Onko täällä muita jotka on joskus ollut lihavia ja saanut laihdutettua?

• Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja läski ilmeisesti:
No joo näitä taas... Pituutta 167 ja painoa MELKEIN 70!!! Kauhee läski!!!! Itsellä saman verran pituutta ja olisin todella tyytyväinen, jos painaisin alle 70... Ikupäivänä en haluisi alle 65 edes painaa, koska mun mielestä naisessa kuuluu olla muutakin kuin luuta ja nahkaa.
Hei jokainen kokee eri tavalla vartalonsa.jos minä olen kokenut että olen ollut lihava kun olin 20kg lihavampi niin minkä mä sille voin.Pitääkö mun tulla muiden mieliksi tänne valehtelee "oi että mä olen ollut hoikka tuossa kuvassa" jos en niin koe.
No eli nyt painat alle 50 kiloa ja pituutta on 167? Koetko sen vielä terveeksi? Voiko ihminen olla terve, jos näkee itsensä normaalipainoisena lihavana ja vasta liian laihana ok:na?
En koe terveeksi,koska nyt tuntuu että painon pitäminen 50kg on joka päiväistä taistelua.Jossain vaiheessa se laihana olemisen ihannoiminen menee yli ja voin sanoa että itselläni on mennyt.Koen että vieläkin olisi varaa ottaa pois.
syötkö sä koskaan mitään herkkuja?? tai ylipäätänsä mitään? jos olet noin tarkka painon suhteen??
vastaatko?

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja no joo....:
Jotkut on ihan oikeasti lihavia, johtuen sitten huonosta itsetunnosta, lääkkeistä, sairaudesta tms. Sitten tuollainen riuku tulee tänne tekemään aloituksen, kun on joskus ollut normaalipainoinen.
:ashamed:

vieras
Mulla taas on tullut ns. päinvastainen ongelma. Olin 10 vuotta sitten 64kg ja 168cm ja koin silloin itseni todella lihavaksi. Nyt painan melkein 80 kg ja olen tajunnut, kuinka "hoikka" silloin oikeasti olin ja juuri sopivan kokoinen.

siperia opettaa
kun sulle tulee ikää ja sairautta jne voit saada ehkä mahdollisuuden miettiä muutakin kuin omaa pikkuista napaasi. Ps. kaunis ihminen on HYVÄ ihminen, ei pinnallinen pikku tussu

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
No joo näitä taas... Pituutta 167 ja painoa MELKEIN 70!!! Kauhee läski!!!! Itsellä saman verran pituutta ja olisin todella tyytyväinen, jos painaisin alle 70... Ikupäivänä en haluisi alle 65 edes painaa, koska mun mielestä naisessa kuuluu olla muutakin kuin luuta ja nahkaa.
Hei jokainen kokee eri tavalla vartalonsa.jos minä olen kokenut että olen ollut lihava kun olin 20kg lihavampi niin minkä mä sille voin.Pitääkö mun tulla muiden mieliksi tänne valehtelee "oi että mä olen ollut hoikka tuossa kuvassa" jos en niin koe.
No eli nyt painat alle 50 kiloa ja pituutta on 167? Koetko sen vielä terveeksi? Voiko ihminen olla terve, jos näkee itsensä normaalipainoisena lihavana ja vasta liian laihana ok:na?
En koe terveeksi,koska nyt tuntuu että painon pitäminen 50kg on joka päiväistä taistelua.Jossain vaiheessa se laihana olemisen ihannoiminen menee yli ja voin sanoa että itselläni on mennyt.Koen että vieläkin olisi varaa ottaa pois.
syötkö sä koskaan mitään herkkuja?? tai ylipäätänsä mitään? jos olet noin tarkka painon suhteen??
vastaatko?

kyllä mä syön herkkuja nykyään,mutta sitten tuleekin se että tajua että olen syönyt liikaa epäterveellistä ruokaa niin saatan sitten pitää viisaana päivän pari "todella" kevyttä ruokavaliota..esim.lounaalla yksi keitto ja ei muuta koko päivänä.

vieras
kyllä mä syön herkkuja nykyään,mutta sitten tuleekin se että tajua että olen syönyt liikaa epäterveellistä ruokaa niin saatan sitten pitää viisaana päivän pari "todella" kevyttä ruokavaliota..esim.lounaalla yksi keitto ja ei muuta koko päivänä.
:eek: ...viittaisiko tuo jo vähän anoreksiaan? Enkä sano tätä v-mielessä vaan ihan kaikessa ystävällisyydessään.

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja siperia opettaa:
kun sulle tulee ikää ja sairautta jne voit saada ehkä mahdollisuuden miettiä muutakin kuin omaa pikkuista napaasi. Ps. kaunis ihminen on HYVÄ ihminen, ei pinnallinen pikku tussu
Kyllä mä sen tiedän että ihminen oppii arvostamaan asioita eri tavalla kun on kokenut kaiken pahimman kautta.
Mutta miksi pitää aina olla niin ilkeä??Tätä mä en vaan jaksa tajuta.Onko tuo ilkeys sitten se mikä opettaa kaikkia?Tuleeko maailmasta parempi paikka kun ihmiset ovat niin perkeleen ilkeitä suustansa toisille.

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:eek: ...viittaisiko tuo jo vähän anoreksiaan? Enkä sano tätä v-mielessä vaan ihan kaikessa ystävällisyydessään.
:|

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulla oli täällä jossain ketjussa mun ennen ja jälkeen kuvat, -20kg tänä vuonna, ja mä olin alkujani OIKEESTI lihava, edelleen olen, -10kg matkaa vielä mut hiljaa hyvä tulee.

Voin etsiä ne kuvat jos joku haluaa nähdä?
mä tahtoisin nähdä

ei pahalla,mutta kuulostaa niin kun sulla ois syömishäiriö :/ itse olen siis 167 cm pitkä ja painan 66 kg,ainoa mikä mua ärsyttää on toi maha :kieh: :kieh: kun se ei lähe vaikka mitä tekis |O |O toki mulla taitaa olla ikääkin jo enemmän kun sulla :D

vieras
Siis ihan oikeasti, jos et henkisen morkkiksen takia syö päivässä mitään muuta kuin yhden keiton, niin ei kai se terveellistäkään ole?

läski ilmeisesti
Siis ihan oikeasti, jos et henkisen morkkiksen takia syö päivässä mitään muuta kuin yhden keiton, niin ei kai se terveellistäkään ole?
Tästä täysin samaa mieltä! Ja kuitenkin, kun kerta jo ollaan alipainon puolella ja normaalipainoisena näkee itsensä "kauheen paksuna"...

vieras
kyllä sulla on joku narsistinen ongelma, kun pitää olla jatkuvasti kuviaan täällä jakamassa? Ketä kiinnostaa (patsi sua)? Näänny vaikka hengiltä jos et muuta ideaa elämääsi keksi. Ps. nätti et ole, mieskin sanoi, että onpa koppavan näköinen wannabe jotain.

Perhoinen84
kyllä sulla on joku narsistinen ongelma, kun pitää olla jatkuvasti kuviaan täällä jakamassa? Ketä kiinnostaa (patsi sua)? Näänny vaikka hengiltä jos et muuta ideaa elämääsi keksi. Ps. nätti et ole, mieskin sanoi, että onpa koppavan näköinen wannabe jotain.

Kiitos,kiitos.

Oot vaan kade ja miehes sano noin vaan siksi ettei sulle tule paha mieli :hug:

Yhteistyössä