utelias
syötkö sä koskaan mitään herkkuja?? tai ylipäätänsä mitään? jos olet noin tarkka painon suhteen??Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:En koe terveeksi,koska nyt tuntuu että painon pitäminen 50kg on joka päiväistä taistelua.Jossain vaiheessa se laihana olemisen ihannoiminen menee yli ja voin sanoa että itselläni on mennyt.Koen että vieläkin olisi varaa ottaa pois.Alkuperäinen kirjoittaja läski ilmeisesti:No eli nyt painat alle 50 kiloa ja pituutta on 167? Koetko sen vielä terveeksi? Voiko ihminen olla terve, jos näkee itsensä normaalipainoisena lihavana ja vasta liian laihana ok:na?Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Hei jokainen kokee eri tavalla vartalonsa.jos minä olen kokenut että olen ollut lihava kun olin 20kg lihavampi niin minkä mä sille voin.Pitääkö mun tulla muiden mieliksi tänne valehtelee "oi että mä olen ollut hoikka tuossa kuvassa" jos en niin koe.Alkuperäinen kirjoittaja läski ilmeisesti:No joo näitä taas... Pituutta 167 ja painoa MELKEIN 70!!! Kauhee läski!!!! Itsellä saman verran pituutta ja olisin todella tyytyväinen, jos painaisin alle 70... Ikupäivänä en haluisi alle 65 edes painaa, koska mun mielestä naisessa kuuluu olla muutakin kuin luuta ja nahkaa.
vastaatko?