Onko täällä muita jotka on joskus ollut lihavia ja saanut laihdutettua?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Perhoinen84
Löysin itestäni 4vuotta vanhan kuvan ja meinas kyllä tipahtaa silmät.Kuinka sitä ei itse ole tajunnut että on ollut Niin pyöreä :ashamed: Ei mulla mitään siis ole lihavia vastaan vaan se on jotenkin niin hullua kun ei itse välttämättä Huomaa että on lihava.
 
Äippäpäippä
Mulla on pudonnut vuodessa 12 kg ja täytyy kyllä sanoa, että ero vanhoihin vaatteisiin ja valokuviin on huima! Nyt olen 160 cm ja 55 kg. Enkä mäkään itseäni mitenkään lihavana pitänyt ennen.
 
kylli
olen monta kertaa laihduttanut 20kg ja ollut todella hoikka aina välillä, mutta koska munuaiset toimii vajaalla + muuta häikkää ei vaan ole helppoa olla hoikka. Pääasia että on onnellinen. Toisaalta on mulla iän tuomaa nöyryyttäkin jo mukana, eikä pinnalliset arvot ole määräävämpiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
:wave: Mä en kans tajunnu sillon lihavana, et kuin lihava oikeesti olin. Nyt jälkeen päin kun katselee niitä kuvia, niin voi jestas! :eek: :ashamed:
30kg lähti ihan huomaamatta. =)
Miten????? Mäkin haluan kaikki kilot pois ihan huomaamatta ja vieläpä nopeasti ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No montako kiloa ap olit silloin sitten painavempi kuin nyt?
Kyllä mä veikkaisin että 20kg!
Mä en voi kyllä uskoa :) ja en uskokaan.
katso kuvat ja näe ;)
Kyllä se 20 kiloa on PALJON enemmän kuin tuo erotus...10 kg ehkä voisi olla lähellä, jos sitäkään.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
:wave: Mä en kans tajunnu sillon lihavana, et kuin lihava oikeesti olin. Nyt jälkeen päin kun katselee niitä kuvia, niin voi jestas! :eek: :ashamed:
30kg lähti ihan huomaamatta. =)
mäkin just aloin kattelee vanhoja kuvia kun löysin cd missä ne oli ja en oo kattonut vuosiin noita kuvia,ja ihan hämmästyin
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No montako kiloa ap olit silloin sitten painavempi kuin nyt?
Kyllä mä veikkaisin että 20kg!
Mä en voi kyllä uskoa :) ja en uskokaan.
katso kuvat ja näe ;)
Kyllä se 20 kiloa on PALJON enemmän kuin tuo erotus...10 kg ehkä voisi olla lähellä, jos sitäkään.
Mä olen painanut tuossa kuvassa lähemmäs 70kg :ashamed:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Löysin itestäni 4vuotta vanhan kuvan ja meinas kyllä tipahtaa silmät.Kuinka sitä ei itse ole tajunnut että on ollut Niin pyöreä :ashamed: Ei mulla mitään siis ole lihavia vastaan vaan se on jotenkin niin hullua kun ei itse välttämättä Huomaa että on lihava.
etpä sä musta mikää lihava ole ollut..
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Löysin itestäni 4vuotta vanhan kuvan ja meinas kyllä tipahtaa silmät.Kuinka sitä ei itse ole tajunnut että on ollut Niin pyöreä :ashamed: Ei mulla mitään siis ole lihavia vastaan vaan se on jotenkin niin hullua kun ei itse välttämättä Huomaa että on lihava.
etpä sä musta mikää lihava ole ollut..
Mä jotenkin koen että tuossa kuvassa olen ollut lihava :ashamed:
 

Yhteistyössä