on iso.
Samaa mietin kun itse olen 166cm ja 97kg, ja koko 46 on suurin mitä käytän sekä housuissa että paidoissa. Mulla on leveät lanteet ja hartiat, E-kupin rintavarustus ja mahaakin on harmillisen paljon. Jalatkin on paksut.
 
ds
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Te keillä on lapsia niin minkä kokoisia he ovat? Mimmoista ruokaa teillä syödään? Mistä teidän lihavuus johtuu? Sairaus, lääkitys, syöminen, masennus?
Oletteko koko aikuisiän olleet lihavia? Onko vanhempanne lihavia?
meillä lapset normikokoisia,meillä ainakin syödään terveellistä kotiruokaa kasviksineen ja salaatteineen.
 
Juuh
Täällä kanssa yksi lyllerö :) Pituutta 162cm ja painoa nyt kai noin 108kg. Enimmilläni oon painanu 122,5kg ja pudotin ruokavaliolla ja liikunnalla 20kg vuodessa. pääsin ihan lähelle 100kg ja nyt on sairastelujen ja kiireiden ja liikkumattomuuden ja syöpöttelyn takia tullu takas päin.
sMenen parin viikon kuluttua leikkaukseen ja siitä kun toivun ja saan luvan taas liikkua, niin tarkoitus olis alkaa taa panostaan itseensä. Lapsukaiset mulla on normaalipainoisia, toinen 75kg 185cm teini ja toinen noin 20kg, 108cm ja alle 5v.

Olis kiva sellanen ryhmä, jos joku perustais. Siellä voisi ennempi sit jutella ja jos vaikka löytyis liikuntakaveriakin samalta suunnalta ja ystävää muutenkin vaikka :)

Itse olenkin yhdessä laihdutusryhmässä näillä sivuilla käynyt, mutta ryhmä on nyt niin kuihtunut kasaan että. Itse koin hyväksi kyseisen ryhmän. Maanataisin käytiin aina vaakalla ja juteltiin asiaan liittyvistä asioista ja tsempattiin toisiamme.

Niin, mä löydän nykyään paidat ja muutakin vaatetta kaphalista ja lindexistä. Ja tissiliivit anttilasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wenluska:
Minä olen 169 cm pitkä ja painan 130 kiloa :ashamed:

Lapsia on kaksi, vanhempi 4½ vuotias, pituutta 107 cm ja painoo 17 kiloa. 3 vuotias oli neuvolassa 99 cm ja painoi 13 kg. Perusruokaa syödään, salaattia joka ruualla. Itse syön aivan liian isoja annoksia ja herkuttelen salaa kun lapset nukkuu. Olen ollut lihava lapsesta lähtien, 13 vuotiaana painoin jo reilun 70 kiloa. Ysillä jo 90 kg. Ja nousujohteista on ollut. Nyt viimeiset neljä vuotta on paino pysynyt samassa +- 2 kg.

Äitini on ylipainoinen, tosin ei niin paljon kuin minä. Noin 10 kiloa ylimääräistä on äidilläni. Isä ei ole ylipainoinen.
Tässä minä :) Mustana siis.
Jos ei muita vapaaehtoisia ole, niin voin perustaa kerhon meille. Olisko ideaa nimeksi?

 
++
mä tuun kans kerhoon mukaan jos sellanen saadaan pystyyn..musta ois kiva jos sinne pääsyvaatimuksena olisi esim.yli 100kg elopaino koska muuten sinne tulee näitä " mä painan 58kg ja en saa laihdutettua"-ihmisiä mukaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
mä tuun kans kerhoon mukaan jos sellanen saadaan pystyyn..musta ois kiva jos sinne pääsyvaatimuksena olisi esim.yli 100kg elopaino koska muuten sinne tulee näitä " mä painan 58kg ja en saa laihdutettua"-ihmisiä mukaan :)
Jo vain. Tosin hiukan lyhyemmillä alle sadan kilon paino voi olla yhtä merkittävä ylipaino kuin pidemmillä, joten sen voi tietenkin ottaa huomioon. Minä voin siis perustaa kerhon, joten tulen tähän ilmoittamaan kun kerho on perustettu ja salasanan saa sitten minulta :) Hyvän nimen kun vielä keksisi...

Mites olis joku suurenmoiset remontoijat tms? :D Elämäntaparemonttiahan tässä pitäisi tehdä...
 

Yhteistyössä