Onko täällä muita jotka on joskus ollut lihavia ja saanut laihdutettua?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras sh:
kun tarvitset s. hoitoa niin muista haastatella hoitajasi, että otatko vastaan hoidon : ). En minäkään suurimmasta osasta potilaistani pidä mutta se on elämää. Ja suomessa ei ole mikään pakko hakeutua lääkäriin (ainakaan julkiselle puolelle).. Ne jotka hakeutuu ne hoidetaan hyvin. Se on sitä ammattimoraalia. Täällä mun ei tarvitse sitä noudattaa. Ymmärrätkö?
:LOL: Ei meilläpäin ainakaan! :LOL: Ei hitto, päivän vitsi!

Nimim. murtunutta, 45 asteen vinkkelissä olevaa selkärankaa hoidettiin virtsatientulehduksena röntgenkuvista huolimatta.
 
vieraana
mulla ihan sama pituus ja paino kuin Sulla. puoltoista vuotta sitten oli vielä 74 kg. nyt joka paikka hyllyy ja varsinkin maha on ihan hirveen näkönen. ja allit! ja lisäksi ikää on jo sen verran ettei se nahkakaan enää vetäydy. nyt sitten vaan pitää lotota että pääsis joskus leikkauttamaan näitä liikanahkoja vekeen.

vielä haluisin pois sellaset viisi kiloa. rinnat on kyllä nyt jo kuin rukkaset, mutta vielä vähän täytettä. siitä ne surkastuu sitten loputkin. tässä iässä ei auta enää vaikka kuinka kuntoilisi, nahka ei enää häviä. eli kaikki joilla reippaasti ylipainoa, ja haluatte laihtua, niin tehkää ihmeessä se ennen kuin täytätte 30 vuottta.
 
tossuliini
Mulla painonpudotus menossa ja jo mennyt n. - 17 kg viidessä kuukaudessa. On menty tasaista tahtia, viikkopudotukset ovat olleet 0,5 - 1 kg/vko. Ja rintsikat joudun ostaa nyt pienemmät kun edelliset kävi isoiksi ja on joitakin vaatteita mitkä ei vielä kaikki mahdu päälle mutta osa vanhoistakin jo menee. Ja jotkut M-koon puserotkin menee jo.
 
jee
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
:headwall: kaikille haukkujille! :kieh: Huomaa, että olette vain kateellisia ap:lle :whistle:

Perhoinen: turhaan olet epävarma itsestäsi ja kropastasi, sulla on kaunis vartalo, siinä ekassakin kuvassa! :) Et mielestäni ole siinä v. 2004 kuvassa lainkaan lihava vaan hoikka ja normaalipainoinen. Nätti tyttö olet! :flower:

Munkin mielestä vaikuttaa, että sulla olisi syömishäiriö tai ainakin kehittymässä :( Koita hakea siihen apua!

:hug:
ja sit yks teini analysoi ja tekee diagnoosin
 
Mämmäm
mä painoin pitkään 50-55 kg ja sitten lihoin 10-15 kg parissa vuodessa. kakkosta kun aloin oottamaan painoin 65 kg ja raskauden lopussa painoa oli 77 kg. nyt reilu vuosi synnytyksestä ja painan 55 kg vaikka muuta en ole tehnyt kuin jättänyt herkut vähemmälle :) olen 163,5 cm pitkä ja olen tyytyväinen tähän painoon, jos yhtään laihtuisin näyttäisin ihan luurangolta kun on niin "isot" luut et näyttää pahalta jos ei oo yhtään lihaa niiden päällä ;)
 
Mä ajattelin niin kuin ap, silloin kun painoin 45kg (pituutta 165cm)
Mulla ei ollut muuta itsearvioinnin perustaa kuin oma ulkonäkö ja paino.
Mä ajattelin myös samalla tavalla kuin nimimerkki Kuusisolmua ja mitä moni harmaa provoilija: kaikki jotka sanoo mulle painosta jotain on kateellisia läskejä. Mäkin ajattelin, että mä elän vain terveellisesti, liikun ja syön "hyvin"....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä ajattelin niin kuin ap, silloin kun painoin 45kg (pituutta 165cm)
Mulla ei ollut muuta itsearvioinnin perustaa kuin oma ulkonäkö ja paino.
Mä ajattelin myös samalla tavalla kuin nimimerkki Kuusisolmua ja mitä moni harmaa provoilija: kaikki jotka sanoo mulle painosta jotain on kateellisia läskejä. Mäkin ajattelin, että mä elän vain terveellisesti, liikun ja syön "hyvin"....
No mitä sulle sitten kävi? Oletko nyt ok?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä ajattelin niin kuin ap, silloin kun painoin 45kg (pituutta 165cm)
Mulla ei ollut muuta itsearvioinnin perustaa kuin oma ulkonäkö ja paino.
Mä ajattelin myös samalla tavalla kuin nimimerkki Kuusisolmua ja mitä moni harmaa provoilija: kaikki jotka sanoo mulle painosta jotain on kateellisia läskejä. Mäkin ajattelin, että mä elän vain terveellisesti, liikun ja syön "hyvin"....
No mitä sulle sitten kävi? Oletko nyt ok?
Jouduin, tai siis menin vapaaehtoisesti hoitoon. Ja elämään tuli kaikkea muutakin, hyvää siis, joten huomio ulkonäöstä alkoi sirtyä muualle. Mutta edelleen hetkittäin mulle tulee vaikeuksia oman itseni suhteen, varsinkin nyt raskaana ollessa. Ruoka inhottaa, se ettei voi vaikuttaa vartalon muutokseen ahdistaa silloin tällöin. Ja onhan meillä miehen kanssa välillä isojakin väittelyitä siitä kuka on laiha ja kuka ei.. minä tietysti edelleen vähän sairaine mielipiteineni säikytän toisen :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mulla painonpudotus menossa ja jo mennyt n. - 17 kg viidessä kuukaudessa. On menty tasaista tahtia, viikkopudotukset ovat olleet 0,5 - 1 kg/vko. Ja rintsikat joudun ostaa nyt pienemmät kun edelliset kävi isoiksi ja on joitakin vaatteita mitkä ei vielä kaikki mahdu päälle mutta osa vanhoistakin jo menee. Ja jotkut M-koon puserotkin menee jo.
Vinkkejä kiitos!! :D
 
samalta näytän
Alkuperäinen kirjoittaja AhaVa:
Oho, minä olen samanpituinen kuin ap ja painoa on 13 kg enemmän. Vaatekoko on S-M ja vatsikset erottuu...näemmä ei ole mennyt hukkaan usean vuoden treenit salilla! ;)

Täällä toinen :wave: Mä syön herkkuja päivittäin mutta liikun sitten niin paljon että läski pysyy pois (6 kertaa viikossa). Lihaksia löytyy ja iloinen reipas mieli kiitos liikunnan ja hyvän ruuan! :D :p Mielummin urheilen kun olen syömättä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mulla painonpudotus menossa ja jo mennyt n. - 17 kg viidessä kuukaudessa. On menty tasaista tahtia, viikkopudotukset ovat olleet 0,5 - 1 kg/vko. Ja rintsikat joudun ostaa nyt pienemmät kun edelliset kävi isoiksi ja on joitakin vaatteita mitkä ei vielä kaikki mahdu päälle mutta osa vanhoistakin jo menee. Ja jotkut M-koon puserotkin menee jo.
Vinkkejä kiitos!! :D
:attn: :attn: Paikalla :D
 

Yhteistyössä