Onko täällä muita jotka on joskus ollut lihavia ja saanut laihdutettua?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
vieras
sinulle jos kenelle olen toivonut aivojen elinluovuttajaa! Ennen sitä pidätkö yli-ikäisen teinipissis-pääsi vaikka kiinni? Kaikki ei pidä isonenäisistä lautakasoista kun voi olla naimisissa naisellisen, tumman ja lihaksikkaan naisen kanssa.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sinulle jos kenelle olen toivonut aivojen elinluovuttajaa! Ennen sitä pidätkö yli-ikäisen teinipissis-pääsi vaikka kiinni? Kaikki ei pidä isonenäisistä lautakasoista kun voi olla naimisissa naisellisen, tumman ja lihaksikkaan naisen kanssa.
Niin ja oletko sinä ajatellut että kaikki ei pidä taas tummista,naisellisista ja lihaksikkaista naisista? Jokaisella ihmisellä on erilainen maku ulkonäön suhteen,onko se vaikea ymmärtää?
 
:headwall: kaikille haukkujille! :kieh: Huomaa, että olette vain kateellisia ap:lle :whistle:

Perhoinen: turhaan olet epävarma itsestäsi ja kropastasi, sulla on kaunis vartalo, siinä ekassakin kuvassa! :) Et mielestäni ole siinä v. 2004 kuvassa lainkaan lihava vaan hoikka ja normaalipainoinen. Nätti tyttö olet! :flower:

Munkin mielestä vaikuttaa, että sulla olisi syömishäiriö tai ainakin kehittymässä :( Koita hakea siihen apua!

:hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
No jo on taas ihme sakkia täällä? Ei oo teillä arvon päänaukojat se laihdutus onnistua?

Perhoinen; sie oot onnistunu tosi hienosti (kade, mut kylä mieki sit joskus..) :flower: =)
Hieno saavutus jo kyllä, mutta jos se menee sairaalloisen laihuuden ihannoinnin puolelle, niin sitä en ymmärrä. Kyllä siis ap näyttää ihan terveeltä tuossa kuvassaan, mutta syö nyt hyvä tyttö sentään kunnolla :)
 
Pyhäpäivä
Koko ketjua en jaksa kahlata, siispä kommentoin vain aloittajan ensimmäiseen kirjoitukseen.

Kyllä vaan, kolmosen jälkeen otetut kuvat paljastavat, että minä viisi kiloa painavampana näytän aikalailla makkaraiselta.

Onneksi ne viisi kiloa ovat kadonneet ajan kanssa, laihduttamatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
:headwall: kaikille haukkujille! :kieh: Huomaa, että olette vain kateellisia ap:lle :whistle:

Perhoinen: turhaan olet epävarma itsestäsi ja kropastasi, sulla on kaunis vartalo, siinä ekassakin kuvassa! :) Et mielestäni ole siinä v. 2004 kuvassa lainkaan lihava vaan hoikka ja normaalipainoinen. Nätti tyttö olet! :flower:

Munkin mielestä vaikuttaa, että sulla olisi syömishäiriö tai ainakin kehittymässä :( Koita hakea siihen apua!

:hug:
:eek: Ap on ensimmäisessä kuvassa lievästi ylipainoinen. Jos ne rasvat mitä kropassa olisi ollut olisi lihasta niin asia olisi toisin.

Muutenkin olen ihmeissäni ap:n saamasta kritiikistä, ylipainoisetko ne huutelee. Laittakaa kuvia omasta kropastanne.
 
vieras
kun ei yhtään koe kateutta. Olen täydellisen onnellinen omaan elämääni. Huomaa vain, että ap:lla on ongelma oman kehon hahmottamisen suhteen ja se on aika tavallista tuon ikäisille "tytöille". Ei muuta.
 
JOJO

Taputuksia... Hieno suoritus muuttua ihan oikeesti. Ystäväni painoi 140kg ja nyt 56kg.[/quote]

Munkin kaveri laihdutti puolet elopainostaan... Ja itselle tuntuu 20 kiloakin mahdottomalta :(. Kadehdin jokaista laihduttajaa. Tai vielä enempi niitä, jotka pysyvät siinä saavutetussa tuloksessa!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
:headwall: kaikille haukkujille! :kieh: Huomaa, että olette vain kateellisia ap:lle :whistle:

Perhoinen: turhaan olet epävarma itsestäsi ja kropastasi, sulla on kaunis vartalo, siinä ekassakin kuvassa! :) Et mielestäni ole siinä v. 2004 kuvassa lainkaan lihava vaan hoikka ja normaalipainoinen. Nätti tyttö olet! :flower:

Munkin mielestä vaikuttaa, että sulla olisi syömishäiriö tai ainakin kehittymässä :( Koita hakea siihen apua!

:hug:
:eek: Ap on ensimmäisessä kuvassa lievästi ylipainoinen. Jos ne rasvat mitä kropassa olisi ollut olisi lihasta niin asia olisi toisin.

Muutenkin olen ihmeissäni ap:n saamasta kritiikistä, ylipainoisetko ne huutelee. Laittakaa kuvia omasta kropastanne.
Mä en nähnyt tuossa ekassa kuvassa kyllä mitään ylipainoon viittaavaa, en yhtään ylimääräistä rasvaa. Mä painan itse nyt suunnilleen saman verran kuin ap siinä kuvassa ja mulla sitä ylimääräistä näkyy: kasvoissa, mahassa jne. Mutta olenkin 5cm lyhyempi. Ei mielestäni ole ylipainoinen ollut vaan täysin normaalivartaloinen.

 
vieras
ap:n aloitus on todella lapsellinen, jos kerta ei ole lihava koskaan ollut vaan "laiha läski" niin voi olla tekemättä avauksia aiheesta " onko muita jotka on ollut joskus lihavia jne"
Samalla idealla joku voi tehdä aloituksen: Onko ketään joka osaa nykyään laulaa hyvin, ja ennen ei niin hyvin! JA sitten näemme valmiiksi kultakurkun kehitystaipaleen vaikka tangokuningattereksi.. HIEMAN tasoa avauksiin! ps. mäkin VOISIN laittaa tänne kuvia jossa olen todella onnistunut ja hehkeä, mutta MIKSI?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
:eek: Ap on ensimmäisessä kuvassa lievästi ylipainoinen. Jos ne rasvat mitä kropassa olisi ollut olisi lihasta niin asia olisi toisin.

Muutenkin olen ihmeissäni ap:n saamasta kritiikistä, ylipainoisetko ne huutelee. Laittakaa kuvia omasta kropastanne.
Ei itseasiassa ole ekassakaan kuvassa ylipainoinen. Jos painaisi tasan 70kg siinä, olisi vielä normaalipainossa BMI:n ollessa 25.

 
LEP
No voi vittu tätä palstaa. Kukaan ei saisi hehkuttaa onnistumisiaan, eikä onneaan kun heti tulee joukko alkaa tyrmäämään ja iskemään toisen kenttään! |O

Minusta Ap näyttää molemmissa kuvissa ihan terveeltä naiselta. Lanteilta ja reisistä ainakin huomaa tavaraa lähteneen. Mitenkä se määritellään kuka saa painaa ja minkä verran? Toinen voi samassa painossa näyttää ylipainoiselle, kun toinen näyttääkin ihan sopivalle. Ja kyllä minäkin jos herkuttelen enemmän, niin morkkis meinaa välillä tulla ja mielellään menee hieman kevyemmällä ruokavaliolla sen jälkeen. Mikä ei ole sama asia kuin näkisi nälkää. ;)

Olkoon jonkun mielestä aloittaja laiha alusta asti ja häiritköön se, että hän just tämän ketjun aloitti. Mutta hieno ketju olisi muidenkin kertoa tuloksistaan ja miten niitä on saavuttanut. Monelle laihduttajalle se voisi kummasti tuoda lisää tsemppiä, kunhan vaan muistetaan laihduttaa terveellisesti eikä nälkälakossa olemalla. :)

Paskanjauhamiset sikseen ja kuvia esiin, sekä loisto saavutuksia!
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
:eek: Ap on ensimmäisessä kuvassa lievästi ylipainoinen. Jos ne rasvat mitä kropassa olisi ollut olisi lihasta niin asia olisi toisin.

Muutenkin olen ihmeissäni ap:n saamasta kritiikistä, ylipainoisetko ne huutelee. Laittakaa kuvia omasta kropastanne.
Ei itseasiassa ole ekassakaan kuvassa ylipainoinen. Jos painaisi tasan 70kg siinä, olisi vielä normaalipainossa BMI:n ollessa 25.

mä käytin kokoa 40 v.2004 ja mulle itselleni se on liikaa,aivan liikaa.
Toisilla näkyy herkästi "ylipaino" toisilla ei näy.Toisilla on raskaammat luut,toisilla ei..Jokainen on niin erilainen kroppansa suhteen.
Edelleenkään ei ole tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä vaan kertoa oma näkemys itsestäni,joka oli sekin väärin.
 
Olenkohan ainoa, mutta minusta hyllyvä vartalo ei näytä kauniilta. Ja ihmettelen myös sitä, että ihmiset tujottavat johonkin indeksiin niin sokeasti. BMI 25 on ylärajalla. BMI 20 on alarajalla. BMI on muutenkin todella hyödytön mitatessa ylipainoa. Monet tekevät niin koska heidän BMI:nsä on puhdasta rasvaa eikä lihasta. Lihas painaa läskiä enemmän, ok mitta sillon vaikka BMI 28. Keho ei ole silloin epäterveellisen rasvan peitossa.
 
LEP
Eikä se todellakaan tarkoita sitä, että jos näkee itsensä lihavana niin automaattisesti kauhistelisi muiden läskejä! :whistle: Eiköhän jokainen ole itselleen se kriittisin ja muut saa olla mitä on, jos vaan itseensä ovat tyytyväisiä.
 
viiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja no joo....:
Jotkut on ihan oikeasti lihavia, johtuen sitten huonosta itsetunnosta, lääkkeistä, sairaudesta tms. Sitten tuollainen riuku tulee tänne tekemään aloituksen, kun on joskus ollut normaalipainoinen.
Kyllä minäkin olisin halunnut laihduttaa itseni perhoisen aiemmasta kuvasta. Vatsa pömpöttää ja perse levee ja parikymppinen ihminen.
Uudemmassa kuvassa on hyvän näköinen, ei anorektikon näköinen. Kyllä sitä painoa kerkee kasaantua ja tapella sen kanssa kun neljäkymmentä ylittyy jos syömistä jatkaa samaan malliin kuin nuorempana.
Hyvä perhoinen kun olet puuttunut asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
mä käytin kokoa 40 v.2004 ja mulle itselleni se on liikaa,aivan liikaa.
Toisilla näkyy herkästi "ylipaino" toisilla ei näy.Toisilla on raskaammat luut,toisilla ei..Jokainen on niin erilainen kroppansa suhteen.
Edelleenkään ei ole tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä vaan kertoa oma näkemys itsestäni,joka oli sekin väärin.
Ihmettelen suuresti muiden suhtautumista tähän aloitukseen. Ei se kieli sinun huonosta itsetunnosta. Toiset vaan eivät siedä nähdä noin hyviä tuloksia koska eivät itse siihen pysty. Ei heillä ole itsekuria senkään vertaa, että miettisivät mitä suustaan päästävät. Ammo sitten itsekuria laihduttamiseen..
 

Yhteistyössä