Onko tää haamu?

• Viestiketjun aloittaja raskaanako
  • Ensimmäinen viesti
raskaanako
http://www.aijaa.com/img/b/00929/5399424.jpg[/IMG][/URL]

Näettekö tässä haamuviivan? Mä en oikein tiedä, kun musta näkyy, mutta kovin kovin hailakkana. Eli tekeekö mielikuvitus tepposet?

En osaa sanoa varmaksi...saattaa ehkä olla että siinä jotakin näen...tai sitten en.

Saisitko kuvattua vielä lähempäätä?

Tässä mun haamu, joka on siis sama testi kun sulla. Nyt haamu vetelee masussa jo viikolla 26 :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
En osaa sanoa varmaksi...saattaa ehkä olla että siinä jotakin näen...tai sitten en.

Tässä mun haamu, joka on siis sama testi kun sulla. Nyt haamu vetelee masussa jo viikolla 26 :D
Minusta tuo on taas jo plussa, ei haamu =) Näkee selvästi värillisen toisen viivan. Ap:lla haamu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Minusta tuo on taas jo plussa, ei haamu =) Näkee selvästi värillisen toisen viivan. Ap:lla haamu :)
Ei näkynyt siinä kohtaa kun kuvasin kauempaata...eli macroasetuksilla sain kameraan sen esiin. Itsekään en vakuuttunut tuosta ennen kuin vasta seuraavana päivänä kun uusin testin ja tällä kertaa käytin clear blueta johon luotan 100%.

raskaanako
Sefillä minusta kanssa ihan selvä viiva :D Mulla on haamu. Kp 38 muistaakseni menossa nyt, mutta mulla on pitkä ja vähän epäsäännöllinen kierto. Kamera ei toimi kunnolla, joten en saa otettua makrotoiminnolla kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja raskaanako:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Mä en näe :(.
heiluta päätä ruudulla ees taas ees taas :D ja kato sitä viivan paikkaa :D Kyllä se siellä näkyy ;)
Hih, kyllä sen näkee jos haluaa nähdä. Mutta nää on niin näitä...
Ai että mie en haluais nähdä? No jopas :/ . Ilmeisesti pitäis valehdella, että sulle tulisi hyvä mieli.

Yhteistyössä